چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیم

1391/07/13

این مطلب رو یه جایی توی نت دیدم جالب بود گفتم برای شما عزیزای دلم بگذارم

چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیم

چگونه هر دختری را تحت تاثیر قرار دهیم
قبل از اینکه بخوام این مطالب رو شروع کنم اینو بگم که اگه با خوندن این مطالب تونستین توجه یه دختر ناز و مامانی رو جلب کنید و بعد هم عاشقش شدین بدونین دهنتون بلا نصبت سرویسه چون عشق و عاشقی آدم و می…گ … اد . نمونش هم خود من از وقتی عاشق یه دختر با معرفت و خوشگل و نازی به اسم … شدم دیگه کرک و پرم ریخته که هیچ دلم نمیخواد به هیچ چیز دیگه و هیچ کس دیگه ای فکر کنم ، خلاصه اگه عاشق شدین ، پیه این تنهایی ها و انتظار کشیدنها رو هم به جونتون بمالین که اینام سر جهازی عاشق شدنه .
تو ایمیل ها و پیام ها چندتا از بچه ها گفته بون که تو اول دخترشو پیدا کن بعد راجع به بوسیدن سخنرانی کن. قربونه چشمای بادومیتون برم مگه من مکان کشم خدای نکرده. ولی حالا دلسرد نشید. راه هایی رو بهتون نشون میدم که خودتون بتونین پیدا کنید ولی باید آماده باشین یه کم تغییر کنید.

چرا؟ برای اینکه همون طور که دیروز گفتم ما ایرونی ها دختر بازی بلد نیستیم. دلیلش هم خیلی ساده است برای اینکه خیلی دیر با دخترهارابطه برقرار می کنیم. منظورم از لحاظ سنه. معلومه وقتی آدم تا سن ۱۶ ۱۷ سالگی نمیدونه دختر چیه وقتی تصمیم به دختربازی میگیره اولین دختری که میبینه هول مینکه و زبونش بند میاد و بچه ننه بازی در میاره. اینا رو نگفتم که نا امیدتون کنم گفتم که بدونین چرا اگه بخواهین دختربازموفقی بشین باید یک سری از اخلاق و رفتارهاتونو عوض کنید.

حالا بریم سراغ درس امروز: چگونه بتونیم هر دختری رو تحت تاثیر قرار بدیم. (قابل توجه اونایی که دنبال دختر می گشتن٬ این قدم اوله)

اکثر قریب به اتفاق مرد ها ماتحت مبارک خودشونو پاره می کنن که دخترا رو تحت تاثیر قرار بدن. فقط کافیه که به رفتار یک مرد با دختری که تازهآشنا شده یا برای اولین بار باهاش رفته بیرون توجه کنید تا متوجه بشین که چی میگم. وقتی که یک مرد به فکر این می افته که دختری رو تحت تاثیر خودش قرار بده معمولا عین بچه ننه ها و بی عرضه ها رفتار می کنه. مثلا همش سعی میکنه که حرفهای باحال بزنه یا همش مواظبه که نکنه یک وقت یه چیزی از دهنش دراد که دختره خوشش نیاد. اگر هم حرفی بزنه که دختره باهاش موافق نباشه٬ زود حرفشو پس می گیره. همش نگرانه٬ رفتارش طبیعی نیست٬ حرفهاش و یا حتی حالت بدنش طبیعی نیست. خلاصش این که سعی میکنه بهترین رفتار ممکن رو داشته باشه.

مشکل از اون جایی آغاز میشه که دخترها گیرنده های بسیار قوی ای دارن. تا همچین رفتاری می بینن پیشه خودشون می گن ها ها یهخره دیگه. (می خوام اینجا بگم پیشه خودشون می گن یه loser دیگه ولی نمی دونم جایگزین مناسبش تو فارسی چیه٬ یه چیزی تو مایه های بی عرضه ای که ندید بدید هم باشه! آآآآخ) به هر جهت وقتی دختری می فهمه که شما خیلی دارید سعی می کنید که اونو تحت تاثیر قرار بدین پیشه خودش فکر می کنه که تحفست و رفتارتون نتیجه ی عکس میده. با این رفتار دارین به دختره میگین: عزیزم من می دونم تو منو برای اون چیزی که واقعا هستمدوست نخواهی داشت٬ برای همین سعی می کنم تورو تحت تاثیر حرفام قرار بدم. در ضمن من آدمیم که خیلی دور و برم دختر نبوده تا حالا و نمی تونموقتی با یک دختر خوشگل حرف می زنم عادی رفتار کنم.

حالا چاره چیه؟ اصلا سعی نکید تحته تاثیر قرارش بدین. بی خیال. همین جا رفتار شما با اقلا ۹۵ درصد از مردای دیگه متفاوت می شه و همینامر تحته تاثیر قرارش میده! خوب کلکیه٬ نه؟ باور کنید این تنها راه تحته تاثیر قرار دادن یک دختره. چونکه خیلی کم چیزه وجود داره که اونو واقعا تحت تاثیرقرار بده. سعی کردن شما فقط باعث میشه که اون علاقش به شما کمترشه.

حالا بذارین یه مثال بزنم. فرض کنین با یه دختر برای دفه ی اول رفتین بیرون و ازتون می رسه که چه کاره اید. بیان دوتا جوابو در نظر بگیریم:

۱. من شادی جان٬ از اونجایی که رشتم مهندسیه الیاف های نازکتر از مو است در همین زمینه در شرکتی به عنوان تکنسین الیاف کار می کنم.و چون کارم خیلی خوب بوده قراره که به زودی به کارشناس ویژه ی الیاف های نازکتر از یک دهم میلیمتر ارتقا پیدا کنم. خیلی کار حساسیه!
۲. راستشو بخوای من معمولا سعی می کنم به این سوال جواب ندم ولی چون حی می کنم تو با بقیه فرق داری بهت میگم. من تو کاره تجارتم. تجارت برده می کنم!

شما باشید کدومو می گید؟ حالا بیاین ببینیم دختره در هر کدوم از این موارد چه فکری می کنه:
۱. اوه. عجب شغله حساسی. ولی به من چه؟! خیلی داره خودشو می کشه که شغلشو از اونی که هست مهمتر جلوه بده.
۲. این دیگه کیه؟! تاحالا کسی جرات نکرده بود سوال جدی منو در رابطه با همچین مساله ی مهمی چرند جواب بده. آدم جالبیه! بعد در میاد میگه: نه٬ جدی میگم خودتو لوس نکن٬ واقعا چی کاره ای؟ و شما هم با لحنه جدی می گین: باورش سخته٬ نه؟ برای این که همه کسایی که این شغلو دارن سعی می کنناز بقیه مخفی نگهش دارن و …

نتیجه گیریه علمی - تخیلی: اگر می خواین دختری رو واقعا تحت تاثیر قرار بدین دست از تلاش برای تحت تاثیر قرار دادنش بردارید و تا می تونید بامزه باشید.یه جوری که اونوهم یه خورده سره کار بگذارید. ولی یادتون باشه زیاده روی نکنید و فقط چرند بارش نکنید که بگه بابا این دیگه عجب اسیه
چگونه سره حرف رو با هر کسی باز کنیم!

من واقعا نمی دونم چرا شماها می خواین یاد بگیرین چجوری میشه سره حرف رو باز کرد؟! مگه حرفه بدبخت به شما چه کار کرده که می خواید سرشو باز کنید. اقلا تهش … خوب دیگه لوس بازی بسه بریم سره مطلب امروز…

این طور که بوش میاد خیلی ها تون با سر صحبت رو باز کردن با دخترها مشکل دارید. براتون گفتم همون کارو بکنید که اگر طرف پسر بود می کردید . معلوم شد که در مورد پسرها هم همین مشکل رو دارید. خوب این هم راه حل …

برای این که شروع به صحبت با کسی کنید سه راه وجود داره:

  1. در مورد یه چیزی سوال بپرسید. مثلا: توی یک نمایشگاه هستید - چه فکر می کنید راجع به این اثر؟
  2. راجع به یه چیزی نظرتون رو بیان کنید. مثلا: توی صفه سینما هستید - عجب صفه طولانی ای، هیچ فکر نمی کردم “فلان فیلم” انقدر طرفدار داشته باشه.
  3. یک حقیقی رو بیان کنید. مثلا: اتوبوس دیر کرده یا چه قدر امروز سرده.
    موضوع هر یک از این سه مورد بسته به شرایطی که درش هستید فرق می کنه. ولی تا اونجا می تونید موضوعاتی رو انتخاب کنید که در طرف مقابل ایجاد علاقه کنه.
    تدکر: درسته که شما باحال ترین و با نمک ترین و خوشتیپ ترین آدم هستید و خلاصه خیلی کارتون درسته. ولی لطفا سعی کنید سوژه ی صحبت راجع به خودتون نباشه. باور کنید آدم های غریبه اونقدر که شما به خودتئن علاقه مندید به شما علاقه مند نیستند. ولی نکته ی جالب اینجاست که اونها هم به همین اندازه به خودشون علاقه مندند. نتیجه گیریه علمی این که اگر سوژه ی صحبت به نحوی به اونها ارتباط پیدا کنه شانس موفقیت بیشتری دارید.

همونطور که در بالا می بینید بدترین نوع شروع بیان کردن یک حقیقته مثله این که هوا چه سرد شده امروز. دوتای دیگه هر دو خوبن. اگر از سوال کردن استفاده می کنید سعی کنید هی پشته سره هم سوای هایی که جواب کوتاه می خوان نپرسید که تبدیل به بازپرس می شید. سوال های چرا و بپرسید که پاسخ های بلند نیاز دارن.

حقیقته نه چندان شیرین: از کله آدم هایی که سعی می کنید سره حرفو باهاشون باز کنید 20 درصد محلتون نخواهند داد. این طبیعیه. ناراحت نشید و خودتو نبازید. مخصوصا اگر انقدر بد شانس بودید که از صد تا آدمی می خواید برین سراغشون بیست های اولشون از این گروه یبس ها باشن. به 80 نفره بعدی فکر کنید. شجاع باشین. می خواستین با طرف حرف بزنید تحویلتون نگرفته. آسمون که به زمین نیومده
راهنمای رفتار با دخترها

  1. به هیچ دختری جواب واضح ندید مگر این که جواب نه باشه! یعنی چی؟ اگه رفتید کافی شاپ گفت بشینیم اینجا ، می گید نه! بشینیم بغلیش. کنترل کنترل کنترل 2. هیچوقت اون چیزی رو که می خواد بهش ندید. این خیلی مهمه. به مثال میزنم ببنید تا کجا باید قوی باشید. اگر دختری رو ناز می کردید بفرما زد که بیا و … بگید یه خورده باید صبر کنی. هنوز به اندازه ی کافی موهاتو ناز نکردم. 3. طوری رفتار کنید که هیچ وقت نفهمه تکلیفش با شما چیه. بگید ما دوست عادی هستیم فقط، بعد دستاشو مثل عاشقا ناز کنید. 4. رفتارتون قابل پیش بینی نباشه. یه دفعه که کاره بد کرد یه بوسش کنید و کاره خوب که کرد یه دره کونی (به شوخی!!) بهش بزنید. دفعه ی بعد برعکس. رفتار بالا رو همیشه می تونید انجام بدید. تا زمانی که می بینید دختره حال می کنه و اگر هم اعتراضی می کنه عشوه و دل بری می تونید این طوری رفتار کنید.ولی خیلی هم زیاده روی نکنید و حال طرف رو نگیرید. دیگه من برم
    قبلا هم براتون راجع به تست هایی که دخترها از پسر ها می گیرن نوشته بودم ولی خیلی هاتون باهاش مشکل دارید و ازم خواستید که بازم براتون بینوسم. خوب پش بزنید بریم: اول یک سوال: تا حالا داستان عشقی خوندید؟ از همون عشقی مزخرف هایی که اگثر دخترها می خونن. پسره نجار با بازوهای سترگش دختر شاه پریون رو در آغوش می کشه و … اگر نخوندید برید حتما برای امتحانم که شده بخونید یا اگر مثله من حوصلشو ندارید از یکی بخواید که براتون تعریف کنه خلاصه ی چند تا شو. چیزی که تو همه ی این داستان ها مشترکه اینه که دختره راحت به پسره نمی تونه برسه. حالا به هر دلیل. این گداس اون پولدار یا برعکس یا هر چی! نتیجه: دختر باید یک سری سختی با challenge رو برای رسیدن به پسره پشت سر بگذاره. حالا یکی این وسط ممکنه پیدا شه بگه “دخلی وار؟” یعنی خوب گوزن به شقایق چی کار داره؟! قبل از این که رابطه ی بین گوزن و شقایق رو براتون بگم، این مورد رو در نظر بگیرید: دختر های خوشگل (که 2 درصد دخترها رو تشکیل می دن) و دخترهایی که فکر می کنن خوشگلن (که 95 درصد چماعت نسوان رو تشکیل می دن) یک عادت بدی دارن و اون هم اینه که فکر می کنن به خاطر این که دخترن و خوشگلن و س کسی هستن همیشه حرف حرفه اوناست. در ضمن اگر ریاضی تون انقدر قوی هست که دنباله 3 درصد بقیه ی دخترها بگردید، اون بیچاره ها فکر می کنن بی ریختن و از حوضه ی صحبت ما خارج اند. حالا هر چی دختر ها واقعا خوشگل تر باشن ، عکس العمل جامعه هم نسبت به اونا عجیب تر میشه. هر جا می رن همه تحویلشون می گیرن. همه دنبالشونن. همه می خوان باهاشون دوست شن. روزی کلی پسر می رن سراغشون و اونا تفریحشون اینه که با حاله پسرا رو گرفتن حال کنن یا ببرنشون لبه چشمه و تشنه بر گردنشون. نتیجه این می شه که به محضه این که چیزی مطابقه میلشون نباشه شروع می کنن به سلیته بازی در آوردن و خودشونو لوس کردن. ولی جالب این جاست که در همون لحضه خودشون خوب می دونن که دارن سلیته بازی در میارن و بی خودی ادا در میارن؟. حالا این دخترها واقعا چی می خوان؟! اگر شما فهمیدید به من هم خبر بدید من تا حالا نتونستم بفهمم که جنس مونث واقعا از یک مرد چی می خواد. نه تنها من هیچ کسی رو هم ندیدم که بتونه جوابه قانع کننده ای به این سوال بده. فروید روانشناسه معروف بعد از سی سال تحقیق به این نتیجه رسیده که نمی تونه به این سوال جواب بده. از جواب های کلیشه ای که خوده دخترها به این سوال می دن مثل این که ما صداقت می خوایم و فلان و بهمان می رسیم به رابطه ی گوز با - ای وای ببخشید - گوزن با شقیقه یا شقایق هر کدوم که دوست داشتید. حد اقل چیزی که میشه گفت اینه که دخترها challenge می خوان. مردی رو می خوان که همونطور که هزار بار تا حالا تا تاکید کردم در کنترل رفتار و گفتار و احساساتش و … باشه. دنبال مردی هستن که بتونه هر وقت اونها خودشونو لوس کردن با یک در کونی سر جاش بشونتشون ولی نه با یه دره کونیه فیزیکی با یک رفتاری که مساوی یک در کونی به موقع باشه. برای همین میاد و پسر ها رو تست می کنه تا ببینه کی از پسه این کار بر میاد. اگر تا دختره شروع به سلیته بازی در آورد پسره جازد و به گه خوردن افتاد تو امتحان رفوزه شده. اگر متوسل به خشونت شد و اون هم صداشو بالا برد سلیته بازی از نوعه مردونه در آورد، بازی رو باخته! پس چه باید کرد؟

از امتحان دختر ها نترسید
از امتحان دخترها نترسید قبل از این که شروع کنم بگم که چشم، سعی می کنم با دقت تر تایپ کنم که اشتباهاتم کم باشه. فعلا بذارید گناهو بندازیم گردنه برچسبه فارسی نداشتنه کی بورده من. حالا که داریم راجع به این موضوغ صحبت می کنیم این رو هم براتون بگم که من خیلی حال می کنم که شکسته بنویسم. مثلا به جایه این که بنویسم: " فعلا بگذارید گناه را بیندازیم گردن برچسب فارسی نداشتن کی بورد من" اونی رو می نویسم که در بالا دیدید. اگر شما رو “خیلی” ناراحت می کنه این مدل نوشتنه من بگید که یک فکری به حالش بکنم. مطلب قبلیم خیلی هاتون رو ترسونده! برام نوشتید که ای وای اگر ما این کارو بکنیم که دختره دل خور ممکنه بشه و فلان و بهمان! برای همین گفتم لازمه که در مورده امتحان هایی که دختر ها از پسر ها می گیرن براتون یه کم بنویسم. ببینید عزیزای من، قبول دارم که بعضی وقت ها شما با دخترهایی مواجه خواهید شد که تا میاید باهاشون شوخی کنید و سر به سرشون بذارید ناراحت میشن. و می دونم که این مساله شما رو خیلی می ترسونه، چرا؟ چون هر چی دختری که باهاش طرف هستید خوشگل تر و ناز تر باشه احتماله این که ناراحت بشه و لوس بازی در بیاره بیشتره. چرا؟ چون اصولا دخترهای خوشگل عادت دارن همه مطابقه میلشون رفتار کنن. عادت دارن که همه از کونشون بخورن و هرچی گفتن بگن چشم. حالا وقتی یک هو بر خلافه انتظارشون می بینن که پسری پیدا شده که نه تنها از کونشون نمی خوره بلکه مسخره هم می کندشون، زود ناراحت می شن ولی نکته مهم اینجاست که اونها واقعا ناراحت نمی شن بلکه ادای ناراحت شدن در میارن. بذارین واضحتر توضیح بدم براتون. یه دختر از یک مرد چی می خواد؟ مردونگی! فکر می کنید در نظر یک دختر مردونگی چیه؟ خودم بگم که مطمئنا داستان مردونگی فیلمفارسی و آب توبه و … نیست. پس چیه؟ توانایی مرد در کنترله خودش، احساساتش، محیطه اطرافش ، روابطش و حتی خود دختره. دختر از این که بدونه با مردی طرفه که می تونه با خیاله راحت خودشو به دست اون بسپوره و اون از پسه همه چیز بر میاد لذت می بره. حالا وقتی یکی پیدا میشه و با اون یه چند تا شوخی می کنه که تا حالا کسی جراتش رو نکرده یا حتی مسخرش می کنه اول ممکنه بیاد و ادای ناراحت شدن رو در بیاره و بگه اصلا از این کارت خوشم نیومد. این چیه؟ یک امتحانه بزرگ برای مرده. دختر با این کارش می خواد ببینه طرف واقعا تا چه حدی مرده و توانا در کنترل امور. اگر زود جا زدید و به گه خوردن افتادید در حقیقت بازی رو باختید و ثابت کردید که رفتارتون واقعا اونی نیست که نشون دادید. ولی اگر سر جاتون ایستادید و مثلا اگر گفت از این کارت خوشم نیومد و شما گفتید : بهتره یا بهش عادت کنی یا با هم خداحافظی کنیم، علاقه ی دختر به شما بیشتر هم خواهد شد. می دونم که منطقی به نظر نمی رسه ولی همون طور که قبلا هم گفتم در روابط با دختر ها دنباله برخورده منطقی نباشید. این وسط ممکنه با کسی هم مواجه بشید که واقعا نازکدل باشه و برنجه ولی باید این پی رو به تنه خودتون بمالید برای این که اکثر دخترهایی که این ادا ها رو در میارن فقط دارن شما رو امتحان می کنن. ولی حواستون باشه اگر دیدید که دختره شروع به سلیته بازی و بی ادبی کرد ، اون دیگه امتحان نیست. فقط بگید نمی دونستم که شوخی سرت نمیشه و بلافاصله بدون معذرت خواهی و بچه ننه بازی ترکش کنه. یادتون باشه که تاکید من همیشه بر این بوده که در عین این که این روش ها رو به کار می گیرید شما هم یک جنتلمن باشید و با اون ها قشنگ رفتار کنید. همین قدر که ترکش کنید کافیه و خیلی احتمالش زیاده که بعدش خودش بیاد دنبالتون و از رفتاره بچه گونش عذر خواهی کنه بگذارین یه داستانی براتون راجع به خودم تعریف کنم که دلتون برام بسوزه و یاد بگیرین که شما اشتباهه منو تکرار نکنید من همیشه اصولا روحیم طوری بوده که مجیز دخترها رو نه تنها نمی گم بلکه همه چی رو من هستم که تعیین می کنم. سال ها پیش وقتی که هنوز این چیزهایی رو که برای شما می نویسم خودم بلد نبودم با یک دختره بسیار زیبا دوست شدم. اولش همه چی به خوبی پیش می رفت و خیلی راحت رابطه پیش رفت می کرد. یادمه بهم می گفت می دونی چرا انقدر دوست دارم؟ برای این که مثله بقیه ی پسرها نیستی که هر چی من میگم گوش کنی و کاره خودتو می کنی همیشه. ولی اشکاله کار از اونجایی شروع شد که دختره بعد از یک مدت تصمیم گرفت ببینه که من چفدر مثله بقیه ی پسرها نیستم و شروع کرد به امتحان کردنه من. من هم که از این موضوع بی خبر بودم چون کم کم بهش علاقه مند شده بودم واقعا نمی خواستم ناراحت ببینمش و کم کم از مواضع خودم بی اون که خودم بدونم کوتاه میومدم. تا این که یک روز که گفتم بریم فلان جا و اون گفت نه و من بی توجه به حرفش رفتم، چنان الم شنگه ای راه انداخت که من به خودم اومدم که ای دل غافل من همونیم که فرقم با بقیه این بود که کاره خودم رو می کردم. ببین به چه آدم دختر ذلیلی تبدیل شدم که چیزه به این سادگی باید برام مشکل ایجاد کنه و همونجا گفتم این رابطه دیگه فاصد شده و تمومش کردم. یادتون باشه به زبونه بی زبونی همیشه باید به دوست دخترتون بفهمونید که اگر بخواد پاشو از گلیمش بیرونتر بذاره شما هیچ مشکلی با گفتن تو رو به خیر و ما رو به سلامت ندارید.

دخترا رو بخندونید
می خوام چند تا نکته بهتون بگم که بتونید بدون این که تبدیل به یک آدم مسخره بشید هر دختری رو بخندونید و در ضمن به سمت خودن جذب کنید: قبل از این که شروع کنم این رو تذکر بدم که دلیلی که اکثر مرد ها از خندوندن نتیجه مثبت نمی گیرن اینه که سعی می کنن با گفتن جوک دخترها رو بخندونن. در حالی که خنده ای که در اینجا مورد نظر ماست خنده ی حاصل از داشتن یک شخصیت با مزست. برای مثال چارلی چاپلین برای خودش یک شخصیت خلق کرده بود که بامزه بود کاراش (خجالتی و دست و پا چلفتی در عین کحال زرنگ و … ) شما هم باید برای خودتون یک شخصیت خلق کنید که جذاب و خنده دار باشه ولی مطمئنا دست و پا چلفتی مورد نطر ما نیست. با کارهایی بهتون می دم می تونید یک شخصیت بامزه خلق کنید و در عین خنده دار بودن جذاب هم باشید تا می تونید در مورد مسایل مختلف مربوط به دختر زیاده روی کنید. مثلا یه دختری بهتون میگه وای چقدر موام بد شده امشب (داره ناز می کنه که شما بگید نه خیلی هم قشنگه)! و شما هم می گید : من نمی خواستم بروت بیارم ولی آره خیلی بد شده. همونجا احتمالا دختره میخنده و یک وشگونی ازتون می گیره و شما هم می تونید اینو براش دیگه تا آخره اون شب داستان کنید و همش بگید وای همه دارن مواتو بگاه می کنن! حالا چی کار کنیم و یا مثلا من خجالت می کشم با این موا با تو راه برم و تا اون جا که می تونید سعی کنید متحمش کنید می خواد

9378 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2012-11-26 12:55:12 +0330 +0330

asheghetam khale.mer30.kheyli jaleb bod.

0 ❤️

2012-11-26 13:07:40 +0330 +0330

wow ! واقعا عالی بود. مرسی.
یه بحث روانشناسانه‌ی تموم عیار. مرحبا !

0 ❤️

2016-05-27 22:08:28 +0430 +0430
نقل از: Dellusional_High wow ! واقعا عالی بود. مرسی. یه بحث روانشناسانه‌ی تموم عیار. مرحبا !

عااااااااااالي بود خاله جوني من خيلي وقته مطالب سايتو دنبال ميكنم ولي ثبت نام نكرده بودم

0 ❤️

2016-05-28 00:29:24 +0430 +0430

فقط ی کلام دمت گم

0 ❤️

2018-04-21 12:19:22 +0430 +0430

کامل و جامع،با اینکه کامل نخوندمش ولی کارمو راه میندازه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «