۱۴ نکته از افرادی که تمایلات جنسی بسیار متفاوتی نسبت به شریک زندگی خود دارند

1403/01/15

“من و پارتنرم اگه اوضاع روحی‌مون خوب نباشه، با اورال سکس و جق زدن و ماساژ، حال هم دیگه رو خوب می‌کنیم.”

مدتی پیش، لیستی از توصیه‌های افرادی به اشتراک گذاشته شد که در روابط طولانی مدت با مشکل تمایلات جنسی بسیار متفاوتی با پارتنر خود دست و پنجه نرم می‌کردند. بسیاری از افرادی که در بخش کامنت‌ها با مسائل مشابهی روبرو بودند از این توصیه‌ها بهره بردند. بنابراین در اینجا 14 پیشنهاد دیگر را ارائه می‌کنیم:

1- “من و پارتنرم اگه اوضاع روحی‌مون خوب نباشه، با اورال سکس و جق زدن و ماساژ، حال هم دیگه رو خوب می‌کنیم. این برای هر دوی ما عالیه؛ چون تبادل ماساژ، بجای القای حس طرد شدن و بی‌حوصلگی، حس شهوانی متقابل به دو طرف ارائه میده.”

2- “سازش، ارتباط، سکس‌های برنامه ریزی شده و درک زیاد. همچنین، زمانی که من (یعنی کسی که میل جنسی بالاتری داره) دست از خیال پردازی در مورد رابطه جنسی (به شکلی که در فیلم‌ها و پورن به تصویر می‌کشن) برداشتم و در عوض اون لذت رو با پارتنرم داشتم، به من کمک زیادی کرد. این باعث شد تا از زندگی جنسی خودمون بسیار بیشتر لذت ببرم.”

3- "دوست دختر من میل جنسی خیلی قوی‌تری نسبت به من داره. اون معمولا همیشه آماده سکسه، در حالی که من همیشه آمادگی سکس رو ندارم. وقتی اینجوری میشه، اون منو تحت فشار قرار نمیده یا باعث نمیشه احساس بدی داشته باشم چون اینجوری خودش به رابطه جنسی نمیرسه – اون میدونه که بالاخره من هم مودش رو پیدا می‌کنم. پس منو مجبور نمیکنه که راست کنم چون صبوره😊 “

4- “میل جنسی من خیلی بیشتر از شریک زندگیمه. ما خیلی عاشق هم هستیم، خیلی با هم سازگاریم، هم‌اتاقی‌های خوبی هستیم و آینده‌ای رو می‌بینیم که بچه‌دار شدیم و با هم پیر میشیم. با این حال، اون با یک یا دو بار سکس در هفته راضی میشه و همیشه شب‌ها رو ترجیح میده. از طرف دیگه، من هر روز صبح با شدت حشریت بالایی بیدار میشم و تازه ساعت کاری من خیلی زودتر از اونه. بنابراین خودارضایی می‌کنم و بعدش برای شروع روزم بلند میشم.
اون می دونه من این کار رو انجام میدم و باهاش مشکلی نداره. ما یاد گرفتیم که باهاش کنار بیایم و در هر حالتی همدیگه رو دوست داشته باشیم. ما در مورد تفاوت میل جنسی‌مون با هم روراست هستیم و اون منو به خاطر کاری که صبح ها باید انجام بدم، سرزنش نمیکنه و حمایتم می‌کنه. به عبارتی، ما بهش عادت کردیم.”

5- “من و اکسم یه جور زبان بصری داشتیم: هر کدوم‌مون یه فندک داشتیم – مال من سبز بود، مال اون مشکی که هیچوقت ازشون برای روشن کردن چیزی استفاده نمی‌کردیم و اونا رو به صورت افقی روی پیشخوان گذاشته بودیم. هر وقت یکی از ما نیاز به سکس پیدا می‌کرد، بلند می‌شدیم و فندک خودمون رو به صورت عمودی قرار می‌دادیم. وقتی یکی از ما فندک طرف مقابل رو به صورت عمودی می‌دید، یکی از این دو کار رو انجام می‌داد 1)فندک خودمون رو هم به صورت عمودی قرار می‌دادیم که نشون دهنده رضایت یا دعوت باشه، یا 2)فندک اونو دوباره به حالت خوابیده (افقی) برمی‌گردوندیم که نشون دهنده ‘الان نه’ باشه.”

6- “حرف جدی‌اش اینه که اگه بتونین از پس حسادت اجتناب‌ناپذیر بربیاین و با همدیگه در مورد احساسات‌تون صادق و روراست باشین، چندهمسری یه راه‌حل منطقی به نظر می‌رسه.”

7- “بعضی وقتا که من حس و حال سکس ندارم اما دوست پسرم دلش می‌خواد، فقط باهاش حرفای سکسی می‌زنم یا وقتی داره جق میزنه، تخماشو لمس می‌کنم. این برای ما کارساز بوده.”

8- “من میل جنسی بالاتری نسبت به شوهرم دارم. اولین کاری که وقتی وارد خونه شدیم و ماه عسل رو پشت سر گذاشتم این بود که ازش پرسیدم چه چیزایی بیشتر اونو حشری می‌کنه. (آیا از لحاظ بصری، حشری میشه یا احساسی؟ از صحبت‌های سکسی خوشش میاد یا نه؟ لباس زیر زنانه چطور؟ و غیره.) همچنین ازش پرسیدم آیا رفتار یا شرایط خاصی هست که شهوتت رو بیاره پایین یا نه. بنابراین خوب میدونم حین سکس از چه چیزایی اجتناب کنم تا لذت بیشتری ببره.”
“و منم به اون چیزایی رو که حشریم میکنه یا شهوتم رو کم می‌کنه، گفتم. راستشو بخواید، همین که هر دوی ما تلاش کردیم بیشتر کارهایی رو انجام بدیم که دیگری دوست داره و کمتر کارهایی رو انجام بدیم که دوست نداره، باعث شد رابطه جنسی بیشتری داشته باشیم.”

9- “اگه اون پورن میبینه، اهمیتی نمیدم یا قضاوتش نمی‌کنم. در واقع، ما رابطه سرگرم‌کننده‌ای با به اشتراک گذاشتن پورن با همدیگه داریم.”

10- “تو طول این سال‌ها، من یاد گرفتم که احساس ارزشمندی خودم رو از میزان توجه فیزیکی که بهم میده جدا کنم، اما خب بعضی وقتا واقعا سخته.”

11- “پیش میاد که یکی از ما تو مود نباشه ولی دیگری خیلی حشری باشه. تو این مواقع، به خودارضایی روی میاریم. همیشه به هم دیگه این حق رو میدیم که کمی همراه باشیم یا تماشا کنیم. نیازهای جنسی همیشه پیش میان و درک می‌کنم که انتظار اینکه همسرم تمام این نیازها رو برطرف کنه، منصفانه نیست. بهترین راه حل برای اینکه رابطه خوب پیش بره، صحبت کردن و داشتن ذهن بازه. میدونم که سخته، ولی میتونه خیلی تاثیرگذار باشه.”

12- “اگه متوجه شدین که میل جنسی و سطح انرژی یکی از شما (حتی تو طول چند سال) تغییر کرده، حتما یه آزمایش خون بدین. دوست دختر من پیش دکتر رفت و آزمایش خون داد. بعد فهمیدیم که یه بیماری خودایمنی داره که باعث کم کاری تیروئید میشه و یکی از علائم به هم ریختگی تیروئید، کاهش میل جنسیه. یه هفته پیش داروهاشو شروع کرد و امیدواریم بعد از اینکه هورمون‌هاش متعادل بشن، اوضاع بهتر بشه.”

13- “من عاشق رسیدن به آستانه ارضا شدن و دست کشیدن ازش هستم و ما ازش تو سکس استفاده می‌کنیم. اون چند بار منو تحریک می‌کنه و به آستانه ارضا شدن میرسونه ولی نمیذاره که ارضا بشم. این کار معمولا یک روز یا گاهی بیشتر از یک هفته ادامه پیدا می‌کنه. هرچی بیشتر ارضا نشم، حشری‌تر میشم و بیشتر دلم سکس میخواد.”

14- و در نهایت، “حقیقت در مورد رابطه جنسی، عشق و روابط اینه که بدن و احساسات شما در طول زمان تغییر میکنه. بعضی وقتا احساس خوبی دارین و بعضی وقتا احساس بد. به هر حال، هرگز نباید تلاش برای دوست داشتن همدیگه رو متوقف کنین. فقط باید در جریانش پیش برید.”

اگر شما و همسرتان در زمینه مسائل زناشویی دچار مشکلاتی هستید که روی رابطه‌تان تأثیر گذاشته، لطفاً برای دریافت مشاوره حرفه‌ای به مشاور زوجین یا درمانگر مراجعه کنید.

منبع

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-03 00:37:57 +0330 +0330

درود دوستان. امیدوارم حال دلتون خوب باشه!
این اولین تاپیکی هست که روی سایت قرار میدم. امیدوارم دوست داشته باشین و چیزای جدیدی ازش یاد بگیرین. ممنون میشم نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودتون رو درموردش بگین تا در تاپیک های بعدی مدنظر قرار بدم.
دوستدار همتون ARM7997

3 ❤️

2024-04-03 01:37:30 +0330 +0330

مطلب جالب بود
ولی کیرم تو زندگی که توش مکررا مجبور باشم بخاطر میل کم همسرم جق بزنم
خیلی زندگیه ترسناکیه

3 ❤️

2024-04-04 00:44:36 +0330 +0330

تاپیک خوبیه ممنون

البته بجز شماره 6 😕

شماره 1 عالیه

1 ❤️

2024-04-05 06:46:24 +0330 +0330

↩ arm7997
لطفا همین فرمون رو برید جلو، نکته جالب اینجاست که واقعا در شرایطی هستیم که تقریبا در همه جای دنیا خیلی شبیه همدیگر رفتار می‌کنیم.

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «