لیست کینک ها و فیتیش های جنسی(2): F تا O

1403/02/08

F برای فیتیش پاFoot Fetishism
این فتیش یکی از رایج‌ترین فتیش‌هاست، به ویژه برای مردان دگرجنس گرا. فردی که فتیش پا دارد، به معنای واقعی کلمه توسط پاها تحریک و برانگیخته میشود - به آنها فکر می‌کند، آنها را لمس می‌کند، آنها را حس میکند - و از هر چیزی که به پاها مربوط باشد لذت می برد. آنها اغلب می‌خواهند پا را بپرستن ، بطوری که پاهای شریک خود را مثل یک شیء مقدس می دونن: مثل بوسیدن، لمس کردن و ماساژ دادن پا. بنابراین حتی اگر فتیش پا ندارید، داشتن یک شریک زندگی با این فتیش می تواند بسیار لذت بخش باشد زیرا به این معنی است که ماساژ پا به وفور برایتان آماده است. اما مانند همه کینک ها جنسی، فتیش پاها نیز در یک طیف وجود دارد. تحقیر و تمسخر نیز می‌تواند نقش مهمی در فتیش پا داشته باشد: فتیش‌گر ممکن است بخواهد پاها به صورت وحشتناک در دهان و صورتش قرار گیرد، یا اینکه شریکش روی او قدم بگذارد و تحقیرش کند که چقدر پاهایش سکسی است و فتیش‌گر چقدر رقت انگیز است که از چنین کاری لذت می برد. فعالیت‌های دیگر فتیش پا شامل پدیکور کردن توسط شریک و بو کردن پاها یا کفش‌هایی که در طول روز پا در آن قرار دارند، هم میشود.

F برای بازی با غذا Food Play
بازی با غذا، همچنین به نام سیتوفیلی، به نوع خاصی از فتیش اطلاق می‌شود که غذا افراد را تحریک جنسی می‌کند. مواد غذایی که به شکل آلت تناسلی هستند را میتوان در بازی استفاده کرد، برای مثال استفاده از کدو، خیار و موز برای نفوذ واژینال یا آنال، اما این فتیش می تواند شامل ترکیبی احساسی تر و معطرتر از غذا باشد. می تونه شامل ریختن شکلات آب شده یا خامه زدن روی بدن و لیسیدن آن یا استفاده از میوه های یخ زده مانند گیلاس یا توت فرنگی برای ایجاد احساس خنکی در امتداد گردن، سینه ها یا ران ها باشد. این بازی میتونه از طریق تقویت حواس بویایی، چشایی و احساس لامسه تحریک کننده باشد. لیندسی مورای، یک روانپزشک جنسی حرفه‌ای و صاحب تمرین Relationship Matters Therapy، گفت: «معمولاً می‌بینم که بین غذایی خاص و خاطرات (خیال‌پردازی‌هایی) ارتباطی وجود دارد. این خاطرات یا خیال پردازی ها با آن غذا مرتبط هستند. ارتباط بین غذا و اروتیسم می تواند از تصویرسازی، صداها و حتی بوها نشات گرفته باشد…»
وقتی به بازی با غذا می رسید برای کاهش نیاز به تمیز کاری بعد فتیش آماده باشید. (یک لایه محافظ روی تخت یا روی زمین قرار دهید تا که به راحتی قابل پاک‌سازی باشد.) برای جلوگیری از احساسات آزاردهنده یا ناراحت‌کننده، از مواد تند یا غذاهای با بافت خشن دوری کنید.

G برای Gagging
Gagging به خفگی خفیف یک جسم تا حد ایجاد صداهای زننده و خفگی اشاره دارد. اغلب افراد با آلت تناسلی مردانه از اینکه که وقتی آلتشان در دهان شریکشان قرار میدهند (به اندازه ای بزرگ باشد) که صدای خفگی و پر بودن دهان را بشنوند لذت می‌برند. به همین ترتیب، شریک دیگر ممکن است از اینکه چیزی در گلویش فرو رفته باشد که باعث خفگیش شود، لذت ببرد. این روش به یک شیء بزرگ نیاز ندارد تا خفه شدن ایجاد شود - وسیله کوچک هم می‌تواند این کار را انجام دهد. با این حال، اگر خفه شدن ناراحت‌کننده شود یا اگر احساس کنید که دارید بالا میاورید (اگر این چیزی است که نمی‌خواهید انجام دهید)، باید در هر نقطه‌ای که حتی کمی احساس ناراحتی کردید، متوقف شوید. به یاد داشته باشید، کینک ها بر اساس رضایت پایدار و آنچه که شما را بهترین حالت جذابیت و لذت جنسی قرار می‌دهند، است.

G برای Gerontophilia
Gerontophilia به عنوان یک جهت‌گیری جنسی سنی شناخته می‌شود که در آن فرد به افراد سالمند جذب می‌شود. اگرچه معمول است که افراد به صورت عاطفی به افرادی که از خود بزرگتر هستند جذب شوند - به عنوان مثال، یک زن بیست و چند ساله ممکن است به یک مرد پنجاه سال جذب شود - اما این Gerontophilia نیست زیرا بزرگتر بودن همواره برابر با “سالمندی” نیست. افراد با این فتیش به افراد بالای ۶۵ سال جذب می‌شوند، در حالی که خود در آن گروه سنی نیستند یا به آن رده سنی نزدیک نیستند. Gerontophilia تمام روابط با تفاوت سن قابل توجه را به‌طور دقیق توصیف نمی‌کند - زیرا برخی از افراد شریک مسن را به دلایل دیگر به جز تحریک جنسی انتخاب می‌کنند (شوگر ها)- این فتیش شامل جذب فیزیکی و جنسی واقعی به ویژگی‌های مورد نظر افراد مسن مانند افتادگی پوست، چین و چروک، موهای خاکستری یا سفید و لکه‌های پیری است. در حالی که تحقیقات زیادی در زمینه Gerontophilia انجام نشده است، این علایق معمولاً زمانی پدیدار می‌شوند که فرد اولین تجربه جنسی اش را با یک فرد مسن داشته باشد.

H برای تحقیر و تمسخر Humiliation
همه عمل‌های BDSM فقط فیزیکی نیستند. هورن می‌گوید: «استفاده از زبان و لحن شدید به عنوان گونه‌ای از قدرت میتونه به همان اندازه یا حتی بیشتر از تجربه فیزیکی تحقیر کننده باشد». یک نمونه رایج تحقیر، بد نام بردن فرد و فحش دادن است. یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد بازی تحقیر این است که زن ستیزانه است. اما حقیقت این است که بسیاری از فمینیست‌ها از این‌که در رختخواب با نام‌هایی مانند «بیچ»، «جنده» یا «فاحشه» صدا زده شن لذت می‌برند – کینک هایتان ارزش‌هایتان نیستند. در جهان مرد سالاری که به زنان گفته شده است که سکس برای لذت نیست، برخورد با آنچه شما را هيجان زده ميكند، به ويژه اگر غير سنتي مانند تحقير باشد، روش قوی ای براي كنترل تمایلات جنسیتان است. همچنین، همواره قبل از اجرا تحقیر در رابطه با ان بحث کرده و آن را با رضایت اجتماعي انجام دهید. شريك شما ممكن است با صدا زدن “فاحشه Slut” موافق باشد اما با صدا زدن “جنده bitch” مخالف باشد، بنابراین حتماً حدود خود را تعريف كنيد.

I برای بازی ضربه Impact Play


بازی ضربه به استفاده از دست‌ها، بیلچه ها، چوب‌ها، یا هر چیز دیگری که در خانه دارید (مثلاً قاشق‌ها (اسپاچول)عالی کار می‌کنند) برای ضربه زدن به بدن اشاره دارد. اگر تاکنون در حین رابطه جنسی به شوخی شریکتان را زدید، آن را بازی ضربه می‌نامیم. بیشتر از هر چیز دیگر، بازی ضربه نیازمند رضایت و ارتباط است. یک قانون خوب برای رعایت داشته باشید: اگر شما فرد ضربه زننده هستید، به مناطقی که چربی دارند مانند کنار باسن و ران ها ضربه بزنید و از ضربه زدن به جاهایی که اعضای مهم بدن قرار دارند مانند کلیه‌ها یا قفس سینه پرهیز کنید. هر کینک جدید را کوچک و آهسته شروع کنید و یک کلمه امن انتخاب کنید. بازی ضربه می‌تواند به تنهایی انجام شود اما می توان آن را با دیگر کینک های جذاب مانند تمسخر و بازی سن ترکیب کرد. اگر در رابطه با این فتیش تازه کار هستید، این فتیش را با دست‌های خود و با ضربه های معمولی قبل از پول خرج کردن برای چوب‌ها و شلاق‌های سنگین‌تر شروع کنید. اگر ناراحت‌کننده بود (و به نحوی خوب نباشد)، فوراً کلمه امن خود را اجرا کنید تا فعالیت را متوقف کنید.

I برای بازی بازجویی Interrogation Play


بازجویی یک شکل از نقش بازی کردن BDSM است. افرادی که به این کینک علاقه‌مند هستند، یکی نقش‌ غالب یعنی فرد مسئول بازجویی و دیگری نقش تسلیم، کسی که به اسارت گرفته شده و رازی را پنهان می‌کند، را به عهده می‌گیرند. “در بازی بازجویی، مردم اغلب یک هویت غالب یا مغلوب را انتخاب می‌کنند چون مثل یک واقعیت در زندگی است”، مورای می‌گوید: “فردی که در زندگی روزمره قدرت زیادی ندارد، ممکن است داشتن این قدرت در اتاق خواب برایش جالب باشد و فردی که مسئولیت‌های زیاد دارد، ممکن است از اینکه در خانه تسلیم شریکش باشد لذت ببرد.” جزئيات بازجویی به عهده فرد و خيال اوست، امّا چندین موقعيت فرضي وجود دارد مثل يك كارآگاه كسي كه مسئول رسیدگی و بازگویی در مورد يك پرونده جنايي است يا يك شخصيت شرور كه يك جاسوس را شكنجه مي‌دهد. برای به دست آوردن اطلاعات یا قدرت، فرد مسلط با استفاده از اسباب بازی ها و ابزارهای BDSM از جمله مهارکننده ها، شلاق ها یا وسایل محرومیت حسی مانند کلاه یا چشم‌بند، مطیع را آزمایش می‌کند.با ادامه نمایش “روش شكنجه” تشديد میشود. لباس‌های مخصوص هم میتونه در جذابيت بیشتر نقش بازي کردن دخالت داشته باشد تا به واقعيت بازي كمك كند.

J برای بانداژ ژاپنی
بانداژ ژاپنی یکی از انواع بانداژ و اسارت است که با طناب انجام می‌شود. کینباکو به “زیبایی بند کردن تنگ” ترجمه می‌شود و شیباری که کمی معمول‌تر است، به “بستن زینتی” ترجمه می‌شود. زینتی و دکوری صحیح است: بانداژ ژاپنی مانند شیباری یک هنر است علاوه بر اینکه یک نوع بانداژ و اسارت نیز است (حتی یک بخش کامل شیباری در Etsy وجود دارد). برخی از بهترین هنرمندان شیباری، مانند گرت نایت، نمایش‌گاه های خاصی را برگزار میکند که در آن سوژه های به صورت ثابت بسته شده و مثل درخت‌ ثابت هستند. اگر علاقه‌مند به بانداژ ژاپنی هستید، کتاب “More Shibari You Can Use: Passionate Rope Bondage and Intimate Connection” نوشته لی هرینگتون و رایگر جی برای مبتدیان مناسب است. فقط کلمه ایمنی خود را فراموش نکنید!

K برای کلیسمافیلیاKlismaphilia


کلیسمافیلیا یک واژه یونانی پر زرق و برق است که به معنی “اغوا شدن با تنقیه یا (انما)” است.]ریختن مایعی در روده بزرگ از طریق مقعد رو انما یا تنقیه میگن .م.[ اگر با آن آشنا نیستید، انما وسیله پزشکی است که آب کمی گرم تر از دمای بدن را به مقعد میریزند.این کار برای رفع یبوست و آماده سازی مقعد برای برخی کار های پزشکی انجام میشود. (خب، اینقدر ها هم اسمش شکوهمند نیست.) این تمایل خاص به طور کلی به لذت بردن از انما اشاره دارد، هرچند کسانی هم هستند که از ایجاد انما در دیگری لذت می‌برند. مقعد یک منطقه حساس جنسی است، برای همین میتوان فهمید چرا بعضی ها از انما لذت میبرند. این تمایل همچنین ممکن است عمل کاربردی مناسبی برای تمیز کردن و آماده‌سازی مقعد برای رابطه جنسی مقعدی باشد.

K برای کاتوپترونوفیلیا Katoptronophilia
کسانی که کاتوپترونوفیلیا دارند از رابطه جنسی یا خود ارضایی در حضور آینه‌ها یا سطوح بازتاب‌دهنده تصویر تحریک میشوند. شاید ایده تماشای خودتان در آینه ممکن است به نظر یک کار خودپسند و بیهوده به نظر بیاید، ولی این فتیش بیشتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. انگل می‌گوید: «ما به دلایل مختلفی به آینه‌ها علاقه داریم، اما نظارت و مشاهده مهم ترین دلیل است. “برای برخی افراد، این کار به آن‌ها کمک می‌کند تا رویای مشاهده خود را بدون دخالت دیگران در زندگی جنسی خود تجربه کنند. در همه ما یک نظارتگر(فضول) وجود دارد. ما دوست داریم ببینیم دیگران چه کارهایی انجام می‌دهند و یک نگاهی به زندگیشان بیندازیم. تماشای خودتان در حال داشتن رابطه جنسی شبیه به دید زنی یک صحنه فرضی، خصوصی و کثیف است.” اعمال کاتوپترونوفیلیک به افراد این امکان را می‌دهد که علاقه‌های تماشا کردن/شدن خود در حین رابطه جنسی را بروز دهند. این عمل ممکن است لایه ای از تحریک بصری (مانند تماشای فیلم‌های پورن در حین رابطه جنسی) را اضافه کند که ارتباط بین شرکا جنسی را افزایش داده و به ایجاد اعتماد به نفس کمک کند.

L برای محدودیت‌ها Limits
رضایت در کینک بسیار حائز اهمیت است. اگر شروع به فعالیت ای کردید یا می‌خواهید به آرامی BDSM را به یک رابطه اضافه کنید ، هم شما و هم شریک هایتان باید لیست محدودیت‌های ملایم و سخت خود را تهیه کنید. محدودیت ملایم چیزی است که درباره آن کنجکاو هستید مانند فحش دادن اما مطمئن نیستید که آیابرای شما مناسب است یا نه. محدودیت سخت چیزی است که مطمئن هستید که ممنوع است و خوشتان نمی آید، مانند تحریک الکتریکی. نوشتن محدودیت‌های سخت و ملایمتان با شرکایتان روش فوق‌العاده‌ای برای آشنایی با طرف دیگر هم هست. همچنین، علاوه بر اجرای محدودیت‌ها، انتخاب یک کلمه امن که با گفتنش فعالیت متوقف شود هم حائز اهمیت است. محدودیت‌های سخت و ملایم شما احتمالاً با پژوهش و بررسی بیشتر تغییر خواهد کرد، بنابراین حائز اهمیت است که با شرکا خود در این باره به صورت مداوم گفتگو‌ کنید.

M برای مازوخیسم Masochism
اورتمن می‌گوید: «مازوخیسم لذت بردن از احساس هیجان بالایی است که اغلب به آن درد گفته می‌شود، چه فیزیکی و چه حسی. پس اگر از کتک خوردن ، تحقیر شدن یا تف کردن رویتان لذت می‌برید شاید مازوخیسم داشته باشید. این واژه به نام لئوپولد فون زاخر-مازوخ، نویسنده اتريشي سده نوزدهم نامگذاری شده است که جزئیات رابطه معمولی BDSM «ارباب و برده» را برای اولین بار مطرح کرد. طرف دیگر مازوخیسم سادیسم است (نام یک نجیب زاده فرانسوی در قرن 18) که در آن کسی از ایجاد دردهایی با ماهیت فیزیکی یا احساسی لذت می برد.

M برای ملولاگنیا Melolagnia
ملولاگنیا یک فتیش است که شامل تحریک جنسی با موسیقی می‌شود. این فتیش به معنای داشتن یک لیست پخش Spotify ساده هنگام رابطه جنسی نیست، بلکه تجربه واکنش‌های جنسی قوی ای در پاسخ به موسیقی و همچنین خیال پردازی درباره آهنگ‌ها یا سبک‌های خاص است. تحریک ممکن است از ترکیب عناصر موسیقایی از جمله صدای خواننده، ضرب، تکرار رخ دهد. حتی کیفیت ترکیب این عناصر میتونه منجر به احساسات فیزیکی مانند لرزش بدن، ضربان قلب سریع‌تر یا حتی لوبرینت جنسی طبیعی (تر شدن کص یا خارج شدن آب از کیر) شود.

N برای نایلون Nylons
فتیش نایلون - بله، به معنای تنگ بودن - اغلب همراه با فتیش پا است. کسی که دارای فتیش نایلون است ممکن است از دیدن و احساس انگشتان پا، ران ها و پاهایی که در جوراب های نایلونی فشرده شده اند لذت ببرد. این افراد ممکن است بخواهند بوی نایلون را استشمام کنند یا آن‌ها را در دهانشان قرار دهند. اگر می‌خواهید این فتیش را امتحان کنید، با پوشیدن نایلون در سکس بعدیتان این فتیش را شروع کنید یا از شرکا خود بخواهید که شما را با آن‌ها ببندد یا از آن‌ها به عنوان چشم‌بند استفاده کنید(با فرض اینکه اذیت نمیشوید). (توجه: در حالی که بانداژ و اسارت یک کینک است، استفاده از نایلون برای بانداژ جدا از داشتن فتیش نایلون است. در اینجا استفاده از نایلون فتیش نیست بلکه نایلون‌ها خود احساس جنسی را تولید می‌کنند.)

N برای نبولوفیلا Nebulophilia
نبولوفیلا یک کینک کمتر شناخته شده است که شامل تحریک جنسی توسط مه، بخار، یخ خشک یا دود می‌شود. تحقیقات بسیار کمی درباره این کینک انجام شده است، اما افراد نبولوفیلی ممکن است با این عناصر در گذشته ارتباط شخصی داشته باشند. شاید به دلیل اجرای تئاتر با دستگاه تولید مه یا حتی موزیک ویدیو آتمسفریک و مه آلود تحریک جنسی بشوند. احتمالاً نبولوفیلی به ادراک فرد از خطر مرتبط است، جایی که مه یا دود نشانه‌ای از خطر است که گیرنده های ترس را تحریک می‌کند، این تحریک گاهی اوقات به تحریک جنسی قوی تری منجر می‌شود.

O برای تمایلات جنسی به اشیا Objectum Sexuality
تمایلات جنسی به اشیا ، به رابطه جنسی (یا جذب به) یک شی غیرزنده اشاره دارد. مردم اغلب افراد با تمایلات جنسی به اشیا را عجیب و غریب میدانند آن ها عاشق چیزهایی مانند برج آیفل، یک قایق یا مبل هستند . با این حال، درک ما از تمایلات جنسی به اشیا محدود است. به طور تخصصی، هر فتیش، جذب به یک شی غیرزنده است. این موارد شامل لباس زیر، پاها و اسباب بازی‌های جنسی است، بنابراین اگر تا به حال درباره ویبراتور خود توهم و تخیلی داشته‌اید، به دنیای فتیش خوش آمدید. در واقع، در دوران فناوری عروسک جنسی که به سرعت پیشرفت می‌کند ممکن است همه ما اندکی درگیر تمایلات جنسی به اشیا شویم. این دیدگاه بسیار مهم است زیرا به ما کمک می‌کند تا کسانی که به چیزهای “خارج از حدود و عرف” حس دارند، را بهتر درک کنیم و با آن ها همدردی کنیم، زیرا ناسزاگویی و بدگویی در مورد فتیش‌ها برای فرد دارای فتیش ناراحت‌کننده است.

لیست کینک ها و فیتیش های جنسی: A تا E
لیست کینک ها و فیتیش های جنسی: P تا Z(پایانی)
منبع: https://www.glamour.com/story/a-to-z-kinks-and-fetishes

8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «