نگران نباشید، تبلیغات رسانه ها بر همجنسگرا شدن افراد موثر نیست

1402/11/20

چند نکته کلیدی در حمایت از حقوق همجنسگرایان و مبارزه با هموفوبیا
قسمت قبل
قسمت سوم

همین اول بگم والله من که تا حالا هیچ تبلیغی ندیدم که از آدم ها دعوت کنه بیاید همجنسگرا بشید. چون گرایش جنسی قابل تبلیغ و ترویج نیست. نمیدونم هموفوبیک ها( افراد همجنسگرا هراس و همجنسگرا ستیز) چطور به این نتیجه رسیدن که یه کسایی در دنیا میخوان از طریق تبلیغات و تأثیرگذاری روی ذهن مردم و خصوصا جوون ها اونها رو به سمت همجنسگرایی ببرن؟

اگه منظور ساخت فیلم ها و موسیقی ها و محصولات هنری مرتبط با همجنسگرایانه، که خب صد برابر اونها داره برای دگرجنسگرایان ساخته میشه. بنابراین اگر بخوایم فکر کنیم ضمیر ناخودآگاه کسی با دیدن اثار هنری مربوط به یک گرایش جنسی به سمت اون متمایل میشه، پس همجنسگرایان بیشتر باید تحت تأثیر تبلیغات و آثار هنری دگرجنسگرایان قرار بگیرن. دنیا پر از فیلم ها، موسیقی ها، شعرها، تصاویر و سایر آثار هنری مرتبط با عشق زن ها و مردها به همدیگه است. به جرأت میشه گفت تازه در سالهای اخیر که بیشتر از گذشته در آثار هنری به همجنسگرایان توجه میشه، بازم آثار مربوط به همجنسگرایان یک صدم آثار هنری مربوط به دگرجنسگرایان هم نیست.

تازه غیر از بحث آثار هنری، در زندگی عادی هم مدام عشق و ازدواج زن ها و مردهای دگرجنسگرا رو می بینیم که اغلب بعد از گرفتن عروسی های آنچنانی با هم میرن به خونه بخت. ولی زندگی همجنسگرایان اصلا به این راحتی و در ملاء عام نیست.

از طرف دیگه کتاب های درسی و نهادهای آموزشی هم دائما در کشورهایی مثل ایران فقط یک شکل از ازدواج و یک شکل از خانواده شامل مرد و زن و فرزندانشون رو نمایش میدن. پس در این شرایط اگر هم گرایش جنسی با تبلیغ و آموزش و … قابل تغییر و ترویج بود، تا حالا همه همجنسگرایان باید دگرجنسگرا میشدن. اما اگر می بینیم همجنسگرایان با تحمل سختی ها و فشارهای زیاد همچنان همجنسگرا باقی می مونن این یعنی جای نگرانی نیست؛ دگرجنسگرایان هم، همجنسگرا نمیشن.

البته این وسط فقط ممکنه عده ای باشن که تا حالا تظاهر به دگرجنسگرا بودن میکردن اما از درون همیشه احساسات همجنسگرایانه داشتن و به سختی پنهونش میکردن اما وقتی فرهنگ جامعه بالا بره و همجنسگرایان پذیرفته بشن، این افراد کم کم آشکارسازی میکنن. ولی این به معنی زیاد شدن همجنسگرایان نیست، بلکه فقط پایان مدت های طولانی پنهانکاری و فشار روانی به بعضی از شهروندان مظلوم جامعه است. اتفاقا این آشکار شدن به نفع دگرجنسگرایان هم هست چون جلوی بعضی ازدواج ها و رابطه های اشتباه گرفته میشه.


280 👀
5 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-26 10:20:28 +0330 +0330

پایه سکس حضوری هستی؟؟

0 ❤️

2024-04-27 01:52:51 +0330 +0330

مرگ بر کونی ها درود بر کص

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «