نوشیدنی‌هایی برای زود انزالی و سکس بهتر

1403/01/20

کدام نوشیدنی‌های برای سکس و زود انزالی مناسب هستند؟
با این نوشیدنی ها روی تخت بیشتر دوام بیارید

این مقاله موارد زیر رو پوشش می ده:

  • برای اینکه رو تخت بیشتر دوام بیارید چه چیزی باید بنوشید؟
  • آیا مصرف الکل باعث می‌شود که در بستر بیشتر دوام بیاورید؟
  • جایگزین‌هایی برای سکس طولانی تر و بهتر


    سکس طولانی تر و انزال دیرتر هدف متداول بسیاری از مردان است، تخمین‌های ما در مورد مدت زمان سکس می تونه دور از واقعیت باشه. به عنوان مثال، سکس به مدت 3-13 دقیقه “طبیعی” تلقی میشه، البته میانگین واقعی آن در حدود 5.4 دقیقه است (کمی بیشتر اگر جوان باشید و کمی کوتاه‌تر اگر پیر باشید).

شاید تیک تاک ها یا مقالات آنلاینی که داستان‌های غیر عادی راجع به اینکه این یا آن نوشیدنی به شما کمک می‌کند تا در بستر بیشتر دوام بیاورید را دیده باشید. قبل از شروع، بزارید با چند حقیقت روبرویتان کنم: تا کنون هیچ مطالعه‌ای ارتباط مستقیم بین نوشیدن نوشیدنی‌های خاص و افزایش استقامت جنسی انجام نشده. به طور کلی، غذا و نوشیدنی ها تأثیر محدودی (اگر داشته باشد) بر عملکرد جنسی دارد. [انتظار عجیب غریب نباید داشت.م.]

البته مطالعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد نوشیدن برخی از نوشیدنی‌های می تواند برای سلامت شما مفید باشند( این موارد میتونه در مورد سلامت جنسی هم باشه مثل فشار خون). نوشیدنی ها به طور غیرمستقیم به عملکرد جنسی میتونن کمک کنند. علاوه بر این، نوشیدنی ها اغلب می تونن فایده های مختلفی برای بدن داشته باشن، پس امتحان کردنشون چه ضرری داره؟
بیاید با ده نوشیدنی ای آشنا بشیم که میتونه به سکس طولانی تر کمک کند.

برای اینکه رو تخت بیشتر دوام بیارید چه چیزی باید بنوشید؟
قبل از اینکه وارد موضوع نوشیدنی‌هایی بشم که تأثیر غیرمستقیمی بر افزایش مدت زمان سکس دارند، بهتر است که اول بفهمیم فرایند تحریک و انزال دقیقاً چگونه است. در اینجا یک مرور سریع انجام میدیم.

وقتی شما تحریک می‌شوید، مغزتان پیامی به سراسر بدن می‌فرستد که باعث فرایند شیمیایی در بدن میشود. این فرایند باعث میشه عضلات آلت شل و بزرگ تر بشن، طوری که خون بتواند داخل آن جریان پیدا کند. در همین زمان، رگ‌هایی که به خون اجازه می‌دهند از آلت خارج بشه، سفت‌تر میشوند، به طوری که خون در آلت گیر افتاده و آلت جنسی سخت می‌شود. اگر در این فرآیند مشکلی وجود داشته باشد، ناتوانی جنسی (ED) رخ میدهد. ناتوانی جنسی زمانی است که به اندازه کافی آلت سفت نمیشود یا به مدت کافی سفت نمیماند. در حالی که تعریف سکس رضایت‌بخش برای هر فرد متفاوت است، ولی اگر نمی‌تونید بیش از سه دقیقه انزالتون رو به تاخیر بندازید ، این میتونه نشانه ای از انزال زودرس در شما باشد.

به هر حال، اگر با ناتوانی جنسی، زودانزالی ویا هر دو مواجه شده‌اید،به دو نکته مهم باید توجه کنید:
هر دو رایج هستند.
درمان‌های ایمن و مؤثر برای هر دو وجود دارد.

حالا، اگر دوست دارید بیشتر درباره نوشیدنی‌هایی که بهتان کمک می‌کنند تا در سکس بیشتر دوام بیارید بدونید، به خاطر داشته باشید که نوشیدنی‌های زیر ممکن است به طور مستقیم ناتوانی جنسیتان یا زودانزالیتان را درمان نکنند. امکان دارد در سایر قسمت‌های فرآیند تحریک جنسی (مثل بهبود گردش خون یا فشار خون، سلامت قلب و عروق و یا استقامت فیزیکی) به شما کمک کنند تا بتونید به راندهای خود ادامه دهید و از سکس لذت بیشتری ببرید.

  1. آب
    آب برای سلامت کلی و سلامت جنسیمان ضروری است. میزان آب بدن روی فشار و جریان خون به عضلات تأثیر می‌گذارد، هر دوی اینها می تونن روی تحریک آلت و ارگاسم تأثیر بگذارند.
    اگر نوشیدن آب برایتان لذت بخش نیست ، به جای آن آب نارگیل را امتحان کنید. نارگیل به عنوان یک گیاه دارویی برای درمان ناتوانی جنسی و انزال زودرس به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان بالا استفاده می شود. مطالعات روی موش‌ها نشان داده که نارگیل تأثیر مثبتی بر رفتارهای جنسی مختلف مثل نعوظ بهتر و تاخیر در انزال داشته است.

  2. آب انار
    آب انار منبع غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها و پلی‌فنول‌های گیاهی[مثل آنتی اکسیدان هست که باعث کاهش استرس میشه.م.] است. بر اساس مطالعات روی حیوانات مصرف منظم عصاره آب انار می‌تواند استرس را کاهش داده، جریان خون به آلت جنسی را افزایش دهد و باعث سست شدن عضلات صاف شود، بدین ترتیب نعوظ بهتری را فراهم کند.

در مطالعه ای روی مردان با ناتوانی جنسی خفیف تا متوسط، شرکت‌کنندگان پس از نوشیدن آب انار به مدت دو ماه درمان ناتوانی و نعوظ مناسب را گزارش دادند. در مطالعه ای دیگر روی مردانی که پروتز پنایل(آلت) دریافت کرده‌اند نشان داده شد که نوشیدن آب انار به بهبود نعوظ در مردان با ناتوانی جنسی کمک می کند. (در افرادی که به مهارکننده‌های PDE5 مثل سیالیس یا ویاگرا پاسخ نمی دادند)


3. چای سبز
مانند آب انار، چای سبز نیز غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها، پلی‌فنول‌ها و سایر مواد مغذی است که میتواند برای افراد با ناتوانی جنسی مفید باشد. در آزمایشی پژوهشگران epigallocatechin-3-gallate (EGCG)، قوی‌ترین ماده آنتی‌اکسیدان در چای سبز را جدا کرده و به موش‌ها دادند. پس از سه ماه، پژوهشگران متوجه شدند نشانگر‌های مختلف بهبود در نعوظ موش‌ها را نشان دادند(این نشان گر ها شامل سستی و فاز استراحت عضلات صاف بودند). شاید عوض کردن فنجان قهوه با چای سبز یا بهتر از آن، چای سبز پودری (محصول پودر شده و با غلظت بیشتر چای سبز) برایتان مفید باشد.

  1. . چای جینسینگ
    اگر چای سبز را دوست ندارید ، میتونید چای جینسینگ رو امتحان کنید. همچنین می‌تونید جینسنگ رو تنهایی یا به عنوان یک مکمل غذایی بخورید.
    یک بررسی علمی روی مردان 20 تا 70 سال با ناتوانی جنسی خفیف تا متوسط نشان داد که افرادی که ریشه جینسنگ مصرف می‌کنند، توانایی جنسیشان بهتر میشود و همچنین گزارش شد که از سکس خود بیشتر لذت بردند. با این حال، پژوهشگران فکر میکنند که جینسنگ تأثیر کمتری نسبت به دارو نما ها بر عملکرد و ناتوانی جنسی دارند.

  2. چای یوهیمبه
    یوهیمبه نوع دیگری از چای است که با مصرف آن می تونید در بستر بیشتر دوام بیارید(البته بر اساس شواهد محدود). پوست درخت یوهیمبه شامل یوهیمبین است، عصاره ای که اغلب به عنوان یک داروی افزایش غریزه جنسی در آفریقا استفاده میشود.
    چندین مطالعه نشان داده‌اند که یوهیمبه بهتر از دارو نما ها در بهبود عملکرد نعوظ عمل کرده بود، با این حال برخی از محققین می گویند که باید با سایر مکمل‌ها ترکیب شود تا واقعاً مؤثر باشد.

  3. چای اشواگاندا
    اشواگاندا یک عصاره دیگر است که می‌توانید به چای اضافه کنید تا نعوظ و استقامت جنسی خود را تقویت کنید. این گیاه از دیرباز در پزشکی Ayurvedic [پزشکی سنتی هندی ها.م.] برای بهبود سلامت، عضلات قوی‌تر و استقامت استفاده می شده است–(همه چیزهایی که می‌توانند به شما کمک کنن تا در طول رابطه جنسی بیشتر دوام بیارید).
    با این حال، نتایج تحقیقات متفاوت است. در حالی که چندین مطالعه نشان داده‌اند که اشواگاندا می‌تواند سطح تستوسترون سرم را افزایش دهد و رضایت جنسی را بهبود بده، بسیاری هم بر این باورند که این گیاه هیچ تأثیر معنی‌داری بر عملکرد جنسی مثل خستگی، رضایت جنسی یا ناتوانی جنسی روان‌شناختی ندارد. (ناتوانی نعوظ مرتبط با استرس، اضطراب، افسردگی یا دلایل روان‌شناختی دیگر)

  4. آب چغندر
    مطالعات نشان داده‌اند که نیترات موجود در آب چغندر می‌تواند تأثیر مثبتی بر فشار خون در هر دو افراد سالم و افراد مبتلا به فشار خون بالا داشته باشد. فشار خون بالا به شدت با ناتوانی جنسی مرتبط است.
    پس، نوشیدن آب چغندر ممکن است به بهبود سلامت قلب، عروق و سلامت نعوظ کمک کند.

  5. اسموتی پودر ریشه ماکا
    عصاره ماکا ریشه ای از خانواده خردل است که در آفریقای جنوبی از آن به عنوان یک ماده تقویت کننده قوای جنسی استفاده میشده است. میتوان آن را به صورت پودر کرد و به اسموتی صبحانه‌ اضافه کنید.

مطالعه ای روی 50 مرد مبتلا به ناتوانی جنسی خفیف برای پی بردن به تأثیرات پودر ماکا نسبت به مردانی که دارونما استفاده کرده انجام شده است. پس از 12 هفته، هر دو گروه مرد تجربه بهبود عملکرد نعوظ رو داشتند، اما تأثیر در آن‌هایی که ریشه ماکا مصرف کرده بودند نسبت به آن‌هایی که دارونما مصرف کرده بودند، بیشتر بود. علاوه بر این، فقط مردان گروه مصرف کننده ماکا بهبود در عملکرد فیزیکی و اجتماعی را هم گزارش کردند.
با این حال، بررسی ای جداگانه از آزمایشات بالینی با استفاده از ماکا نشان داد که شواهد برای بهبود عملکرد جنسی با ماکا محدود است.

  1. آب هندوانه
    هندوانه غنی از ال-سیتروالین، یک اسید آمینه است که تولید اکسید نیتریک را افزایش می‌دهد. اکسید نیتریک، به نوبه خود، عروق خون شما را شل می‌کند که می تونه جریان خون به آلت تناسلی بهبود بخشد.
    بر اساس مطالعه ای روی مردان مبتلا به ناتوانی جنسی خفیف نشان داده شد که مکمل‌های خوراکی ال-سیتروالین سختی نعوظ را بهبود می هند، اما این میزان نسبت به مهار کننده های PDE5 مانند ویاگرا یا سیالیس کمتر است. علاوه بر این، افرادی که ال-سیتروالین مصرف کردند در طول دوره درمان، بیشتر سکس داشتند که یک عارضه خوشحال‌کننده است که همه ما می‌تونیم با آن کنار بیاییم!

  2. آلوئه ورا
    گیاه آلوئه ورا - بله، همان گیاهی که در کرم‌ها و لوسیون‌ها پیدا می‌شه - ویژگی‌هایی دارد که استقامت جنسی رو بالا میبرد.
    این آنتی اکسیدان به عنوان یک داروی افزایش دهنده میل جنسی به دلیل تأثیرات مثبتش بر سطح تستوسترون و جریان خون استفاده میشه تا به صورت غیرمستقیم در بهبود نعوظ کمک کند. می‌تونید پودر آلوئه ورا را به اسموتی اضافه کنید یا ژل آن را با نوشیدنی‌تان مخلوط و استفاده کنید.

آیا مصرف الکل باعث افزایش استقامت و مدت زمان سکس می‌شود؟


بستگی دارد. هرچند الکل با افزایش میزان شهوت به احساس تحریک شده شدن کمک میکند، در عوض می تواند نعوظ و حفظ آن را بسیار دشوارتر کند به ویژه اگر زیاد مصرف شود. مصرف الکل می‌تواند منجر به کم آبی بدن شود و ارتباط عصبی بین مغز و آلت تناسلی را مختل کند. این دو عامل با هم می‌توانند باعث مشکل در سخت شدن آلت شوند – (به “whiskey dick” مشهور است). نوشیدن زیاد الکل باعث زودانزالی و آسیب رگ‌های خونی( که تأثیر منفی بر جریان خون به بافت‌های اطراف آلت تناسلی دارد) می شود.
با این حال، برخی تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن به مقدار کم تا متوسط (1-2 نوشیدنی در روز) ممکن است برای اختلال نعوظ جنسی مفید باشد.

جایگزین‌های دیگری برای داشتن استقامت جنسی و سکس طولانی تر
با توجه به اینکه شواهد مربوط به نوشیدنی ها کمک کننده به نعوظ قوی محدود است، امکان دارد به کارهای دیگر که می‌توانید برای افزایش مدت زمان استقامت جنسیتان انجام دهید علاقه مند باشید و دوست داشته باشید در مورد آن ها بیشتر بدانید . تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌تونید برای رابطه جنسی طولانی تر استفاده کنید.( از افزایش سلامت عمومی بدن گرفته تا تلاش برای درمان و مصرف دارو)

تغذیه
تغذیه می‌تونه روی استقامت و قدرت جنسیتان اثر بزاره. دیابت و فشار خون هر دو با زود انزالی مرتبط هستند و در هر دو حالت با رژیم غذایی می تواند بهتر یا بدتر شود. افرادی که رژیم غذایی مدیترانه‌ای را دارند - یعنی رژیم غذایی سرشار از میوه ها، سبزیجات، آجیل، ماهی و غلات کامل، اما دارای گوشت قرمز و غذاهای فراوری شده کم - کمتر احتمال دارند به ناتوانی جنسی مبتلا بشن و از نظر جنسی فعال تر هستند.
غذاهای مختلف نیز ممکن است به استقامت و قوای جنسی کمک کنند، از جمله:
گوجه فرنگی
سبزیجات
فلفل
صدف
آجیل
قهوه
شکلات تلخ

استرس‌تان را مدیریت کنید
استرس می تواند در وهله اول خلق و خویتان(مودتان) را در سکس قوی تر کند[منظور اینکه در ابتدا هیجان جنسی میگره آدم رو.م.] و هنگامی که احساس نشاط و شگولیت کردید دوباره سطح هیجان را کاهش داده و شما رو به عقب برگردونه و اضطراب عملکردی در شما ایجاد کند. بدتر از همه، زودانزالی باعث می شه که شما بیشتر احساس استرس کنید و ناامیدیتان بیشتر می شه.
برای کاهش سطح استرس خود، به تکنیک‌های مدیتیشن و آرامش‌بخشی بپردازید و در صورت نیاز به کمک بیشتر، با مشاوره صحبت کنید.

ورزش منظم
ورزش میتونه به جلوگیری از برخی از شرایطی که منجر به انزال زودرس یا ناتوانی جنسی میشن کمک کند(مانند چاقی و فشار خون بالا). علاوه بر این، این یک راه عالی برای کاهش استرس هم هست.
مطالعات نشان داده است مردانی که به طور منظم فعالیت بدنی می‌کنند نسبت به افرادی که بی‌تحرک‌تراند استقامت و فوای جنسی بهتری دارند. برای جلوگیری از انزال زود رس، کارشناسان توصیه می کنند که پنج بار در هفته (حداقل 30 دقیقه) ورزش کنید.

تکنیک های رفتاری را امتحان کنید
تعدادی از تکنیک‌های رفتاری می تونن به استقامت و قوای جنسی کمک کنند، از جمله خودارضایی قبل از رابطه جنسی. گزینه های دیگر عبارتند از:
روش توقف-شروع که به عنوان لبه نیز شناخته می شود.[در تاپیک های قبلی کامل توضیح داده شده است- زود انزالی.م.]
تکنیک فشار [در تاپیک های قبلی کامل توضیح داده شده است-زود انزالی.م.]
تمرینات کف لگن [در تاپیک های قبلی کامل توضیح داده شده است-زود انزالی.م.]
پوشیدن کاندوم. افزودن این مانع اضافی حساسیتی را که در حین رابطه جنسی احساس می‌کنید کاهش می‌دهد، که می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر دوام بیارید.
تغییر پوزیشن های جنسی و پیش نوازی بیشتر نیز می‌تواند به رابطه جنسی طولانی تر کمک کند.

به سایر مشکلات سلامتیتان رسیدگی کنید
بیماری های مختلفی از جمله دیابت، چاقی، فشار خون بالا، کلسترول بالا، سیگار کشیدن، نوشیدن الکل،توده پروستات خوش‌خیم و کم کاری غدد جنسی با زودانزالی و ناتوانی جنسی ارتباط دارند. درمان این بیماری ها به شما کمک می کنه تا در سکس بیشتر دوام بیارید.
اگر با افسردگی مواجه هستید یا استرستان بسیار شدید به نظر می‌رسه، باید به مشاور رجوع کنید. درمان شناختی رفتاری همچنین ممکن است در درمان زود انزالی و مشکلات دیگر مربوط به سکس مفید باشد.

درباره داروها سوال کنید
اگر تغییرات در سبک زندگی و نکات بالا کمک کننده نبود ، به پزشک برای درمان زود انزالی مراجعه کنید.
استفاده از کرم‌های بی حس کننده موضعی، شامل لیدوکائین و بنزوکائین، 20 دقیقه قبل از رابطه جنسی ممکن است باعث بشه که سکس طولانی تری داشته باشید. اما، این کرم ها میتونه باعث بی‌حسی برای شما و هم‌پارتنرتان بشه (استفاده از کاندوم می‌تواند از بی‌حس کردن پارتنرتان جلوگیری کند).داروهای SSRI و ضد افسردگی نیز می تونن انزال را تأخیر بندازند و البته برای این منظور به صورت آف ‌لیبل تجویز می شوند.
داروهای درمان کننده ناتوانی جنسی، به ویژه ویاگرا (سیلدنافیل) و سیالیس (تادالافیل)، ممکن است برای زود انزالی هم تجویز شوند. برخی مطالعات نشان می‌دهند که هر دو داروی ویاگرا و سیالیس ممکن است انزال را به تأخیر بندازند(نیاز به تحقیقات بیشتر هست).
راه های مختلفی برای اینکه استقامت و قوای جنسیتان را افزایش بدهید وجود دارد. میتونید برای بررسی درمان های مختلف به پزشک مراجعه کنید.

منبع:https://ro.co/premature-ejaculation/drinks-to-last-longer/

11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-09 15:13:17 +0330 +0330

مفید و آموزنده، دمت گرم 🙏❤💐

0 ❤️

2024-04-09 20:23:24 +0330 +0330

↩ DADA@20m
خوشحالم که براتون مفید بوده

0 ❤️

2024-04-10 01:30:31 +0330 +0330

من فقط موندم چطور رو موشا استقامت نعوظ رو بررسی کردن!

1 ❤️

2024-04-10 05:38:16 +0330 +0330

↩ Ferayer
سلام من استفاده میکنم یکبار تاثیر میکنه یکبار هم نه .شما برند یا شرکت خاصی استفاده میکنی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «