چرا پاتنرم در فضای مجازی پستی در رابطه با من نمیگذارد؟

1403/02/20

ما از مردانی که پارتنرشان را در رسانه‌های اجتماعی منتشر نمی‌کنند، پرسیدیم: چرا؟

همیشه به این دلیل نیست که آنها می خواهند شما را مانند یک ترول(غول) در زیرزمین پنهان کنند.


هر کس نظر های مختلفی درباره اینکه " چه مقدار از زندگیشان باید در رسانه‌های اجتماعی فاش بشود" دارند. افراد بالای 40 سالی را داریم، که می‌توانیم آن‌ها را به راحتی به “مامانای فیسبوکی” (مسائل بسیار زیاد و شاید بیش از حدی رو فاش می‌کنند) و “پدران فیسبوکی” (اطلاعات خیلی کمی رو فاش می‌کنند، از نشر مطالب در رسانه‌های اجتماعی خودداری می‌کنند دلیلشون این است که “آن‌ها به داده‌هایم نظارت می‌کنند، ژان”، لذا پدران فیسبوکی به یک موجود کاملاً بی‌احساس در رسانه‌های اجتماعی تبدیل میشن) تقسیم کنیم. سپس جوانان هستند، حضور آن‌ها در پلتفرم‌های مانند اینستاگرام عموما دارای نوسان هستند.
برخی فکر می‌کنند که مهم است که دائماً فالورهایشان را در مورد برخی مسائل مطلع کنند مثل: چقدر دوست دخترشان زیبا ست وقتی در اتوبوس خوابیده است، عکس قشنگی از دوست دخترش که در حال خوردن پاپ کورن است، سلفی از دوست دختر و دوست پسر که روز تعطیل با سگشان قدم می‌زنند، سلفی از دوست دختر و دوست پس در هنگام خرید از یک فروشگاه و غیره. اما برخی دیگر، محتوای کمتری از پارتنرشان را در اینستاگرام منتشر می‌کنند. (مردهای مستقیم(مردایی که به زنان علاقه دارند)، من براساس نگاه به این آقایان مطالب روگفته ام.) . اما این چه معنایی دارد؟ آیا این بدین معنی است که می‌خواهند شما را پنهان کنند، همانند یک ترول در زیرزمین خود، یا مسئله به این سادگی نیست؟

ترس از ضایع شدن پس از جدایی
برای برخی، عدم تمایل به انتشار پست هایی در پارتنرهایشان ناشی از حفظ اطلاعات شخصی و یا ترس از ضایع شدن در بین مردم پس از جدایی احتمالی است. فرانکو، 26 ساله، که تا همین اواخر عکس‌های از تمام روابط گذشته اش را در اینستاگرام منتشر میکرد میگوید که "صادقانه بگویم، الآن نسبت به ارسال تصاویر با هر شخصی بسیار محتاط شده ام ".
“وقتی به پست‌های خود نگاه می‌کنم ، نیمی از افراد آنجا مثل مار هستند(انگار فریبکار هستند). تصور کنید” او اضافه می‌کند: “شما صفحه ای می‌سازید که کاملاً درباره شریکتان است، و بعد از آن حتی نمی‌توانید برای پاک کردن عکس ها به پایین صفحه پیجتان بیاید. اه که چه حس بدیست…”
در واقعیت، در ثبت هر لحظه زیبا یک رابطه در حال رشد، امکان دارد خودتان (در مقیاس بزرگتر) را در معرض خطر قرار ‌دهید. این یک خطر ذاتی است- خطر اینکه شاید (قطعاً) رابطه ای که به طور مفصل درباره آن پست‌های زیادی گذاشته اید، خراب کنید و سپس، در پایان همه چیز، نتوانید بدون حس اینکه آن رابطه چه زخم هایی رویتان گذاشت به پروفایلتان نگاه کنید.

حریم خصوصی
برای دیگران، بیشتر حفظ حریم خصوصی مهم است(در رابطه با انتشار پست هایی درباره پارتنرشان). فردی، 18 ساله می‌گوید “من هرگز عکس‌های خود را منتشر نکرده‌ام و که چه چیزی را که منتشر می‌کنم تغییر نخواهم داد فقط به خاطر اینکه دوست دختر دارم. نیازی ندارم با منتشر کردن عکس هایی از پارتنرم به مردم نشان دهم که در رابطه هستم. همان طور که دوست ندارم بهم مردم نشان دهم که ظاهرم چگونه است و یا چه کاری انجام میدهم…” این کلمات، گفته شده مثل این است که از طرف یک پدر فیسبوکی (در حال ساخت) گفته شده است، نظر بسیاری از مردم درباره منتشر کردن هر چیز در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که این عمل غیرضروری است.

با هم بودن در دنیای واقع
برای برخی از زوج ها مثل جف 23 ساله و دوست دخترش، بودن با هم در دنیای واقعی مهمتر است. “ما عکس‌های زیادی با هم نداریم، و این به دلیل این است که وقتی با هم هستیم، به تلفن هایمان زیاد نگاه نمی‌کنیم”، او می‌گوید. “عکس‌ها گرفتن از قرارهایمان در اولویت نیست.”
فلسفه زندگی در لحظه، قطعاً چیز خوبی است؟ قطعاً حجم کمتر عکس منتشر شده به معنای حجم بیشتری از زمان (با کیفیت)گذارنده شده باشخص مقابل است، به جای ساعت‌ها تلاش برای گرفتن عکس مناسب با پارتنرتان تا زمانی که دست هایتان بابت بالا گرفتن دوربسن درد بگیرد.
روانشناسان معتقدند که انتشار بیش از حد تصاویر به صورت آنلاین در مورد یک رابطه همیشه نشانه‌ای از یک رابطه کامل نیست، با وجود اینکه ممکن است کامل به نظر برسد. بر اساس تحقیقات منتشر شده در بولتن روانشناسی شخصیت و اجتماعی، “قابلیت دیده شدن رابطه” بالا ممکن است نشانه‌ای باشد که یکی یا هر دو طرف دچار عدم اطمینان در رابطه باشند. به عبارت دیگر: زوجی که همیشه عکس‌های زیادی را منتشر می‌کنند ممکن است قصد داشته باشند که چیزی را اثبات کنند.

سبک دلبستگی اجتنابی
پژوهشگران همچنین متوجه شدند که عدم تمایل فعال به انتشار عکس‌های شریک شما ممکن است نشانه‌ای از سبک دلبستگی اجتنابی او باشد، به معنای اینکه شما معمولاً از شریک خود دور شده و با او در تعامل قرار نمیگیرید، به جای اینکه به آن‌ها توجه کافی بدهید.
این نظریه عدم انتشار یک رابطه در رسانه‌های اجتماعی به دلیل تمایلات اجتنابی و ترس‌آور توسط کریس، 24 ساله، تأیید شده است: “ایده اینکه عکس‌های زیادی از دوست دخترم را منتشر کنم منرو وحشت زده می‌کند. بدون شک من او را دوست دارم، اما نمی‌دانم. من از این ایده که به عنوان نصفی از یک زوج شناخته شوم، به جای یک فرد کامل، بدم می‌آید.”
آکسل، 23 ساله، چیز مشابهی می‌گوید: “برای من بسیار کم پیش می‌آید که عکس‌های رابطه خود را منتشر کنم، و فکر می‌کنم این از یک ضعف ناشی میشود. من هرگز جمله 50 Cent(یه شخص هستش) که میگه 'یا پولدار شو یا در تلاش بمیر ’ را فراموش نمیکنم: ‘عشق تو را کشت خواهد کرد.’”
حرف‌های تلخ آکسل(حالا شاید حرف‌های تلخی برایمان باشد)، اما حرف‌هایی است که شاید همه ما باید گاه به گاه آن را به یاد بیاوریم.

منبع: https://www.vice.com/en/article/wx85gb/why-partner-doesn-post-me-on-social-media

10 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-05-09 08:02:00 +0330 +0330

رسانه‌ اجتماعی که بیشتر اشتراک گذاری عکس در اون مرسومه اینستاگرامه … در این رابطه نقل میکنم از اد شیرن خواننده بریتانیایی که گفت اینستاگرام یک فضای مارکتینگه…نه اشتراک گذاری زندگی شخصی
به همین خاطره که من و نامزدم چه در دوران دوستی،چه تو این مدتی که نامزد کردیم هیچ عکس شخصی از همدیگه به اشتراک نگذاشتیم
من خودم رستوران دارم پیج اینستاگرامم اشتراک گذاری و تبلیغ رستورانمه و نامزدم هم که طراحه لباسه از کاراش میگذاره

و دقیقا حتی در دوران دوستی هم عکس های مشترک زیادی با هم نداشتیم و سعی میکردیم هر زمان که با همیم به جای ژست گرفتن برای عکس از بودن کنار هم لذت ببریم

3 ❤️

2024-05-09 08:04:44 +0330 +0330

این هم اضافه کنم که خب کسانی که لازمه بدونن که ما با همیم که میدونن و برای بقیه فالوور هامون لزومی نمیبینیم که بخوایم زندگی شخصیمون رو به اشتراک بگذاریم

تا حالا هم سر این موضوع بحثی با هم نداشتیم چون هر دو به این درک رسیدیم

1 ❤️

2024-05-09 10:45:14 +0330 +0330

واضحه همین سایت ببین چقد دنبال یه زن شوهر دارن😂🤦🏻‍♂️
فک کردی اینایی که اینجان اینستا ندارن؟

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «