لذت دوباره از سکس با کنترل میل جنسی

1402/09/01

از سکس لذت نمی‌برید؟ با استفاده از این روش‌ها، کنترل لذت جنسی را دوباره به‌دست می‌آورید.



«سالم ایسادورا» (Psalm Isadora) یکی از بهترین متخصصان مراقبۀ جنسی در جهان است. او در مارچ 2017 درگذشت و در طول زندگیش همیشه به مسائل جنسی و رابطه توجه داشت و یکی از متخصصان درمان تروماهای روانی بود که در زمینۀ سلامت و توان جنسی زنان تخصص داشته و در حوزۀ دانش جنسی مدرن تحصیل کرده بود.




پرسش: اگر خانمی توان و میل جنسیش در مقایسه با همسرش کافی نباشد و همسرش مدام تمایل به سکس دارد، راه‌حلی برای هماهنگی در توان جنسی وجود دارد؟ مسئله بر سر عدم‌تطابق در کشش جنسی است. به این مشکل، درد در سکس را نیز اضافه کنید که یکی از مشکلات همیشگی زنان به‌حساب می‌آید. گرچه زنان برای جلب رضایت جنسی همسرشان در نهایت حاضر به سکس با او خواهند شد، ولی این تصمیم بعداً منجر به ایجاد نفرت بیشتر از سکس خواهد شد. این چرخۀ ناخوشایند، که شایستۀ کسانی نیست که برای مدتی طولانی باهم رابطه داشته و به‌هم علاقه‌مند هستند. آیا عشق یا مراقبۀ جنسی می‌تواند این مشکل را حل کند؟


پاسخ: جالب است که اغلب افرادی که نگران میل جنسی پایینشان هستند، بیشتر باید نگران سکس دردناکشان باشند که مشکلی به‌مراتب جدی‌تر از میل جنسی پایین است. مشکل از تفاوت در میل جنسی نیست. خانم‌ها باید نگران بدنشان باشند. هرکسی در سکس مجبور به تحمل درد باشد، دچار بی‌میلی جنسی می‌شود؛ بنابراین برای پیداکردن راه‌حل باید اول به ریشۀ این درد بپردازیم.
پس از گذشت 10 سال از کار با مراجعینم، به‌خوبی دریافته‌ام که بیشتر دردهایی که زنان در سکس تحربه می‌کنند، ربطی به مشکلات جسمی ندارد. معمولاً مشکل زنان به مسائل روحی-روانی مربوط می‌شود. مهم‌ترین عضو جنسی در بدن زنان، ذهن آن‌ها است.
شاید فهمیدن چنین نکاتی ناامیدکننده به‌نظر برسد، ولی در اصل قصدم امیدوارکردن شما است. یکی از زنانی که در جلسات مراقبۀ جنسی شرکت می‌کرد، با یادگیری روش‌هایی بعد از گذشت 54 سال، اولین ارگاسمش را تجربه کرد. در حال حاضر این خانم، لذت، شادی و خوشی بیشتری را در مقایسه با تمام زندگیش تجربه می‌کند. او در دوران نوجوانی، به‌دلیل مشکلات جنسی به‌شدت سرخورده شده بود.

و اما توصیۀ من به شما:

1. حتماً به پزشک مراجعه کنید

هرزمان دردی احساس می‌کنید، باید برای معاینه به متخصص زنان و زایمان مراجعه کنید تا هرگونه نگرانی و مشکل پزشکی برطرف شود. بعد از معاینه، هرگونه نگرانی و مسئلۀ جدی را به پزشکتان بگویید. با پزشک درمورد زندگی جنسیتان روراست باشید. گاهی دلیل درد بسیار ساده است و تنها با استفاده از روان‌ساز و لوبریکانت برطرف می‌شود.

2. موشکاف باشید

از نظر روان‌شناختی، شخصاً توانسته‌ام به افراد مختلفی برای حل مشکلات جنسی مربوط به دوران کودکی کمک کنم. در جلسات مشاوره، معمولاً دیدگاه خانوادگی این افراد نسبت به مسائل جنسی و تأثیرش بر زندگی مراجعین را بررسی می‌کنیم. امکان دارد در سنین نوجوانی به خانم‌ها گفته شده باشد که زنانی که از سکس لذت می‌برند فاحشه و بدکاره هستند یا مردان با چنین زنانی ازدواج نمی‌کنند.
بنابراین، احتمالاً زنان تحت تأثیر چنین افکاری باور کرده‌اند که نباید از سکس لذتی ببرند و به‌مرور نیازهای جنسیشان را از دست داده‌اند و به‌جای لذت، تنها قادر به احساس درد هستند.

3. خجالت را کنار بگذارید

اگر به شما در سنین جوانی آموزش داده شده باشد که از سکس خجالت بکشید، این افکار تا سنین جوانی نیز ادامه پیدا می‌کند. از خودتان لذت جنسی را دریغ نکنید، خجالت را کنار بگذارید. بپذیرید که لذت بخشی از زندگی است و همه حق تجربۀ لذت جنسی را دارند.

4. حین سکس تنفس عمیق داشته باشید

اگر همیشه درد و لذت جنسی به مفاهیم مرتبطی در بدنتان تبدیل شوند، امکان ایجاد الگوی نورولوژیکی در ذهنتان فراهم می‌شود که باید به‌طریقی از شرش خلاص شوید.
درد و لذت ارتباط تنگاتنگی دارند. گاهی اوقات، زمانی که درد زیادی تجربه می‌کنید، بدن به‌طور طبیعی مقدار زیادی آدرنالین و اندورفین ترشح می‌کند. این حالت تقریباً مشابه زمانی است که در مسابقات دومیدانی نزدیک خط پایان، به دیوار برخورد می‌کنید. در نتیجه زمانی که فاصله‌ای تا تبدیل‌شدن درد به لذت ندارید، بدنتان به مغز سیگنال درد صادر می‌کند.
وقتی حین سکس احساس درد دارید و قبل از رسیدن به خط پایان و ترشح آدرنالین و اندورفین، به دیوار برخورد می‌کنید، سعی کنید آرامش بیشتری داشته باشید و نفس عمیق بکشید.

5. انواع ارگاسم را بدانید

اگر با رعایت تمام نکات ممکن باز هم خیلی درد دارید، راه‌های دیگری برای ارگاسم وجود دارد. همیشه به مراجعینم شش نوع ارگاسم را آموزش می‌دهم و اتفاقاً دخول به واژن اصلاً بین انواع ارگاسم قرار نمی‌گیرد. ارگاسم بی‌دخول شامل ارگاسم با کلیتوریس، ارگاسم با تحریک سینه‌ها و ارگاسم با انرژی می‌شود.
برای ارگاسم با تحریک سینه‌ها، با نوازش شکم، دنده‌ها و بین سینه‌ها شروع کنید. باید قبل از رسیدن به تحریک نوک پستان و سینه‌ها، انرژی جنسی لازم را در خودتان ایجاد کنید.
یکی از بزرگ‌ترین رموز این ماساژ، پیداکردن مرزی برای لذت است. باید این‌قدر بدن را برانگیخته کنید که برای لذت بیشتر بی‌طاقت شود. آهسته پیش بروید. برای به‌نتیجه‌رسیدن و تمام‌شدنش عجله نداشته باشید و به‌خودتان فشار نیاورید.
وقتی کاملاً برانگیخته شدید و طاقتتان برای ارگاسم تمام شد، با حرکاتی بسیار لطیف و ملایم قسمت رنگی سینه‌ها را لمس کنید تا نوک سینه کاملاً تحریک و سفت شود. خیلی با ملایمت، نوک سینه‌ها را نیشگون بگیرید.
وقتی بدنتان به این حرکات واکنش مثبت داد، به ماساژ ادامه بدهید و عضلات لگنتان را منقبض و آزاد کنید. سعی کنید انرژی جنسی لازم را در سینه‌ها جمع کنید. تحریک سینه‌ها منجر به تحریک و آزادشدن انرژی زیادی برای ارگاسم در بدنتان می‌شود.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-11-22 04:55:22 +0330 +0330

عالی و مفید و ای کاش یاد بگیرن بانوان و همچنین آقایان پیروی از درمان های علمی و منطقی رو در مواجهه با مشکلات جنسی بجای رفتن به بیراهه

1 ❤️

2024-01-16 19:28:35 +0330 +0330

کسشر نگو

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «