راهنمای کاربردی برای تحریک سینۀ مردان

1402/02/12

بله، سینۀ مردان نیز به لمس‌شدن حساس است!



نوک سینه‌ها! صرف‌نظر از جنسیت، تمام افراد نوک سینه دارند. ولی وقتی بحث به سکس و لذت جنسی می‌رسد، همه فقط به سینه‌های خانم‌ها توجه می‌کنند. وقتش رسیده به مسائل کم‌تر مطرح‌شده درمورد سینه‌های مردان، به‌خصوص در دنیای روابط دگرجنس‌گرایان بپردازیم. تصورات غلط رایج، نکات و ترفند‌ها، کارهایی که می‌توانند زمینۀ ارگاسم مردانه با تحریک‌سینه‌هایشان را فراهم کنند و در نهایت بهترین روش‌ها برای مطرح‌کردن این نیاز در روابط جنسی را در این پست گردآوری کرده‌ایم.


تصورات غلط و رایج درمورد سینه‌های مردان


معمولاً در سکس به سینه‌های مردان توجهی نمی‌شود؛ به‌خصوص در رقابت با سینه‌های زنان که تمام توجهات را به خودشان جلب کرده‌اند. دلیلش چه می‌تواند باشد؟ به‌لطف تبعیض‌های جنسیتی، در مقایسه با بدن مردان، رویکرد جنسی شدید‌تری به بدن زنان در فرهنگ ما وجود دارد و در نتیجه علی‌رغم نقش سینه‌ها در شیردهی، به‌ندرت کسی حتی آن‌ها را به‌عنوان یکی از اندم‌های کاربردی بدن به‌حساب می آورد. شاید یکی دیگر از دلایل این تمایز در توجه به سینه‌ها، به این مسئله مربوط باشد که سینۀ مردان برخلاف زنان نقشی در تغذیه و شیردهی ندارد و عمدتاً عضو زایدی از بدن به حساب می‌آید که ارزش توجه چندانی ندارد. این تصورات و الگوهای غلط درمورد بدن انسان، نه فقط به سینه‌ها که به تمام اعضای بدن آسیب می‌زند.
همان‌طور که «دنیل هارل» (Danielle Harel) دکترا و مربی سکس به آن اشاره می‌کند، «یکی از سوء‌تعبیرهای رایج درمورد سینه‌های مردان، این است که درمقایسه با سینه‌های زنان حساسیتی ندارند و عضو تحریک‌پذیری به‌حساب نمی‌آیند، که ابداً باور صحیحی نیست. به عبارت دیگر، شاید مردان زیادی برای راحت‌تر ارضاشدن و ارگاسم عمیق‌تر به تحریک سینه‌هایشان نیاز داشته باشند».
محققین در یکی از مطالعات سال 2018 دریافتند که به‌نظر 52 درصد مردان بین 18 تا 22 سال تحریک سینه‌های آقایان در سکس کاری تحریک‌آمیز است و می‌تواند یکی از دلایل ارضاشدنشان به‌حساب بیاید یا حداقل احتمال ارگاسم را برایشان تقویت کند.
ممکن است بسیاری از زنانی که با آقایان رابطۀ جنسی دارند از تحریک سینه‌های پارتنرشان خودداری کنند؛ به این دلیل که شاید نمی‌دانند سینه‌های آقایان نیز به اندازۀ سینه‌های خانم‌ها می‌تواند یکی از نقاط تحریک‌پذیر جنسی در سکس به‌حساب بیاید. حتی امکان دارد آقایانی که با مردان دیگر رابطه دارند نیز درمورد تحریک سینه‌های پارتنرشان مردد باشند؛ به‌خصوص اگر مثلاً سینه‌های خودشان چندان به لمس و تحریک‌شدن حساس نباشند و همین امر سبب شود که گمان کنند این قائده‌ای کلی درمورد تمام آقایان است. ولی یادتان باشد که هرگز سینه‌های مردان را فراموش نکنید! آن‌ها هم لایق کمی توجه و علاقه هستند.


تکنیک‌های مؤثر در تحریک سینه‌های آقایان

دست‌ها

  1. دست‌کشیدن: لمس و تماس ملایم سر انگشتان با نوک سینه‌ها به‌شدت لذت‌بخش است. باتوجه به واکنش پارتنرتان مقدار فشار و شدت لمس‌کردن را تغییر دهید.
  2. نیشگون گرفتن: نوک سینه‌ها را بین انگشت شست و میانی فشار بدهید و کمی آن‌ها را به‌آرامی به سمت بیرون بکشید.
  3. شلاق‌زدن: ضربۀ ملایم شلاق، اگر کمی پارتنرتان از قبل تحریک شده باشد، حس سوزش بسیار جذابی را به‌وجود می‌آورد. شلاق‌های خیلی ملایم ولی با فاصلۀ کم یا شلاق‌های محکم‌تر ولی با فاصله‌های زیادتر، هرکدام حالت‌هایی هستند که می‌توانید برای شلاق‌زدن امتحانشان کنید.
  4. خراشاندن: «سلسته هیرشمن» (Celeste Hirschman) مربی روابط جنسی، در مورد نحوۀ انجام این کار می‌گوید: «باملایمت اطراف سینه‌ها را بخراشید یا ناخن‌هایتان را مستقیم روی نوک سینه‌ها بکشید».
  5. تکنیک دو انگشتی: «جنت بریتو» (Janet Brito) متخصص سکس درمان‌گر، دکترا و دارندۀ گواهی مددکاری اجتماعی بالینی این تکنیک را برای تحریک سینه‌ها توصیه می‌کند: «با دوتا از انگشتانتان، نوک سینه‌ها را نیشگون‌ بگیرید، اطرافشان را با حرکات دایره‌وار لمس کنید و سینه‌ها را به عقب و جلو مالش بدهید. سپس با نوک انگشتان یا زبانتان، ضربه‌های ملایم و سریعی به نوک سینه‌ها وارد کنید».

دهان

  1. لیسیدن: لیسیدن سینه‌ها یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای تحریک آن‌ها است. با انقباض و شل‌گرفتن عضلات زبانتان، مقدار فشار واردشده به به نوک سینه‌ها را تغییر بدهید. با تغییر سرعت، فشار و جهت حرکت زبانتان امکان امتحان‌کردن حالت‌های مختلف را پیدا می‌کنید. اول با بوسیدن اطراف قفسۀ سینه شروع کنید و به‌آرامی به سمت نوک سینه‌ها بروید. در نهایت، نوک سینه را بین لب‌هایتان بگیرید و حالتی شبیه سکس دهانی و ساک‌زدن را رویش انجام دهید. حتماً موقع انجام روش‌های مختلف، به واکنش‌های پارتنرتان توجه داشته باشید.
  2. مکیدن: همۀ روش‌هایی که برای مکیدن کلیتوریس آموزش داده می‌شوند، برای مکیدن نوک سینه‌ها هم کاربردی هستند. حین مکیدن نوک سینه‌ها، با حرکات دایره‌ای زبانتان را اطراف آن‌ها بکشید. از نوک سینه‌های خوشمزۀ پارتنرتان لذت ببرید!
  3. گازگرفتن: قبل از گازگرفتن نوک سینه‌ها حتماً از پارتنرتان بپرسید که چه حسی به گاز‌های کوچولوی شما دارد. اگر اهل این چیزها بود، گازگرفتن سینه خیلی تحریک‌کننده است. به‌خصوص اگر پارتنرتان به ارگاسم نزدیک باشد، بیشتر تأثیر شهوانی این کار شما را احساس خواهد کرد. فقط مراقب باشید سفت گاز نگیرید.

اسباب‌بازی‌ها

  1. اسباب‌بازی‌هایتان را رو کنید: در دنیای BDSM، حتی وسایلی که در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز کاربرد جنسی پیدا می‌کنند. برای کسانی که ایده‌های جنسی و شهوانی زیادی دارند، نوک سینه‌ها یکی از محبوب‌ترین قسمت‌های بدن به‌حساب می‌آیند. مثلاً «رنه آدولف» (Renee Adolphe) مربی مسائل جنسی و جنسیتی، پیشنهاد می‌کند که «برای واردکردن فشار بیشتر به نوک سینه‌های پارتنرتان، از گیره‌های مو یا گیره‌لباس استفاده کنید. به نظرم، عجله نکنید و با ملایمت شروع کنید و کم‌کم در طول سکس کارهای خشن‌تر و شدیدتر را امتحان کنید».
  2. تحریک با سرما و گرما: نوک سینه‌ها از بهترین قسمت‌های بدن برای تحریک افراد با گرما و سرما به‌حساب می‌آید. «یخ و قطره‌های داغ موم شمع را امتحان کنید. از روغن‌های گرم برای ماساژ قفسۀ سینه و نوک سینه‌ها استفاده کنید».
  3. گیره‌های مخصوص سینه: «گیره‌های سینه، یکی از گزینه‌های بسیار محبوب به‌حساب می‌آیند چون میزان فشاری که به‌سینه‌ها وارد می‌کنند قابل تغییر است و حتی نمونه‌های لرزشی آن‌ها نیز وجود دارند». به‌نظر «آدولف»، اگر چالش بیشتری نیاز داشتید، «باهم به فروشگاه مخصوص لوازم جنسی بروید و گیرۀ سینه‌ را باهم انتخاب کنید. مدل ویبره‌دارش را هم فراموش نکنید!»
  4. به همۀ این کارها خوراکی را هم اضافه کنید: «آنا دُو» (Anna Dow)، دارندۀ گواهی خانواده و ازدواج، در مورد استفاده از خوراکی‌ها حین تحریک سینه‌ها می‌گوید: «برای لذت بیشتر، از خوراکی‌های خوشمزه‌ای مثل خامه یا شکلات آب‌شده حین تحریک سینه‌ها استفاده کنید و آن‌ها را روی سینه‌های پارتنرتان بمالید و بعد سینه‌هایش را بلیسید».
  5. از ویبراتور برای تحریک سینه‌ها استفاده کنید: با این‌که عمدۀ تمرکز و توجه شما به نوک سینه‌ها است، ولی استفاده از اسباب‌بازی‌هایی که صرفاً برای نوک سینه تولید نشده‌اند نیز می‌توانند به بخشی از تجربۀ شما اضافه شوند. بنابراین «آدولف» پیشنهاد می‌کند که ویبراتوری را روی سینه‌های پارتنرتان قرار دهید و به واکنشش توجه کنید.
  6. سلطه‌جویی: «آدولف» درمورد نحوۀ بیان حس سلطه‌جویی جنسی حین تحریک سینه‌ها می‌گوید: «اگر هردوی شما اهل روابط ارباب و برده هستید، دست‌وپایش را ببندید (با رضایت خودش!)، بعد درحالی که اسیرش کرده‌اید، از ویبراتور برای تحریک سینه‌هایش استفاده کنید. برای این‌که از این‌هم چالشی‌ترش کنید، بعد از بستن دست‌وپایش، چشم‌هایش را هم با چشم‌بند بپوشانید».

آیا مردان با تحریک سینه‌هایشان ارضا می‌شوند؟



همان‌طوری که بعضی از خانم‌ها با تحریک سینه‌ها به‌تنهایی ارضا می‌شوند، بعضی از آقایان هم امکان تجربۀ چنین چیزی را دارند.
«هیرشمن» توضیح می‌دهد: «برای برخی از مردان، رابطۀ مستقیمی بین نوک سینه‌ها و تحریک آلت تناسلیشان وجود دارد. در نتیجه، بعضی از آقایان بعد از تحریک‌شدن سینه‌هایشان شق می‌کنند و حتی ممکن است تنها با تحریک سینه‌ها به ارگاسم هم برسند».
اگر می‌خواهید چنین چیزی را تجربه کنید، «هیرشمن» توصیه می‌کند که «سعی کنید الگویی را در تحریک سینه‌ها کشف کنید که به‌شدت پارتنرتان را تحریک می‌کند و دوست دارد همیشه برایش انجامش بدهید. ارگاسم با تحریک نوک سینه‌ها، شاید بیشتر از ارگاسم‌های دیگر زحمت داشته باشد و زمان بیشتری نسبت به تحریک هم‌زمان سینه و آلت تناسلی بگیرد. برخی از آقایان، برای ارضاشدن، تنوع در استفاده از روش‌های تحریک‌کنندۀ را می‌پسندند، درحالی که بعضی از افراد، ترجیح می‌دهند برای مدتی تنها با شیوۀ خاصی تحریک شوند. برای این‌که بهترین الگوی تحریک‌کننده را پیدا کنید، از خودش بخواهید به شما نشان بدهد که چطور دوست دارد سینه‌هایش را برایش لمس و تحریک کنید».
«لوری لورنز» (Lori Lawrenz)، روان‌پزشک و روان‌شناس بالینی با تخصص ناهنجاری‌های جنسی، این نکته را نیز می‌افزاید که، «همزمان حین تحریک سینه‌هایش آهسته و درگوشی، حرف‌های شهوانی بزنید تا احتمال ارگاسم با سینه‌ها را افزایش بدهید».


چطور موضوع تحریک سینه‌ها را پیش بکشیم؟



«هارل» توضیح می‌دهد که «بهترین روش برای مطرح‌کردن هر ایدۀ جنسی، رو‌راست بودن و بی‌پروا مطرح‌کردنش است».
به‌نظر او مثلاً می‌توانید به شکلی شبیه این، ایدۀ تحریک سینه‌ها را مطرح کنید: خیلی سینه‌هام به لمس‌شدن حساسن، اگر یه‌وقت دوست داشتی منم خوشم میاد که بهشون دست بزنی یا گازشون بگیری. البته اگر خودت خوشت بیاد.
«اگر به پارتنرتان حق انتخاب بدهید، وقتی کاری را برایتان انجام می‌دهد، دچار این احساس نمی‌شوید که از سر اجبار یا تحت فشار وادار به انجامش شده است و استرس و اضطراب کم‌تری از انجامش خواهید داشت».
اگر از مطرح‌کردن این ایده می‌ترسید، «دُو» پیشنهاد می‌کند که مقاله‌های شبیه به همین پست را برایش بفرستید که موضوع تحریک سینه‌های مردان را در آن توضیح و تشریح کرده‌است و با این روش سر صحبت را باز کنید. «مطالعۀ پژوهش‌ها و مقالات مربوط به تحریک سینه‌های مردان به عادی‌سازی تحریک‌پذیری سینه‌های آقایان به‌عنوان یکی از نقاط حساس بدن از نظر جنسی، کمک می‌کند و در نتیجه به‌مرور زمان می‌پذیریم که آقایان نیز از تحریک‌شدن با سینه‌هایشان لذت می‌برند».
پستان‌های مردان برای سال‌ها مورد بی‌توجهی واقع شده است! وقتش رسیده به سراغشان بروید و عشق و محبتتان را به سینه‌های مرد زندگی‌تان نشان بدهید!


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-05-02 16:47:11 +0330 +0330

من خییلی دوس دارم و پارتنرم همیشه سینم‌لیس میزنه وکیرم میماله

4 ❤️

2023-05-02 17:55:25 +0330 +0330

خیلی وقت هست میخواهم ارگاسم با نوک سینه رو تجربه کنم
اما متاسفانه تا الان که نشده

3 ❤️

2023-05-02 23:51:21 +0330 +0330

وای من تو سکس عاشق مالش و خوردن سینه هامن با این که تختهستند اما نوک شون دییووونم میکنن و اینو پارتنرام میدونن
عالیه تحریک سینه های ما مردا وقتی سینه هام تحریک بشن دوبرابر بهتر میتونم بکنم طرفمو و حتی ابم هم دیرتر میاد هم بیشتر

2 ❤️

2023-05-03 06:46:13 +0330 +0330

👌 😎

1 ❤️

2023-05-03 15:07:49 +0330 +0330

خیلی خوب بود ممنون از اطلاعاتی که در اختیار میگذاری

1 ❤️

2023-05-03 17:04:39 +0330 +0330

عالی
من خودم از این طریق ارضا هم شدم

2 ❤️

2023-05-05 03:16:48 +0330 +0330

↩ کونی دو عالم
😂😂😂😂😂
دمت گررررمممم 👍👍👍

1 ❤️

2023-05-05 03:17:29 +0330 +0330

↩ Ram_3612
چرا همه اینجوری شدین یهو؟😳

0 ❤️

2023-05-05 03:18:13 +0330 +0330

↩ bbcshop
هیچ وقت دگ هم نخواهد شد.مطمئن باش و بیخود امیدوار نباش😉

0 ❤️

2023-05-05 11:55:46 +0330 +0330

↩ bbcshop
منم

0 ❤️

2023-05-05 16:47:59 +0330 +0330

↩ pesarebozorg1363gay
مگه تجربه داشتید؟

0 ❤️

2023-05-05 16:49:05 +0330 +0330

↩ maxmad
خیلی نزدیک میشه ولی…

0 ❤️

2023-05-06 06:37:19 +0330 +0330

عالی

1 ❤️

2023-05-06 20:22:00 +0330 +0330

↩ bbcshop
من دیوونه میشم یکی سینه هامو مک بزنه و بخوره ناله هام میره هوا

2 ❤️

2023-05-10 19:12:10 +0330 +0330

↩ جیزس_
کس نگو مؤمن 💋

0 ❤️

2023-05-12 06:40:00 +0330 +0330

↩ Ram_3612
اوفففف آره آره همینطوری

3 ❤️

2023-05-12 12:11:23 +0330 +0330

خانوم من واقعا سینه هامو خوب میخوره و من رو حشری تر میکنه

1 ❤️

2023-05-24 05:08:33 +0330 +0330

↩ bbcshop
من پیام خودم رو پیدا نمیکنم و نمی‌دونم چی گفتم که شما این رو نوشتید.
اگه شما پیدا کردید،لطفا اسکرین بگیرید یا کپی کنید و پی وی بفرستید تا خدمت برسم برای پاسخگویی🙏

0 ❤️

2023-05-29 06:02:29 +0330 +0330

↩ Ram_3612
دقیقاً مثله منی

0 ❤️

2023-05-30 10:36:16 +0330 +0330

من عاشقه خوردن و مالیدن سینه هام هستم هر وقت همسرم برام میخوره حسه بیغیرتی و مفعولی میزنم بالا حتی خودمم همش میمالم نوک سینه هامو

0 ❤️

2024-04-10 21:37:18 +0330 +0330

↩ H.ko
منم حس تو رو دارم

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «