احتمال ریدن هنگام سکس از کون

1398/12/28

احتمال خروج مدفوع در هنگام سکس مقعدی چقدر است؟

و اگر این اتفاق افتاد باید چه کاری انجام دهید

by Jessica Migala Jun 21, 2018

اگر اولین بار باشد که برای سکس مقعدی آماده می‌شوید، شاید سوالاتی برایتان پیش بیاید که یکی از اساسی‌ترین آن‌ها عبارت‌ است از: آیا در هنگام سکس مقعدی احتمال خروج مدفوع وجود دارد؟
در واقع بلی! این احتمال وجود دارد. اما پیش از آن که بترسید، مطمئن باشید که کار‌هایی هست که می‌توانید با انجام آن‌ها احتمال این کثیف‌کاری را کاهش دهید.

ابتدا بگذارید ببینیم سکس مقعدی چیست: آلت یا یک اسباب‌بازی جنسی که وارد مقعدتان می‌شود. بنابراین ترس از خروج مدفوع رایج و طبیعی است. همیشه احتمال خروج اندکی مدفوع وجود دارد.
دکتر ‘لارن استریچر’ (Lauren Streicher)، مدیر بخش دارو‌های جنسی و یا‌ئسگی در مرکز دارویی نورث‌وسترن، می‌گوید: «اگر در راست‌روده مدفوع وجود داشته باشد، در صورت تحریک شدن راست‌روده احتمال خروج مدفوع وجود دارد.»
دکتر استریچر اضافه می‌کند که سکس مقعدی به این دلیل لذت‌بخش است که باعث تحریک و انقباض ماهیچه‌های کف لگن می‌شوند و این اتفاق ممکن است منجر به خروج مدفوع شود. پس اگر در راست‌روده مدفوع وجود داشته باشد، احتمال خارج شدن آن نیز وجود دارد.
همچنین، به‌گفته‌ی دکتر ‘آلاین مارکلند’ (Alayne Markland)، متخصص بیماری‌های استخوان و استاد دانشگاه آلاباما، ضعیف بودن ماهیچه‌های اسفنکتر مقعد احتمال خروج مدفوع را افزایش می‌هد.


اما چطور می‌توان از این اتفاق جلوگیری کرد؟

دکتر ‘جولیت آلن’ (Juliet Allen)، متخصص سکسولوژی، پیشنهاد می‌کند که پیش از سکس حتماً به توالت بروید تا مطمئن شوید که روده‌هایتان پر نیست. او اضافه می‌کند؛ اگر می‌دانید که قرار است به زودی سکس مقعدی داشته باشید از خوردن غذا‌هایی که ممکن است احتمال خروج مدفوع هنگام سکس را افزایش دهند خودداری کنید (مانند غذا‌های پر ادویه و چرب. پس سعی کنید خلال سیب‌زمینی فلفلی سفارش ندهید!). برخی از افراد از تنقیه (enema: وسیله‌ای برای وارد کردن مایع به مقعد و شستشوی روده) برای تمیز‌کردن راست‌روده استفاده می‌کنند؛ به گفته‌ی دکتر استریچر، این کار اگر هر چند وقت یک بار انجام شد خطری ندارد.
همچنین برای کاهش احتمال خروج مدفوع در حین سکس می‌توانید دخول را زیاد عمیق نکنید. به‌علاوه، اگر پارتنر شما آلتی با سر بزرگ دارد، احتمال این اتفاق بیشتر می‌شود.
به‌علاوه، اگر نگران ضعیف بودن ماهیچه‌های اسفنکتر مقعد خود هستید، تمرینات کِگِل (منقبض کردن مکرر ماهیچه‌های کف لگن) به تقویت این ماهیچه‌ها کمک می‌کند.


اما هنوز هم نگران خروج مدفوع در هنگام سکس هستید؟

به‌گفته‌ی دکتر آلن، در هر صورت شما در هنگام سکس مقعدی احساس می‌کنید که در حال مدفوع کردن هستید؛ زیرا دخول باعث می‌شود ماهیچه‌های مقعد در شرایطی مشابه زمانی که مدفوع می‌کنید قرار بگیرند.
دکتر استریچر نیز تایید می‌کند که حتی اگر در حین سکس مدفوع خارج نشود، شما چنین احساسی خواهید داشت.


در صورت خروج مدفوع باید چه کاری انجام دهید؟

باید برای چنین موقعیتی خود را آماده کنید. دکتر آلن می‌گوید: «حقیقت این است که زمانی که ما تصمیم می‌گیریم سکس مقعدی انجام دهیم، در واقع می‌پذیریم که یک آلت وارد روده‌‌ی ما شود، جایی که مدفوع از آن خارج می‌شود. پس باید ریسک خروج مدفوع را نیز بپذیریم.» اگر این اتفاق رخ داد و شما را خجالت‌زده کرد، به خودتان یادآوری کنید که در سکس مقعدی امکان چنین کثیف‌کاری‌هایی وجود دارد. فقط کافی است با پارتنرتان به حمام بروید و خود را بشویید.
اما نگذارید احتمال خروج مدفوع شما را بترساند. دکتر مارکلند می‌گوید: «هیچ‌‌گاه نباید از فعالیت جنسی مورد علاقه‌ی خود بترسید.» دکتر آلن نیز توصیه می‌کند: «پارتنر یا همسر مناسبی برای سکس انتخاب کنید. و با کسی باشید که چنین اتفاق‌هایی را بیش‌از حد بزرگ نمی‌کند.»


منبع:

womenshealthmag.com/sex-and-love/a19983292/poop-during-anal-sex

17923 👀
2 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-07 19:28:16 +0330 +0330

درسته منم وقتی کون میدادم حس ریدن بهم دست میداد

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «