10 قدم مهم برای تجربه ی سکسی بهتر

1395/10/24



خیلی از مردم دنبال اینن که سکس های بهتری رو تو سال جدید تجربه کنن. پس اجازه بدید تا ببینم چه کمکی از دستم برمیاد.
برای کسب تجربه ای بهتر نیازی به اسباب بازیای گرون قیمت سکسی و پوزیشن های جدید نیست. درسته که اساسا استفاده از این روشا اشکال خاصی نداره ولی اگه مشکل شما اساسی و مربوط به نوع رابطه و طرز تفکرتون و یا حتی احساساتتون باشه، مطمئن باشید که استفاده از این وسایل کوچکترین کمکی به حل مشکلتون نمیکنه و حتی ممکنه نتیجه ای معکوس بده و القا کننده ی نوعی حس نه چندان دلچسب باشه.
ممکنه این سوال پیش بیاد که اصلا بهتر کردن سکس به چه معناست: ارگاسم های شدیدتر؟ تکرار حرکاتی که دوست دارید؟ پارتنرای متفاوت؟ یا حتی رابطه های نامعمول مثل محارم که ممکنه هر کسی رو حشری بکنه؟ یا اینکه تلنبه های وحشیانه علیرغم اینکه ممکنه اصلا اولویتی تو سکستون نداشته نباشه؟
واقعا هیچکدوم!!!
تقریبا میشه گفت که بهتر کردن سکس ترکیبی از تجربه ی آرامشی مطلق، احساس اهمیت، اعتماد به پارتنر، تمرکز روی حواسی که منجر به لذت میشن و مهمتر از همه اتاق خواب مناسبه ( شامل دما، تمیزی، حریم شخصی ووو ) که باعث افزایش احساس رضایت و راحتی در طرفین میشه. پس اجازه بدید موضوع رو بیشتر باز کنم تا شاهد سکس های لذت بخش تری در سال جدید باشیم.

1. اگه شرایط باردار شدن رو ندارید و در عین حال مایل به برقراری رابطه ی عمیق واژینال هستید از به کار بردن راه ها ی جلوگیری غافل نشید…
بیرون کشیدن قبل ارگاسم و بی خیالی در کنار گفتن اینکه بعیده رابطمون به بارداری منجر بشه کمکی به جلوگیری از حاملگی نخواهد کرد. پس بهتر به روش های قطعی تری متوسل بشید تا خیال خودتون و پارتنرتون رو راحت بکنید. روش هایی فوق العاده و براساس جدیدترین متد مثل وازکتومی یا آی یو دی گذاری که نه دردی رو به شما تحمیل میکنن و نه باعث اضافه وزن میشن و نه حتی تاثیری منفی روی میل و توانایی جنسیتون میدارن و تا سالیان سال خیالتون رو از بابت بارداری نا خواسته راحت میکنن و دینتون رو نسبت به دنیای مدرن بیشتر میکنن.

2. فراموش نکنید که خیلی از افراد دگرجنس گرا هم میتونن در مورد روابط هم جنس گرایی ماجراجویی بکنن…

البته احتمالشم هست که دنبال ماجراجویی در همچین زمینه نباشن ولی با این وجود بازهم تضمینی نیست که اگه موقعیتش پیش بیاد از تماشای پورن همجنسگراها و خیال پردازی درموردشون و حتی بوسیدن و اورال سکس با اونا لذتی نبرن که البته موضوعی غیر عادی هم به شمار نمیاد و نیاز به ایجاد دسته بندی جدیدی هم نداره.

**3.سوالی ذهنتونو به خودش مشغول کرده؟ پس از دکترتون بپرسید…
**
لزومی نداره که حتما دکترتون سوال بپرسه و شما فقط جواب بدید. گاهی خودتون پیشقدم بشید و در مورد چیزایی که ازتون نپرسیده مثل اینکه آیا به جز پارتنرتون با کس دیگه ای رابطه دارید یا از بوی بد همسرتون کلافه شدید و یا حتی گل کشیدنتون و خیلی چیزای باهاش حرف بزنید و ازش راهنمایی بگیرید. البته لازم به ذکره که اگه این وسط حس کردین که با دکترتون راحت نیستین ویا نمی تونین در مورد مسائل سکسی باهاش صحبت کنید، تغییر دادن دکترتون بهترین کاریه که میتونید انجام بدین.

**4. اگه پارتنرتون به امیال شما توجهی نمیکنه …
**
همون موقع مطرحش نکنید و چند روز بعد در موردش باهاش حرف بزنید. البته اگه این امیال وعلایقون شامل کارهایی مثل فرنچ کیس جلوی پدر و مادرش یا هرنوع سکس سه نفره و یا استفاده از چشم بند و اساسا یه چیزی تو این مایه ها بود که قبلا هم تجربش نکردید و بعد مطرح کردنشم با جواب سربالا مواجه شدید بهترین کار ممکن اینه که تا چند سال فکرشو از سرتون بیرون کنید و در تلاش باشید تا بعدها و پس از کلی زمینه سازی دوباره بیانش کنید و امیدوار باشید که این دفعه جوابی متفاوت از سری قبل بگیرید. البته فراموش نکنید که لزومی نداره که دقیقا چیزی رو که دنبالشید وپارتنرتونم مخالفه بدست بیارید؛ بلکه میتونید با فهمیدن اینکه دقیقا کدوم بخشش حس خوبی بهش نمیده اون قسمت رو حذف کرده ویا جایگزینی مناسب و باب میلش جور کنید. بعنوان مثال ممکنه که شریک جنسیتون از درد کشیدن موقع سکس یا برقراری رابطه توی مکان های عمومی و یا زمانی که سرما خورده خوشش نیاد که درنتیجه موظف خواهید بود که به خواستش احترام بذارید و بدنبال کارهای جالب دیگه ای باشید که باهاشون موافقه.

**5. لوبریکانت، لوبریکانت و بازهم لوبریکانت…
**در طول سکستون چه قصد دخول عمیق داشته باشید و چه نداشته باشید لازمه که از لوبریکانت اتفاده کنید؛ چراکه استعمالش تنها محدود به زمانی که شرایط سخت میشه نیست و با وجودش میتونید لذت دوچندانی رو تجربه کنید. البته سعی کنید که همیشه تو جایی مثل کشوی پا تختی یا میز توالتتون بذاریدش تا همیشه در دسترس باشه و اگرم احیانا بچه ها پیداش کردن نگران نباشید و سعی کنید واقعیت رو به طور خلاصه و سربسته و در حد فهمی که دارن براشون توضیح بدین.

**6. اگه در حال گذروندن دوره ای بحرانی و یا روان درمانی هستید خجالت نکشید و راستشو بگید…
**
البته شک ندارم گفته هاتون شامل یکی از مواردی مثل میترسم که قضاوتم کنی، قبلا باهات کاملا صادق نبودم، فکر میکنم تو خیلی سکسی هستی و لیاقت یکی بهتر از منو داری یا اصلا دیگه دوستت ندارم و یا حتی هردوشون باشه! البته ممکنه با خودتونم درگیر بشید و بگید که این نوع روانی درمانی رو دوست ندارید و به دردتون نمیخوره. ولی مطمئن باشید که یک پزشک خوب به راحتی از عهده ی این مشکلاتتونم برمیاد و شما رو به نقطه ای به دنبالشید میرسونه و اگر هم نتونست لزومی نداره که درمانتون رو به اون بسپرید و میتونید از دکترای بهتری کمک بگیرید.

7. اگه از پورن دیدن پارتنرتون ناراحتید قیافه ای حق به جانب به خودتون نگیرید و فقط کمی بیشتر تو کاراشون سرک بکشید…
سعی کنید اطلاعات جدید و شناخت بهتری نسبت به پارتنرتون کسب کنید. ازش بپرسید مگه اونا چیکار میکنن که اونو به دیدنشون ترغیب میکنه و یا اینکه دوست داره به هرچیزی که میبینه عمل کنه؟ و اگه جوابش منفی بود بهش اعتماد کنید و حرفشو بپذیرید. البته بد نیست نکاتی رو هم که در ادامه بهشون اشاره میکنیم به یاد بسپارید:
*اکثر پورن ها ذات خشنی ندارن.

  • بیشتر پورن ها در مورد لذتی که خانما و یا اقایون از ارضا شدن میبرن اغراق میکنن.
    *براساس گزارش اف بی آی از زمانی که استارت فیلمای سکسی برای اولین بار در تاریخ و در امریکا زده شد، میزان جرم و جنایت جنسی و به خصوص کودک آزاری به شکل چشم گیری کاهش پیدا کرد.

**8. بیشتر ببوسید…
**
بوسیدن تنها مقدمه ای بر سکس نیست؛ بلکه لذت وافری داده و پرکاربرد ترین عملیه که زوجین موقع سکس انجام میدن. بله درست شنیدید پر کاربرد ترین عمل ممکن و حتی رایج تر از دخول کامل. البته خیلی از ما مجبور به سکس و تخلیه خودمون با کسایی میشیم که هیچ علاقه ای بهشون نداریم و ممکنه مدعی بشیم که لذتی که باید و شاید رو نمیبریم ولی این نکته رو هم هرگز از یاد نبرید که اصلا محاله کسی رو که ازش متنفرید ببوسید. پس همیشه ذره ای علاقه (هرچند کم) به کسی که می بوسیدش دارید.

**9. وقتی که خودتون دوس ندارید اجباری وجود نداره که سکس کنید…
**لزومی نداره توضیح بدید که چرا در اون لحظه تمایلی به سکس ندارید. هرچند که بهتره این کارو نکنید و دلایل این مسئله رو با پارتنرتون درمیون بذارید. دلچرکین بودن بابت ماجرای دیروز، جق مفصلی که بعد از ظهر زدین، نگرانیتون بابت مسائل شغلی و یا بچه ها و یا حتی کمر دردی که ممکنه به سراغتون بیاد از جمله دلایلیه که باعث میشه اون لحظه تمایلی به سکس نداشته باشید. فقط این نکته رو فراموش نکنید که شما به کسی بدهکار نیستید. حتی اگه اون فرد بهترین آدم روی زمین باشه. البته از طرف دیگه راه حل بهتریم وجود داره که به نوعی دو سر سوده. مثلا اگه حسابی خسته اید و نای هیچکاریو ندارید میتونین شرط بذارین که تنها درصورتی حاضرین سکس کنین که بیشتر کارو پارتنرتون به عهده بگیره و توقع ارضا شدنتون یا لب گرفتنای حسابی رو هم نداشته باشه.

**10. فعالیتای سکسیتونو بر اساس کارایی که دوست دارید تجربه کنید برنامه ریزی کنید…
**همانطور که تو کتاب هوش سکسی نوشتم، سکس اون چیزی نیست که بین بدن ها اتفاق میفته؛ بلکه سکس اون چیزیه که حسش میکنید. پس فارغ از اینکه چه فکری در مورد سکس واقعی یا نرمال دارین کارایی رو انجام بدید که براتون ترکیبی دل پذیر از رضایت، شهوت و امنیت رو به ارمغان بیاره.

منبع: Psychology Today

1577 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «