حجاب اجباری اهمیتی ندارد(مرجع تقلید)

1403/02/15

با سلام
گاهی متاسف می‌شوم که بعضی از افراد مثلا تحصیل کرده میتوانند انقدر چرت و پرت به من بی‌سواد بگویند.
اینها صحبتهای یک آدم مثلا تحصیل کرده هست:
موضوع حجاب اجباری در ایران را زیادی بزرگ کرده اند. آیا موضوع کشته شدن مهسا امینی انقدر مهم بود که براش انقدر هزینه بدهیم؟
آیا مساله حجاب اجباری انقدر مهم هست تا براش کشته بدهیم در حالیکه برای مسائل اقتصادی سکوت کردیم؟
چرا خون آدمها باید برای مساله‌ای که تنها خواسته نهایتا ۳۰ درصد جامعه هست ریخته شود؟ در ایران اکثریت حجاب دارند!
درحالیکه مالیات بر ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد افزایش یافته و این به این معنیست که باید همه چیزرا ۱ درصد گرانتر بخریم. میدانید ۱ درصد گرانتر چه تاثیر بدی بر معیشت مردم میگذارد و ما سکوت کردیم!

لطفا هرکس چنین طرز فکری دارد به صحبتهای من بیسواد گوش کند.
ببینید، من به عنوان یک مرد فکر میکنم مشکل اساسی زنان در ایران حجاب داشتن یا نداشتن نیست. بلکه موضوع بر سر تبعیض جنسیتی هست که آنقدر گسترده و وخیم هست که لازم نیست زن باشید تا احساسش کنید.
از نظر من از جنبه‌های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و روانی مسئله تبعیض جنسیتی مهمترین موضوع در جامعه ماست. چرا که ۵۰ درصد از جمعیت کشور را به طور مستقیم تحت تاثیر قرار می‌دهد و بقیه را هم به طور غیر مستقیم.
قطعا با کوتاه آمدن زنان در برابر حکومت در مساله حجاب، کار حکومت با زنان تمام نشده و دایره تبعیض را روز به روز تنگتر خواهد کرد و موضوعات دیگری را مطرح میکند. مثلا میگوید خلاف اسلام است که زن و مرد کنار هم کار کنند یا اصلا چه معنا دارد که زن کار کند و این محدودیت زنان تا زنانه و مردانه شدن پیاده‌رو‌ها ادامه پیدا کرده تا به هرچه طالبانی‌تر شدن جامعه منجر شود.
اگر خانمها امروز در جنگ حجاب اجباری در برابر حکومت شکست بخورند فردا باید بر سر حق تحصیل دختران با حکومت بجنگند.
یادم میاید یک روزی به اجبار مادرم به خواستگاری یک دختر بسیجی که به شدت به خامنه‌ای ابراز علاقه میکرد رفتم و من به عمد بحث را سیاسی کردم و از مشکلات جامعه و طرز فکر خودم گفتم و او هم در مدح حکومت و رهبرش. من در آخر از آن دختر پرسیدم که پس چرا جامعه ایران با دارا بودن منابع فراوان و اینهمه استعداد از جوامع غربی عقب افتاده؟ آن دختر به من جوابی داد که اصلا فکرش را هم نمیکردم که همچین حرفی از دهان یک دختر بسیجی پیرو سرسخت خامنه‌ای بیرون بیاید.
((((او گفت: برای اینکه جوامع غربی از ۱۰۰ در صد ظرفیت خودشان استفاده میکنند ولی جامعه ایران از ۵۰ درصد و زنان عملا حذف شده‌اند!!!)))
این یعنی اینکه این دختر اصلی‌ترین دلیل عقب‌ماندگی ایران را (((تبعیض جنسیتی))) میداند!!! درحالیکه برخی تحصیلکرده‌های مملکت آن را موضوع مهمی نمیدانند!!!
رضا شاه بزرگ اصلیترین مانع پیشرفت کشور را تبعیض جنسیتی خودخواسته و جاهلانه آن زمان ایران میدید و از این رو برای از بین بردن آن با زور و قلدری زنان را از پستو و آشپزخانه بیرون کشید و وارد اجتماع کرد.
از نظر اقتصادی اگر بگوییم که ۴۰ میلیون از ۸۰ میلیون ایرانی، خانمها هستند و حتی اگر بگوییم از ۴۰ میلیون ۲۰ میلیون بچه و پیرزن از کار افتاده هستند، و هر یک نفر از این ۲۰ میلیون زن ایرانی یک متر مربع گندم بکارد ۲۰ میلیون متر مربع گندم تولید می‌شود!
حال اینکه در میان زنان و دختران ایرانی استعدادهای زیادی در عرصه‌های مختلف از کارگری و معلمی تا پزشکان فوق تخصص و دانشمندان زبده وجود دارد.
به گواه مرکز پژوهشهای مجلس زنان سهم ناچیزی در اقتصاد ایران دارند.
تبعیض جنسیتی، بزرگترین و خطرناک‌ترین تبعیض در جهان است. در تبعیض علیه سیاهپوستان در امریکا که تنها ۳۰ درصد جامعه آنان را تشکیل میدهند کمپین زندگی سیاهان مهم است به وجود آمد. در جامعه ما تبعیض علیه نیمی از جمعیت جامعه است.
در کشور مالزی اکثر زنان فرهنگ حجاب دارند ولی مانع فعالیت آنان در جامعه نیست چراکه خودشان حجاب را انتخاب کرده‌اند و اگر کسی حجاب نداشته باشد با او کاری ندارند و از گشت ارشاد و بازداشت خبری نیست.
هزینه سرکوب زنان در ایران بسیار بالاتر از چیزیست که فکر میکنید.
سالیانه میلیونها دلار از جیب ملت ایران هزینه میشود تا زنان به دلایل احمقانه‌ای مثل جلوگیری از فساد سرکوب شوند. درحالیکه همین حکومت از ازدواج جوانان هیچ حمایتی نمیکند و جان زوجین را به لبشان میرساند تا یک وام ازدواج به آنان بدهد. چراکه وام ازدواج آنان را صرف سرکوب زنان و دختران میکنند.
هر مامور گشت ارشاد قطعا حقوق بسیار بالایی میگیرد که ریسک و خطرات این کار را قبول میکند. به علاوه پشتیبانی و کارهای اداری که هرکدام مفت خوران خودش را دارد و هزینه‌های گزافی بر ملت ایران تحمیل میکند.
در پایان در جواب این تحصیلکرده میخواهم بگویم که اگر حاضر نیستی برای مبارزه آزادیخواهانه زنان و دختران با حکومت هزینه بدهید، آیا حاضر میشوید برای سرکوب شدن زنان و دختران در ایران هزینه بدهید؟!

2090 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-05-04 03:39:40 +0330 +0330

↩ گربه های بی آشیان
حجاب اجباری روشی برای ایجاد یک شکاف جدی و عمیق در جامعه است.
این یکی از شکافهاست و دیکتاتورها تمایل دارند با ایجاد شکافهای مختلف از جمله شکاف طبقاتی، شکاف مذهبی و دینی، شکاف فرهنگی و … جامعه را هرچه بیشتر تکه و پاره کنند تا از ایجاد اتحاد در جامعه جلوگیری کنند تا به حیات دیکتاتوری خود ادامه دهند.

2 ❤️

2024-05-04 03:50:42 +0330 +0330

یادم نمیرود بعضی از مردها میگفتند که با اشتغال زنان شغل مردان توسط زنان اشغال شده و نرخ بیکاری در مردان بالا میرود.
این کاملا اشتباه است چراکه شاید ۱۰۰۰ زن شغل ۱۰۰۰ مرد را تصاحب کنند ولی زن هزار و یکم یک کارآفرین خواهد بود و ۱۲۰۰ شغل تازه ایجاد میکند.

3 ❤️

2024-05-04 11:42:38 +0330 +0330

مشکل فرهنگی ما در ایران این شده که در هر خانه مذهبی یک جمهوری اسلامی داریم و رژیم از خیابانها به خانه ها نفوذ کرده . این مساله در شهرهای مذهبی کوچک و بزرگ و سنتی مذهبی به وفور مشاده شده .

2 ❤️

2024-05-04 12:48:08 +0330 +0330

↩ ایکاروس
متاسفانه دقیقا حق با شماست👌

1 ❤️

2024-05-04 16:05:21 +0330 +0330

چنان کینه و نفرتی از ایرانی دارند که حجاب و مالیات چند برابر… همرو از روی خشم تحمیل میکنن بخاطر ازار و اذیت

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «