آیا تغییر رژیم در ایران وضعیت کشور را بهبود می‌دهد؟

  • آری (81 %)
  • 629/769
  • خیر (34 %)
  • 266/769
  • نمی‌دانم، مطمئن نیستم و یا نظری ندارم. (10 %)
  • 83/769
مجموع آرا (769) رای دهید
توسط: Borhan.7090
2018-05-23 13:18:39 +0430 +0430



برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید


2901
2018-05-23 13:21:05 +0430 +0430
Borhan.7090

بحث تغییر نظام سیاسی کشور پس از اتفاقات اخیر در شبکه‌های مجازی داغ شده است. آیا به نظر شما چنین تغییری باعث بهبود وضعیت می‌شود؟

3 ❤️

2902
2018-05-23 13:54:00 +0430 +0430
hidden__021

میدونی نهایتش چی خوب میشه و ملت بیخیال میشن؟ فقط یکم آزادی بیشتر میشه و حجاب برداشته میشه! بعدشم سر مردم گرم میشه و بازم کسایی ک میان سر کار روز ب روز بگاتر میدن کشور رو…

1 ❤️

2903
2018-05-23 14:34:59 +0430 +0430
..aria..

ایران از مشروطه به این ور توی یه مسیر اصلاحات سیاسی طولانی قرار داشته، از سلطنت مطلقه شده سلطنت مشروطه، بعد دولت پیدا کرده، بعد جمهوری اسلامی شده. قاعدتا و منطقا قدم بعدی اینه که نظاممون از حالت تئوکراسی بشه سکولاریسم.
من فکر میکنم حکومت بعدی (مشروط بر اینکه با کودتا سر کار نیومده باشه) از نظر سیاسی بهتر خواهد بود. و خب بهتر شدن نظام سیاسی به بهبود نظام اقتصادی و فرهنگی و بقیه هم منتهی میشه

1 ❤️

2904
2018-05-23 15:07:26 +0430 +0430
kmngr

جواب روشنه: بله صد در صد!
ایران سوئیس نمیشه اما هزار بار بهتر از اینی که هست میشه. چون بیشتر مشکلات کشور الان به خاطر اینکه که یک مشت احمق و دزد دارند بر کشور حکومت می کنند و به هیچ کس هم جوابگو نیستن.

ایران کشوری است ثروتمند با مردم که بیشترشون بافرهنگ هستن و تحصیلات خوبی دارند. اگه یک حکومت دموکراتیک داشته باشیم بساط این دزدی ها و لفت و لیس ها و خرج پول ملت برای سوریه و لبیان و … برچیده میشه. بساط حجاب اجباری و گاییدن مردم با اسلام برچیده میشه. بساط همه محدودیت های احمقانه برچیده میشه و … بالاخره بعد چهل سال خاک توسری آخوندی می تونیم مثل آدم زندگی کنیم .

2 ❤️

2905
2018-05-23 15:21:35 +0430 +0430
DarkWeb

بدون شک!
با تغییر افکار و دیدن چهره واقعی افرادی که به اسم خدا
ایران را به این روز انداختن ، قطعا بهتر خواهد شد!

هر حکومتی بهتر از حکومت آخوندیه!

اون هم با این حجم از تحریم ایران و جنگ و دشمن افروزی حکومت

1 ❤️

2906
2018-05-23 16:00:35 +0430 +0430
NA
NA

قطعا بهتر میشه بد تر از این نظام نبوده در تاریخ ایران!

2 ❤️

2908
2018-05-23 18:18:21 +0430 +0430
Ferykafar3

بعد فروپاشی این نظام دیگه هیچی از ایران باقی نمیمونه
این یه واقعیته که سپاه مرز هامون رو امن نگه داره
اما اگه نظام از هم بپاشه و سپاه منحل بشه ایران میشه یه چیزی صد ها برابر بدتر از موقع حمله عراق به ایران
تمام گروهک ها و گروه های مخالف ایران که داخل و خارج ایرانند منتظر این فرستند
بعد از فروپاشی سپاه و فراری شدن نظامی ها به ایران حجوم میارند و هر کسی میخواد یه تیکه از ایرانو برا خودش برداره
کردها از اون طرف
عربا از این طرف
بلوچ
ترک
و تمام قومیت ها ادعای خود مختاری میکنن
ایران صد تکه میشه و هیچ کسم به دادش نمیرسه
شما فکر میکنید امریکا و کشورای بزرگ دلشون به حال ما و ملتمون میسوزه؟
نه هرگز همشون دنبال منافع خودشونن چه بسا روسیه هم ادعای یه قسمت از ایرانو بکنه
قهتی همه جای ایرانو میگیره و خیلی از مردم کشته میشن
کسبو کار ها نابود میشه و تمام منابع مفتی از ایران خارج میشه
این کسکشا یه جوری مملکتو تا اینجا اوردن که به هیچ وجه راه برگشتی نباشه…

2 ❤️

2909
2018-05-23 20:31:30 +0430 +0430
Deadlover4

اوضاع به یک فاجعه بزرگ ختم میشه…و بعدش وضعیت درست میشه،بعد اینکه دهن همدیگه رو حسابی ساییدیم…

بله!این نظر منه!اینجا کوبا نیست که کاسترو و چگوارا بیان و نجاتش بدن و مردم هم پشتشون وایسن!اینجا (اینجا ایرانه لعنتی شوخی نیستش) هستش!جایی که هیچ عقل و منطقی توش نیست و اگرم باشه بهش توجه نمیشه!

احتمالا بعد از سرنگونی این کسمشنگا ما دچار سرنوشت فرانسه بعد انقلاب میشیم و در دورانی به مدت نامعلوم مثل ترمیدور فرانسه به فاک میریم و کسانی که قدرت و سلاح دارن یکم اذیتمون میکنن،البته بعدش ملت ننه اینارو میگان و اخر سر شاید یکی بیاد و ناپلىون بازی در بیاره و بخواد امپراطور بشه…

به هر حال این خارکسده ها باس برن ولی ما هم به هر حال به گا میریم،تا جایی که من شنیدم شهر توریستی قشنگیه،باس از حکومت تچکر کنیم که مارو مفت مفت داره میفرسته اونجا…

2 ❤️

2910
2018-05-23 20:59:05 +0430 +0430
اسکلت حشری

شاید بهتر بود پرسشو اینچنین میذاشتی که «آیا با تغییر رژیم در ایران موافق هسید؟» که در این صورت پاسخ خودمم بی‌تردید میشد «بله» چرا که واضحه بهرحال رژیم آخوندی جمهوری اسلامی هرچه زودتر باید ساقط شود تا بیش از این ریدمان نزده به کشور.
منتها با این پرسش کنونی، نظر منطقی‌تر میشه گزینه‌ی سوم! چون مشخص نکردی که بعد از این تغییر قراره چه رژیمی بیاد رو کار که ما بتونیم پیش‌بینی کنیم قادر هس وضعیتو بهبود بده یا نه.
دلتونو فقط به تغییر رژیم خوش نکنید، به جایگزینشم خوب فک کنید!

ناصرالدین شاه بمیره دیگه آزادیم
انقلاب مشروطه بشه دیگه آزادیم
قاجار بره دیگه آزادیم
نفت رو ملی کنیم دیگه آزادیم
کودتا بشه دیگه آزادیم
پهلوی سرنگون بشه دیگه آزادیم
خرمشهر آزاد شه دیگه آزادیم
اصلاحات کنیم دیگه آزادیم
میر حسین رای بیاره دیگه آزادیم
رای مون رو پس بگیریم دیگه آزادیم
تَکرار کنیم دیگه آزادیم
سطل آشغال آتیش بزنیم دیگه آزادیم
هشتگ #IranRegimeChange ترند بشه دیگه آزادیم
هموطن بپاخیز…
و نوبت خودت را در این بازی چند صد ساله بازی کن!

1 ❤️

2911
2018-05-23 21:09:19 +0430 +0430
اسکلت حشری

درضم دوستانی که باور دارن هر حکومتی بهتر از حکومت آخوندیه، میتونن یه سر تشریف ببرن کره شمالی!
از رو احساسات نتیجه‌گیری نکنید عزیزان دل! وگرنه کشور توسط دیوانگان دیگری همچنان به فاک خواهد رف.
همینقد که به سرنگونی جمهوری اسلامی فک میکنید، به نوع نظام که قراره جایگزین آن شود نیز فک کنید.

1 ❤️

2912
2018-05-23 21:13:00 +0430 +0430
اسکلت حشری

شک ندارم همین الان برفرض محال یهو یه رفراندوم عمومیِ آزاد تو کشور انجام شود، ملت همه کصگیج میگیرن، چون هنو خودشونم نمیدونن درمورد نوع حکومتی که برا کشور میخواد تکلیفشون چیست؟… و این فاجعه‌س!

1 ❤️

2916
2018-05-24 00:14:14 +0430 +0430
hiddenboy232

ری استارت . تنها راه نجات

0 ❤️

2920
2018-05-24 13:22:30 +0430 +0430
NA
NA

ایلونا البته من زیاد سرم نمیشه از نوع حکومت ها ولی قریب به اتفاق مردم یا الان به این نتیجه رسیدن یا در زمان رفراندوم با تحقیق به این نتیجه میرسن که سه نوع نظام برای ایران مفیده

پارلمانی چیزی مثله آلمان توی این نوع نظام نخست وزیر همه کارس و توسط نمایندگان مجلس انتخاب میشه این نوع نظام میتونه رییس جمهور هم داشته باشیم که مسئولیتش بیشتر به صورت نمادینه و ارتباط بین سه قوه بر قرار کردنه…

پادشاهی پارلمانی این یکی مثله ژاپن یا انگلستان باز هم نخست وزیر همه کارس و پادشاه عموما به صورت نمادین یا حداقل اختیار رو داره ( اسپانیا )

و نوع سوم جمهوری, ایرانه خودمون یا امریکا رییس جمهور مستقیم به دست مردم انتخاب میشه و مسئولیت انتخاب کابینه و تشکیل دولت رو داره
نظام های سیاسی زیاد هستن اما عموم کشور ها در این سه دستن
پیشنهاده منم پادشاهی پارلمانیه ;)

پ.ن دوستان اگه ایرادی داشت مطلبم شرمنده من به این صورت شنیده بودم…

1 ❤️

2921
2018-05-24 15:03:49 +0430 +0430
Deadlover4

شدو! (dash) (dash)

من نخوام پهلوی جماعتو ببینم کیو باس ببینم!؟اون همه بحث کردیم مرد نامومن!بکش بیرون از سلطنت!یا همون سلطنت پارلمانیت که همون سلطنته!

عاغا کشورو بدید به من،یکم تصفیه راه میندازم بعدش اوضاع رو درست میکنم!به هر کس دیگه ایهم بدین مملکتو بازم اونم میزنه تو کار تصفیه و تصفیه حساب!پس گیر ندین!قول میدم طوری این خراب شده رو درست کنم که دیگه خراب نشه!یارانه هم میدم!

(بعد پکی دیگر و روی همکاری اوس ممد و حسام و مصطفی و ارمین و بقیه لشکر شهوانیون حساب میکند!^-^)

0 ❤️

2922
2018-05-24 15:04:23 +0430 +0430
Deadlover4

البته روی صاب نظرسنجی هم حساب میکند!^-^

0 ❤️

2923
2018-05-24 16:09:59 +0430 +0430
NA
NA

لابد بیایم حکومت کمونیستی درس کنیم بشه دوباره همون اش همون کاسه

اتفاقا تعداد سلطنت دوست ها روز به روز در حال افزایش گلم ;)

شما اگه دقت کنین قدرتای دنیا هم همین رو میخوان :))))

1 ❤️

2924
2018-05-24 17:42:40 +0430 +0430
فامیل.دور

قطعا.
این لاشۀ متعفن سگ از خاک ما برچیده شود خاک ما به تدریج و به سرعت احیا میشه.

2 ❤️

2925
2018-05-24 22:52:13 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از hidden__021:
میدونی نهایتش چی خوب میشه و ملت بیخیال میشن؟ فقط یکم آزادی بیشتر میشه و حجاب برداشته میشه! بعدشم سر مردم گرم میشه و بازم کسایی ک میان سر کار روز ب روز بگاتر میدن کشور رو...

اگر مردم به صورت فعال سکان تغییر رو در دست بگیرند، فریب نخواهد خورد. اما اگر منفعلانه گوشه‌ای بنشینند تا کسی برای اونها تصمیم بگیره حتماً ضرر خواهد کرد.

1 ❤️

2926
2018-05-24 22:54:16 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از ..aria..:
ایران از مشروطه به این ور توی یه مسیر اصلاحات سیاسی طولانی قرار داشته، از سلطنت مطلقه شده سلطنت مشروطه، بعد دولت پیدا کرده، بعد جمهوری اسلامی شده. قاعدتا و منطقا قدم بعدی اینه که نظاممون از حالت تئوکراسی بشه سکولاریسم. من فکر میکنم حکومت بعدی (مشروط بر اینکه با کودتا سر کار نیومده باشه) از نظر سیاسی بهتر خواهد بود. و خب بهتر شدن نظام سیاسی به بهبود نظام اقتصادی و فرهنگی و بقیه هم منتهی میشه

به نظر من هم احتمالاً حکومت بعدی بهتر خواهد بود لکن پیشرفت تدریجی که عرض کردید صوری بود و در عمل تفاوت چندانی برای مردم نداشت.

1 ❤️

2927
2018-05-24 22:56:21 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از kmngr:
جواب روشنه: بله صد در صد! ایران سوئیس نمیشه اما هزار بار بهتر از اینی که هست میشه. چون بیشتر مشکلات کشور الان به خاطر اینکه که یک مشت احمق و دزد دارند بر کشور حکومت می کنند و به هیچ کس هم جوابگو نیستن.

ایران کشوری است ثروتمند با مردم که بیشترشون بافرهنگ هستن و تحصیلات خوبی دارند. اگه یک حکومت دموکراتیک داشته باشیم بساط این دزدی ها و لفت و لیس ها و خرج پول ملت برای سوریه و لبیان و … برچیده میشه. بساط حجاب اجباری و گاییدن مردم با اسلام برچیده میشه. بساط همه محدودیت های احمقانه برچیده میشه و … بالاخره بعد چهل سال خاک توسری آخوندی می تونیم مثل آدم زندگی کنیم .

از نظر من هر چیز صد در صدی جای شبهه داره بالأخص در امور سیاسی چرا که اگر حکومت بعدی برآمده از مردم نباشه هیچ تضمینی برای اینکه بدتر از جمهوری اسلامی نخواهد بود، نیست.

1 ❤️

2928
2018-05-24 22:59:25 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از دارک‌وب عزیز:
بدون شک! با تغییر افکار و دیدن چهره واقعی افرادی که به اسم خدا ایران را به این روز انداختن ، قطعا بهتر خواهد شد!

هر حکومتی بهتر از حکومت آخوندیه!

اون هم با این حجم از تحریم ایران و جنگ و دشمن افروزی حکومت

چیزی که گفتی مشروط به آگاه شدن مردمه. از مردم احمق حاکم احمق قیام خواهد کرد.

2 ❤️

2929
2018-05-24 23:02:42 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از شادوی عزیز:
قطعا بهتر میشه بد تر از این نظام نبوده در تاریخ ایران!

فرض کن فرماندهی عقده‌ای از سپاه کودتا کنه! چند سالی سرکوب بعد هم دیکتاتوری خالص. نظامی بهتر خواهد بود که برآمده از مردمی فهیم باشه، نه هر نظامی.

1 ❤️

2930
2018-05-24 23:07:00 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از Ferykafar3:
بعد فروپاشی این نظام دیگه هیچی از ایران باقی نمیمونه این یه واقعیته که سپاه مرز هامون رو امن نگه داره اما اگه نظام از هم بپاشه و سپاه منحل بشه ایران میشه یه چیزی صد ها برابر بدتر از موقع حمله عراق به ایران تمام گروهک ها و گروه های مخالف ایران که داخل و خارج ایرانند منتظر این فرستند بعد از فروپاشی سپاه و فراری شدن نظامی ها به ایران حجوم میارند و هر کسی میخواد یه تیکه از ایرانو برا خودش برداره کردها از اون طرف عربا از این طرف بلوچ ترک و تمام قومیت ها ادعای خود مختاری میکنن ایران صد تکه میشه و هیچ کسم به دادش نمیرسه شما فکر میکنید امریکا و کشورای بزرگ دلشون به حال ما و ملتمون میسوزه؟ نه هرگز همشون دنبال منافع خودشونن چه بسا روسیه هم ادعای یه قسمت از ایرانو بکنه قهتی همه جای ایرانو میگیره و خیلی از مردم کشته میشن کسبو کار ها نابود میشه و تمام منابع مفتی از ایران خارج میشه این کسکشا یه جوری مملکتو تا اینجا اوردن که به هیچ وجه راه برگشتی نباشه.....

بدبینانه‌ترین حالت رو متصور شدی! هر چند فرماندهان سپاه و تا حدودی ارتش فاسدند لکن بدنه‌ی این دو در حقیقت از مردمه. توانایی در نگه داشتن قومیت‌ها در کنار هم به مشارکت همه‌ی اونها در روند تغییر رژیم نیاز داره و درسته، هیچ کشوری به فکر ما نیست.

1 ❤️

2931
2018-05-24 23:08:34 +0430 +0430
DarkWeb

  • اسکلت حشری : حسام جان ، بقیه رو نمیدونم!
    اما منظور من از هر حکومتی بهتر از حکومت آخوندیه ، این نیست که یه دیکتاتور دوباره مثل رهبر کره شمالی بدون اسلام بیاد سراغمون ، یا هر نوع حکومت داره قاعده ها‌و باور های عجیب و غریب!

این سطحی گفتن برخی جمله هام آخرش کار دستم میده (biggrin)

  • برهان : صد در صد باهات موافقم رفیق عزیزم ، اصلا برای همین گفتم با تغییر افکار!
2 ❤️

2932
2018-05-24 23:09:09 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از Deadlover4 عزیز:
اوضاع به یک فاجعه بزرگ ختم میشه...و بعدش وضعیت درست میشه،بعد اینکه دهن همدیگه رو حسابی ساییدیم...

بله!این نظر منه!اینجا کوبا نیست که کاسترو و چگوارا بیان و نجاتش بدن و مردم هم پشتشون وایسن!اینجا (اینجا ایرانه لعنتی شوخی نیستش) هستش!جایی که هیچ عقل و منطقی توش نیست و اگرم باشه بهش توجه نمیشه!

احتمالا بعد از سرنگونی این کسمشنگا ما دچار سرنوشت فرانسه بعد انقلاب میشیم و در دورانی به مدت نامعلوم مثل ترمیدور فرانسه به فاک میریم و کسانی که قدرت و سلاح دارن یکم اذیتمون میکنن،البته بعدش ملت ننه اینارو میگان و اخر سر شاید یکی بیاد و ناپلىون بازی در بیاره و بخواد امپراطور بشه…

به هر حال این خارکسده ها باس برن ولی ما هم به هر حال به گا میریم،تا جایی که من شنیدم شهر توریستی قشنگیه،باس از حکومت تچکر کنیم که مارو مفت مفت داره میفرسته اونجا…

در اصل هر تغییری دردناکه مهم اینجاست که این تغییر به وضعیت بهتری منجر بشه.

1 ❤️

2933
2018-05-24 23:14:12 +0430 +0430
Borhan.7090

در پاسخ به اسکلت حشری عزیزتر از جان:

طبق معمول حرفات متین‌اند! تا وقتی مردم به خواست حقیقی خودشون پی نبرند در بدبختی خواهند موند و شاید عجیب به نظر برسه اما به نظرم لیاقت این مردم بیشتر از این بدبختی نیست. فقط بیچاره افراد دانایی که این وسط قربانی خواهند شد.

1 ❤️

2934
2018-05-24 23:15:54 +0430 +0430
DarkWeb

ایلونا:
مطالب این لینک را مطالعه کن :
انواع حکومت ها

2 ❤️

2935
2018-05-24 23:16:55 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از sasy__78:
آری اگه فقط پول حقیقی یارانه (سود از فروش نفت که حق شهرونده)رو بدن ۸۰ درصد مشکلات بهبود پیدا میکنه حالا بقیه کارا بماند

چون در مسائل اقتصادی هیچ سررشته‌ای ندارم، اظهار نظر خاصی نمی‌کنم لکن به نظرم موضوع پیچیده‌تر از این حرف‌هاست.

1 ❤️

2936
2018-05-24 23:19:20 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از ایلونا:
لطفا بهم نخندینا...

اول اینکه نمی دونم چرا جوابم به این نظرسنجی “آری” بود؟!

اما خوب که فکر می کنم اگه اینا برن گورشون رو گم کنن و امیدوارم که برن ، بعدش چی میشه؟ چه نوع حکومتی می تونیم داشته باشیم؟

آخه الان فهمیدم ، هیچی از انواع حکومت نمی دونم!!!

یعنی نمی دونم مثلا بقیه کشورا چه مدلی اداره میشه و چه نوع حکومتی دارن. یا اصلا خوبیا و بدی های حکومتاشون چیه؟؟؟

واقعا اطلاعاتم در این مورد افتضاحه و خیلی سریع و بدون فکر به نظر سنجی جواب “آری” دادم!!!

لطفا اگه یکی حوصله اش رو داره ، در مورد انواع حکومت و مزایا و معایبش ، توضیح بده…

خنده چرا؟!!
ندانستن عیب نیست! نپرسیدن عیبه!!
خوشبختانه دوستان حوصله کردند و جواب دادند.

1 ❤️

2937
2018-05-24 23:21:18 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از شادوی عزیز:
ایلونا البته من زیاد سرم نمیشه از نوع حکومت ها ولی قریب به اتفاق مردم یا الان به این نتیجه رسیدن یا در زمان رفراندوم با تحقیق به این نتیجه میرسن که سه نوع نظام برای ایران مفیده

پارلمانی چیزی مثله آلمان توی این نوع نظام نخست وزیر همه کارس و توسط نمایندگان مجلس انتخاب میشه این نوع نظام میتونه رییس جمهور هم داشته باشیم که مسئولیتش بیشتر به صورت نمادینه و ارتباط بین سه قوه بر قرار کردنه…

پادشاهی پارلمانی این یکی مثله ژاپن یا انگلستان باز هم نخست وزیر همه کارس و پادشاه عموما به صورت نمادین یا حداقل اختیار رو داره ( اسپانیا )

و نوع سوم جمهوری, ایرانه خودمون یا امریکا رییس جمهور مستقیم به دست مردم انتخاب میشه و مسئولیت انتخاب کابینه و تشکیل دولت رو داره

نظام های سیاسی زیاد هستن اما عموم کشور ها در این سه دستن

پیشنهاده منم پادشاهی پارلمانیه ;)

پ.ن دوستان اگه ایرادی داشت مطلبم شرمنده من به این صورت شنیده بودم…

ممنون بابت اینکه حوصله کردی و جواب دوستمون رو دادی ولی من با هر حکومتی که نام سلطنت رو یدک بکشه مخالفم.

2 ❤️

2938
2018-05-24 23:24:02 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از Deadlover4 عزیز:
شدو! (dash) (dash)

من نخوام پهلوی جماعتو ببینم کیو باس ببینم!؟اون همه بحث کردیم مرد نامومن!بکش بیرون از سلطنت!یا همون سلطنت پارلمانیت که همون سلطنته!

عاغا کشورو بدید به من،یکم تصفیه راه میندازم بعدش اوضاع رو درست میکنم!به هر کس دیگه ایهم بدین مملکتو بازم اونم میزنه تو کار تصفیه و تصفیه حساب!پس گیر ندین!قول میدم طوری این خراب شده رو درست کنم که دیگه خراب نشه!یارانه هم میدم!

(بعد پکی دیگر و روی همکاری اوس ممد و حسام و مصطفی و ارمین و بقیه لشکر شهوانیون حساب میکند!^-^)
البته روی صاب نظرسنجی هم حساب میکند!^-^

من هم با سلطنت و بالأخص پهلوی جماعت مشکل دارم! خودت پاشو مملکت رو درست کن! و ممنون که به یاد من هم افتادی!!!

2 ❤️

2939
2018-05-24 23:27:08 +0430 +0430
Borhan.7090

نقل از شادوی عزیز:
لابد بیایم حکومت کمونیستی درس کنیم بشه دوباره همون اش همون کاسه

اتفاقا تعداد سلطنت دوست ها روز به روز در حال افزایش گلم ;)

شما اگه دقت کنین قدرتای دنیا هم همین رو میخوان :))))

در پاسخ به جمله‌ی آخر:
گیرنده‌ی تصمیم فقط مردم ایران هستند.
قدرت‌های دنیا بیان کیرمو بخورند!

(biggrin)

2 ❤️

2941
2018-05-25 00:55:10 +0430 +0430
Deadlover4

ارش جان،گولبونت…

شدو بابا…تو مملکتی که اخوند و اسلام هست کمونیسم جواب نمیده،اما محض اطلاعت،عقیده ای سوسیال دموکراسی سگش به سلطنت شرف داره،اره داداش!تازشم،من کمونیسمو به شاهزاده بزرگوارت ترجیح میدم!ریسکش کمتره!

من واقعا فاز بعضیا نمیفهمم!همیشه از کمونیسم بد گفتین،تا الان به خوبیاش فکر کردین یا در موردش تحقیق کردین!؟یا نکنه حرفای مستند سازای اروپای غربی و جاکشای امریکایی براتون سند محضه؟یکم تاریخ بدون تحریف بخونین!شوروی و چین و کوبا و…همشون فضای امنیتی داشتن و دارن،به لطف پروپاگاندای غرب…ولی میدونین تو کوبا بهداشت و اموزش رایگانه؟میدونین کوبا یکی از بیشترین نرخ ادمای باسوادو تو دنیا داره؟میدونین که انقلاب کوبا اصلا کمونیستی نبود و با کسکش بازی امریکایی ها فیدل (رفیق فیدل) از سر عصبانیت کشورو کمونیستی کرد؟میدونین که اون سیزده روز تخمی بحران موشکی کوبا که ممکن ننه دنیارو بگاد همش زیر سر امریکاییا بود؟میدونین تو شوروی اواره ای وجود نداشت و همه خونه داشتن و لازم نبود تو سطل اشغال بخوابن چون اونجا مجتمع و خونه های ارزون براشون میساختن؟چین هم که هیچی،داره امریکارو میگاد!استناد شما به بد بودن کمونیسم چیه؟اقتصاد داغون شوروی و سختی های دهه هفتاد میلادی که هم تقصیر دولتمردای خودش و بیشتر هم تقصیر امریکایی ها بود؟کسشعرای دشمنای قسم خوردش یا مثال های احمقانه ای مثل کره شمالی؟اقا کره شمالی کمونیستی نیست!گه خورده هر کی گفته!فقط اسمش روشه!کاملا سیستمش کاپیتالیسته و میتونم ثابتش کنم!کی میخواین بفهمین که سیاستمدارای امریکا کونین!از کی تا الان حرف این جاکشا و زیر دستاشون شده سند؟گاییدیمون باوا…

1 ❤️

2943
2018-05-25 07:31:44 +0430 +0430
DarkWeb

ایلونا :
این روز ها مسلمان ها دارن با خوابیدن ثواب جمع میکنن (biggrin)

فلذا نگران پوشت نباش خواهر :)

همه اشون خواب بودن (biggrin)

در اصل متن مهمه ، حالا دیگه دیشب رو شانسش بود اولین سایتی بود که توی سرچم اومد :دی

1 ❤️

2944
2018-05-25 07:35:19 +0430 +0430
DarkWeb

اصلاح میشود : پوششت (biggrin)
همون حجاب رو میگفتم بهتر بود (biggrin)

0 ❤️

2945
2018-05-25 07:47:32 +0430 +0430
NA
NA

خوب برهان جان درسته رای رو مردم میندازن تو صندق اما جهت دادن به تفکراتشون از نظر شما توصط کی انجام میشه؟

مهتی داداش چی میزنی ؟؟؟؟ لابد اردوگاه کار اجباری سیبری هم بغل نیویورک بوده عمه من هم 40 میلیون نفر رو کشته نه استالین!
ازادی سیاسی هم که تو کوبا موج میزنه مگه داریم خبرنگاری که نتونه فعالیت کنه؟؟؟؟
شما بزنی نصف ملتو بکش مطمعن باش به همه خونه میرسه! ایرانم اگه با اخوندا باشی مطمعن باش زندگیت تظمینه ;)

1 ❤️

2946
2018-05-25 08:09:57 +0430 +0430
Diplomat_pv

بجز فرقه های من درآوردی مثل داعش و بودا و از این چیزا هر حکومتی بجز حکومت فعلی بیاد خوبه . حکومت جدید هم بخاطر اینکه مردم رو از خودش راضی کنه مجبوره یه درصدی به مردم اختصاص بده

1 ❤️

2947
2018-05-25 10:04:37 +0430 +0430
Deadlover4

خب،من نگفتم همه چیزاشون گل و بلبل بوده،ولی قطعا شرفشون از اون امریکایی های جاکش بیشتر بود…

شدو بابا،اگه بخوای اینطوری بگی،ماىو هم پنجاه میلیون ادمو با حماقتش به گا داد ولی…

اولا که استالین یه جریان تماما انحرافی محسوب میشه تو تاریخ کمونیسم،دوما همین ادمکش بود که بعد اومدنش شوروی رو تبدیل به یه قطب نظامی و صنعتی بزرگ کرد و باعث شد بعد جنگ دوم همه دنیا ازشون حساب ببرن…اینکه یه بیمار روانی بود دلیل نمیشه کل یک ایدىولوژی بد باشه…

دوما ماىو رو چه بخوای قبول کنی یا نه،پدر اون کشوریه که چند سال دیگه به عنوان اقتصاد اول دنیا شناخته میشه…عامل قحطی بزرگ چین بود و پایه های بزرگترین اقتصاد تاریخ رو شکل داد…

سوما،عزیزای دل جاکش امریکاییت سعی کردن شیشصد بار کاسترو رو ترور کنن،خب ادم خودشم از این بی عرضگی بعضیا خسته میشه دیگه،نمیخواد ببینتشون،حوصلشونو نداره،پس کشورو میبنده (البته موقت)،میگی خبرنگار…کدوم خبرنگار؟از همونایی که احمدشاه مسعودو تو خونش ترور کردن؟…نبود ازادی سیاسی تو کوبا (که در اصل هست ولی به خاطر کسشعرای یه مشت کیون بچه جاکش کوبایی تبار تو میامی و ای تی سی رد میشه) دلیل نمیشه که نخوای حقیقتو ببینی…شاید خود مردمش اصلا فعالیت سیاسی نخوان،کار بخوان (که کوبا یکی از کمترین نرخای بیکاریو داره تو دنیا)،بهداشت و اموزش رایگان بخوان که همشم دارن…

ضمنا،تو شوروی خونه رو میساختن و میدادن،نه این که بقیه رو بکشن و به بقیه بدن،طرحش مثل مسکن مهر بود ولی مطمىن بودی رو سرت خراب نمیشه…

درکل وقتی دشمنایی مثل غربی ها داری مجبوری فضارو ببندی و پرده اهنی بکشی،فکر میکردی خوششون میومد به جرم خیانت تیربارون کنن،تو قحطی باشن یا…؟ایرانو نمیبینی؟فقط اینا جنایتکارن؟کونی بازیای امریکا تو عراق و افغانستان و کل خاورمیانه و ویتنام و… رو نمیبینی؟بعد شصت سال هنوزم بچه ها تو ویتنام به لطف امریکایی ها ناقص به دنیا میان!من به عنوان قاضی این دادگاه از بین دو متهم اونی که مجبوره (گاها) جاکش باشه و اونی که ذاتا جاکشه دومی رو محکوم میکنم!

1 ❤️

2948
2018-05-25 13:27:41 +0430 +0430
NA
NA

مشکل اینه حتی یه نظام کمونیستی که بخواد الگویی بشه برای دیگران وجود نداشته!
شما میگین ازادی نداشتن بخاطر ترس از غربه در نتیجه دیوار رو باید میکشیدن اما من میگم اگه نظامی به خودش اعتماد داره خودش رو در دسترس کشور های دیگه قرار میده! تا مورد ازمون خطا قرار بگیره نه این که با دیوار کشیدن بخواد لاپشونی کنه!
باید انقدر خوب میبود که غرب بخواد دیوار بکشه!

شما هم مطمعن باش هیچوقت چین برترین اقتصاد دنیا نمیشه اصن چه کاریه بشین تا بشه :d

کوبا هم اصلا نظام کمونیستی نبود الانم نیست بخاطره دشمنی با امریکا که البته خوده امریکا مقصر بوده دستش رو به سمت شوروی دراز کرد که بعدش بخاطره همین بگای سگ رفت اگه میبینی دووم آورد بخاطره ایدولوژی هاش نیست نخیر بخاطره کاسترو هستش که هیچ وقت سو استفاده نکرد از قدرتش و مثله باقیه مردم بود!

اتفاقا خامنه ای هم فکر میکنه با آدم کشی هاش داره ایران رو ابر قدرت میکنه!!!

1 ❤️

2949
2018-05-25 15:19:05 +0430 +0430
farsang

…:
هوا بس ناجوانمردانه سرد است … آی …

دمت گرم و سرت خوش باد

سلامم را تو پاسخ گوی، در بگشای

منم من، میهمان هر شبت، لولی وش مغموم

منم من، سنگ تیپاخورده ی رنجور

منم، دشنام پست آفرینش، نغمه ی ناجور

نه از رومم، نه از زنگم، همان بیرنگ بیرنگم

بیا بگشای در، بگشای، دلتنگم

1 ❤️

2950
2018-05-25 15:26:24 +0430 +0430
farsang

شعری از اخوان ثالث???که در برحه بد وضع سیاسی و کشوری خواند

0 ❤️

2952
2018-05-26 01:17:46 +0430 +0430
Deadlover4

خب!

شدو ایز فرست!شدو بابا،کوبایی که میگی کمونیستی نیست و یوگسلاوی و شیلی زمان النده مثال های خوب و الگوی های تاریخی مناسبی ان!هر چند که همه مشکلاتی داشتن و تا جایی که من یادمه کوبارو امریکایی ها تحریم کردن و علیهش جنگ (جنگ خلیج خوکها) راه انداختن،بالکان رو بعد مردن تیتو امریکا و ناتو گایید (البته بعد اینکه صربا تا جایی که میتونستن مسلمون کشتن) و شیلی النده رو هم امریکا با کودتای پینوشه بزرگوار با اون سابقه درخشانش به فاک داد…

میگی کسی که قدرت داره دیوار دور خودش نمیکشه،به نظرت واقعا ایدىولوژی که همه رو برابر میدونه رو نباید در مقابل کاپیتالیسم حمایت میکردن؟اره،روسا دور شرق اروپا رو دیوار کشیدن ولی تا جایی که یادمه از اون سمت دیوار هم کارای زیادی تو همه دنیا انجام دادن!تا جایی که من یادمه یه زمانی دو سوم ادمای دنیا تو کشورای کمونیستی بودن و این به جمعیت چین ربطی نداره!به این ربط داره که کمونیسم شرق اسیا و بخش بزرگی از امریکای لاتین و افریقا رو تحت سلطه گرفته بود!این قدرتی نبود که غرب رو مجبور به جنگ همه جانبه میکرد!؟این وجود دیوارو توجیه نمیکنه؟

چین ننه امریکا را تا بیست سال دیگر خواهد گایید،البته اگه تا اون موقع به لطف دوستای امریکاییت نمرده باشیم اینو میبینیم!

بله کوبا کمونیستی نیست برای همین به گفته خود جنابعالی رهبرش مثل بقیه مردمش بود جز یه مشت کونده تخم حروم تبعیدی تو امریکا کس دیگه ای از مردنش خوشحال نشد!بله برای همین تو کوبا تحصیلات از اول تا اخر و بهداشت تماما رایگانه!برای همین کوبا بیکار کم داره!اینا که اصلا با ارمان های سوسیالیسم و کمونیسم جور در نمیاد!

خامنه ای میکشه به همون دلیلی که کمونیستا و کاپیتالیستا میکشتن!چون هدف وسیله رو توجیه میکنه!این ذات کثیف سیاسته و همیشه بوده،هست و خواهد بود!منم باشم میکشم!تو هم باشی میکشی،حسام هم باشه میکشه!(گفتم از اون بزرگوار هم یادی کنم!)البته در مورد حاژ مصطفی مطمىن نیستم!اون کاری رو میکنه که به نظر خودش درسته و به نظر من و تو نیست!و تا جایی که من میدونم قدرت دست اونه و ما تا وقتی که قدرتو از دستش نگرفتیم جزو ادمای بی ازاریم!منتقدای ساده ای که صلاح مملکتو تو روش دیگه ای میبینن و دستگیر و تبعید و ترور یا اعدام میشن!قدرت دست من و تو هم برسه کاری میکنیم که به نظرمون درسته!مثلا سرکوب اخوندای تندرو و محدود کردن دین!کاری که به مذاق خیلیا خوش نمیاد!میدونی مشکل من و تو و خامنه ای چیه؟ما هیچوقت نمیتونیم کار درست و کاری که درست میدونیمو از هم تفکیک کنیم!و فک نکن از اون جاکش دفاع میکنم!دارم یه درس ساده بهت میدم!(هیچوقت نمیتونی همه رو راضی کنی!)…من باشم نفع عامه رو میخوام!نفع مردمی که همه چیز این خراب شده ان!اون حمایت اقلیتی رو میخواد که قدرت و نفوذ دارن!اقلیتی که با عمامه و پز دادن به سلاح های عهد بوق اعمال نفوذ میکنه!

بزرگوار…عزیز دل من از تو انتظار دارم!کمونیسم اگه باعث پیشرفت نمیشه پس جامعه دهقانی روسیه و چین چجوری به اینجا رسیدن؟تیتو بالکان جنگ زده رو اباد نکرد؟

جایزه!؟اگه منظورت از دانشمند سرگی کارالوف مغز موشکی شوروی،همون ادمی که قبل امریکا ادم و سگ و ماهواره فرستاد به فضا باشه باید بگم کارالوف قبل اینکه باعث بشه شوروی اولین فضانوردشو به ماه بفرسته مرد!پدر موشکی شوروی کسی که اولین موشکای بالستیک تاریخو ساخت و پوزه فون براونو چندبار به خاک مالید مرد و پروژه هاش نصفه موند!وگرنه شوروی قبل امریکا به ماه میرسید!و ضمنا!کارالوف باید هویتش مخفی میموند و موند!منظورتو از جایزه نمیدونم ولی تا جایی که من از تاریخ میدونم کارالوف وجود نداشت که بخواد جایزه هم بگیره!

اگه بیل گیتس تو شوروی بود احتمالا به عنوان یکی از اعضای حزب کمونیست سمت وزیر داشت نه منشی وزارتخونه…روی منابعت بیشتر دقت کن!چون هم راست های عمامه دار و هم راست های تاج دوست یکم زیادی زیاده روی میکنن!تاریخ تحریف شده چیزیه که زیاده!سعی کن دنبال حقیقت باشی!و بزار یادت بدم چجوری!دنبال چیزی باش که اکثر مردم در موردش حرف نمیزنن!

0 ❤️

2953
2018-05-26 01:33:09 +0430 +0430
Deadlover4

منبع: گاردین، نشریه حزب کمونیست استرالیا
نویسنده: ایوان سولوویف

من فهمیدم مشکل اصلی اتحاد شوروی چه بود.این‌طور که معلوم است،در اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی زندگی ملالت‌آور بود.در آنجا با جمهوری‌های همسایه جنگ وجود نداشت،تجزیه‌طلبی،پاکسازی قومی،تهاجم و باندهای جنایتکار وجود نداشت.ملالت در بالاترین حد بود.
در اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی چیزی که ما به نام پلیس ضدشورش می‌شناسيم، وجود نداشت.هر چند که اوضاع کشور امنیتی بود،به لطف غربی ها…
در اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی زندگی ملالت‌آور بود. به محض این‌که اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی متلاشی شد خوشی هم آغاز شد،مثلا ارامنه برای قره‌باغ به جنگ آذری‌ها رفتند در ترانس‌نیستریا جنگ شد،پاکسازی قومی گرجی‌ها سرتاسر اوستیای جنوبی و آبخازيا را فراگرفت، تروریست‌های چچنی در کنار خرید و فروش انسان و مواد مخدر از آسیای مرکزی سر برآوردند،شمار باندهای جنایتکار به صورت تصاعدی افزایش یافت.واقعاً که خوشی از در و دیوار شروع به باریدن کرد.
برای این‌که ایالات متحده متلاشی نشود،آمریکایی‌ها سررشته امور را به دست گرفتند و یک کشور دیگر را متلاشی کردند: یوگسلاوی را. صربستان را بمباران کردند،به چند کشور دیگر حمله کردند،چند صد هزار نفر را کشتند، در چندین کشور دیگر کودتا به راه انداختند و تا جایی که ممکن است در سراسر جهان پایگاه نظامی ساختند.شخص می‌تواند بر روی این‌که کدام کشور هدف بعدی حمله آمریکا خواهد بود شرط‌بندی کند.این سرگرمی خوبی است!
آیا کسی می‌تواند همه این خوشی‌ها را با آپارتمان رایگان،آموزش رایگان،بهداشت رایگان و ورودیه رایگان به آسايشگاه که در زمان شوروی مردم به آن دسترسی داشتند، مقایسه کند؟ امروز مردم از این خوشند که می‌توانند قرض بالا بیاورند،با تنگدستی وام مسکن بپردازند،بیمه درمان بخرند و برای همه این خوشی‌ها در دو یا سه جا کار کنند.

اوکرائین پس از سقوط اتحاد شوروی برای مدت طولانی زندگی ملالت‌آوری داشت.آن‌ها قدری بزهکاری،درگیری بین گانگسترها را داشتند،اما آن ملالت‌آور بود! اوکرائینی‌ها نه جنگ داخلی،نه پاکسازی قومی،هیچ‌چیز نداشتند. مردم چیزی نداشتند که شب در آشپزخانه خود درباه آن حرف بزنند.
خوشی با شورش‌های «میدان» از راه رسید. جنگ داخلی از راه رسید،اوکرائینی‌ها در هر گوشه جست‌وجو برای یافتن جاسوس‌های پوتین را آغاز کردند،پوروشنکو تور بزرگ دور دنیای خود را به نام «خیلی پول نقد به من بدهید» آغاز کرد (تور بسیار موفقیت‌آمیز بود؛ پوروشنکو قصد دارد از آن خارج شود) شهروندان اوکرائین بالاخره چیزی دارند که درباره آن حرف بزنند به عنوان مثال [آرسنی] یاتسنیوک از ساختن یک دیوار در مرز با روسیه چند میلیون می‌تواند بدزد.

امروزه،در حالی‌که درگیری‌ها در خاورمیانه از کنترل خارج شده از جنگ جهانی دیگری خبر می‌دهند،در حالی‌که میلیون‌ها عرب آواره به سوی اروپا سرازیر شده اند،شخص نمی‌تواند این احساس را نداشته باشد که زندگی بدون اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی خیلی بهتر شده است.

ما توضیح دادیم ،باز مراجعه دادند به شوروی،اما در نظر نمیگیرند که در جهان کنونی آنچه وجود دارد دقیقا بربریت است بجای اینکه به این بربریت نقدی داشته باشند دائم عطف به ماسبق می زنند تا جهنم فعلی را با مراجعه به گذشته تطهیر کنند،با این گونه افراد تنها یکبار می شود گفتگو کرد برداشت کردند که کردند،نکردند هم نکردند،البته که نمی گوییم که جهنم فعلی پیش کش اما می گوییم شعله های بر آمده از جنگ و غارت شما را آزار نمی دهد این تنها موردی است که می شود پیشاروی این افراد قرار داد.

با بعضی از بخشاش موافق نیستم،اما خیلی جاهاش درسته…

من منتقد همه حکومت های کمونیستی تاریخم!برای هر کدوم هم میتونم عیب بگم و گفتم!ولی حق دارم خوبیاشم بگم نه؟من نمیگم در کشوری که مردمش اسلام اسلام میکنن کمونیسم راه بندازین!حداقل نه از لحاظ دینی!اصلا نمیتونین اینکارو بکنین چون این ملت شعور درکشو ندارن!ولی حداقل به برابر بودن ادما احترام بذارین و با اوردن یه عمامه یا تاج به سر به شعور خودتون توهین نکنید!

0 ❤️

2956
2018-05-26 08:46:16 +0430 +0430
alisexy7204

بله

0 ❤️

2958
2018-05-26 13:21:55 +0430 +0430
icy_girl

۶۴درصد موافق تغییر رژیم هستن بعد اونور با کلی ارا ترامپ شده سخیف!! حرف همه بلدن بزنن مهم عمل هست… اخ از دست منو شما که کاری بر نمیاد -_-

به شخصه همه امیدم به ترامپ هست… واقعا اون ارا برام ناامید کننده بود …

1 ❤️

2959
2018-05-26 14:10:14 +0430 +0430
Deadlover4

(حتی اگه بیل گیتس وزیر میشد بازم فرقی نمیکرد چون درنهایت ویندوز اختراع نمیشد که من و تو بشینیم جی تی ای بازی کنیم!چون کمونیسم میگه هیچکس نباید کارگر یا کارمند کسی باشه،همه با هم برابرند،پس شرکت مایکروسافت هم تاسیس نمیشد…)

خب اینطوری که تو داری میگی پس تو شوروی کارخونه و اداره ای وجود نداشت و تو چین وجود نداره!فک نکنم زیاد منطقی که باشه که تو یه ابرقدرت همچین اتفاقی بیفته!بیل گیتس میتونست هر گهی که میخواست بخوره،هم میتونست وزیر بشه،همه کارخونه بزنه،فقط فرقش این بود که کارخونه مال همه کارگرای اونجا بود و فقط بیل گیتس پولدار نمیشد چون اون پول مال همه بود!

(بنظر من بهترین سیاست نازی ناسیونالیسمه ، منافع ملی ، ﺭﻓﺎﻩ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﮐﺎﺭﮔﺮﺍﻥ ، ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩﻫﺎ ﻭ ﻋﺪﺍﻟﺖ ﺩﺭ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪﻫﺎ…)

البته،نازیسم خیلی قشنگ با ایران جور در میاد…حالا بزار بقیه مواردشو من بگم…

قتل عام مهاجرای افغان و عرب و…قتل عام اقلیت های قومی،مذهبی و جنسی،سیاست هراس افکنی و فضای بسته سیاسی و دولتی شدن مطبوعات،قدرت گرفتن شدید نهادهای نظامی و امنیتی و…

فاشیسم و نازیسم روی نظامی گری و ترور بنا میشه…

0 ❤️

2960
2018-05-26 16:00:06 +0430 +0430
NA
NA

بابا مهدی یکم کوتاه تر بنویس کیونشو ندارم تا اون حد بنویسم

شما فکر کن یه زمانی دو سوم کمون بودن (در واقع نبودن زیره پرچم چنین کشورایی بودن!) الان چطور ؟ از این که همه رو بر میگردونن از چنین سیستمی واضحه ثمر بخش نبوده!
مطمعن باش همه انسان ها برابر نیستن! یعنی چی جامعه باید ارزش سالاری باشه !

در هر صورت هیچکی کیره امریکا اللخصوص عمو ترامپ رو نمیتونه بخوره (biggrin) کیونت بسوزه :دی

جدای از این ها از اون نویسنده ای که حرفاش رو گذاشتی باید گفت که شما فکر کن تعداد زیادی قاچاقچیه دذد قال تو راس یه کشور باشن حالا همون ها بنا به دلایلی از اون کشور ترد بشن میرن کاره شریفانه انجام میدن لباس روحانیت به تن میکنن؟ نه عزیز همین نظام که نابود بشه کلی قاچاقچیه سپاه تو دنیا شروع میکنن به کصکلک بازی…

1 ❤️

2961
2018-05-26 16:43:16 +0430 +0430
Deadlover4

ببخشید که یکم توضیحات و استدلالم زیاده شدو بابا…

(شما فکر کن یه زمانی دو سوم کمون بودن (در واقع نبودن زیره پرچم چنین کشورایی بودن!) الان چطور ؟ از این که همه رو بر میگردونن از چنین سیستمی واضحه ثمر بخش نبوده!)

چرا بوده،برای همین دیگه وجود نداره!اونقدر ثمربخش بود که از مردن روزولت به بعد کل رییس جمهورای امریکا و نوچه هاشون سعی کردن به هر نحوی جلوی اشاعه کمونیسمو تو جهان سوم بگیرن!چون اگه نمیگرفتن دیگه برده و بنده و خایمالی براشون به جا نمیموند!کمون اونقدر موفق بوده که غرب همیشه سعی کرده نابودش کنه!شاید دیگه شوروی نباشه،اونم به لطف سیاستمدارای خودش،ولی تفکرش هست!ازادی،برابری،برادری!کسی از این عقیده رو برنمیگردونه جز یه احمق!یه احمق که تبلیغات بی انتهای امثال امریکایی هارو قبول میکنه و فکر میکنه کمونیسم چیزی نیست جز بدبختی!در حالی که وقتی درست اجرا بشه اون کشور رسما میشه بهشت!جایی که اکثر ادما لیاقتشو ندارن چون حرص و طمع و مال دوستیشون بهشتو از ریشه میسوزونه!

(مطمعن باش همه انسان ها برابر نیستن! یعنی چی جامعه باید ارزش سالاری باشه !)

چرا!هستن و باید باشن!ادمها به رهبر احتیاج دارن،رهبری از بین خودشون و برای خودشون!مثل کاسترو!گه میخورن میگن شاهی و رییس جمهوری و رهبری و کیر خری با مزایای بالا باید وجود داشته باشه!گه خورده هر کی که میگه ارمانگرایی در جوامع نباید وجود داشته باشه!انسان ازاده و تا وقتی که جرمی علیه جامعه اش مرتکب نشده کسی حق نداره این ازادی رو ازش بگیره!چه با تاج،چه با عمامه…

(در هر صورت هیچکی کیره امریکا اللخصوص عمو ترامپ رو نمیتونه بخوره (biggrin) کیونت بسوزه :دی)

واقعا؟گایش مادر محترم امریکا تو خاورمیانه و ویتنام و شرق اسیا و… رو یادت رفته؟یادت رفته که ویت کنگا با هیچی امریکارو خشک خشک گاییدن!؟امریکا میتونه بکشه،هر جایی،ولی به هر حال به گا میره چون کسکشه!عمو ترامپ چاقالت هم هم امریکا و هم بقیه دنیارو به گا میده و به موقعش خود این بزرگوار هم به صورت داگ استایل گاییده میشه…

(جدای از این ها از اون نویسنده ای که حرفاش رو گذاشتی باید گفت که شما فکر کن تعداد زیادی قاچاقچیه دذد قال تو راس یه کشور باشن حالا همون ها بنا به دلایلی از اون کشور ترد بشن میرن کاره شریفانه انجام میدن لباس روحانیت به تن میکنن؟ نه عزیز همین نظام که نابود بشه کلی قاچاقچیه سپاه تو دنیا شروع میکنن به کصکلک بازی…)

خب به تخمم!بزار برن کونشونو بدن!برن اینور و اونور دنیا قاچاقچی بازی در بیارن،مگه بقیه دنیا نهاد امنیتی و انتظامی نداره؟نکنه ترجیح میدی تو ایران بمونن و جیب این ملتو بزنن؟بزار برن بگا برن!

0 ❤️

2962
2018-05-26 16:52:39 +0430 +0430
Deadlover4

از کمونیست ها متنفرم
از آنها متنفرم،نفهمیدم آنها چگونه انسان هایی هستند
آنها همواره از برابری،عدالت و آزادی سخن می گویند
از تمام هستی شان برای رسیدن به اینها می گذرند
آنها برای اینکه همه ی انسانها امنیت شغلی،حقوق و دستمزد برابر،آینده ای روشن و امن داشته باشند می جنگند
آنها می گویند در دنیا ثروتمند و فقیری وجود نداشته باشد، طبقات در جامعه از بین برود و همه برابر باشند
آنها می گویند در سرمای زمستان هیچ خانواده ای از سرما نلرزد
آنها می گویند کسی گرسنه نماند
آنها می گویند کسی در لا به لای آشغال ها نخوابد

از کمونیست ها متنفرم
آنها می گویند کودکان نباید کار کنند
آنها می گویند کودکان نباید به زور ازدواج کنند

از کمونیست ها متنفرم
آنها درمقابل استثمار مبارزه می کنند
آنها برای اینکه کارگران حق شان را بگیرند شانه به شانه کارگران می جنگند
آنها بخاطر آزادی دیگرانسان ها جانشان را فدا می کنند
آنها برای همه خدمات درمانی رایگان می خواهند
آنها می گویند آموزش و تحصیل باید رایگان شود

ازکمونیستها متنفرم
آنها بین انسان ها فرقی قائل نیستند
ترک،کرد،بلوچ،عرب،فرانسوی،
امریکایی،سیاه،سفید،سرخ پوست،مسلمان،مسیحی، یهودی و …هیچ فرقی از دید آن ها ندارد
همه را به یک اندازه دوست دارند و برابری را برای همه می خواهند
آنها برای انسان بخاطر انسان بودنش ارزش قائلند

از کمونیست ها متنفرم
طبیعت را دوست دارند، حتی برای طبیعت نیز مبارزه می کنند
آنها در مقابل کسانی که بخاطر پول وثروت طبیعت را ازبین می برند ایستادگی می کنند
آنها هوا و طبیعت پاک را برای تمام انسان ها می خواهند

ازکمونیست ها متنفرم
آنها درمقابل دزدی، سوء استفاده های دولت ها، رشوه وغارت حق مردم توسط صاحبان قدرت، مبارزه می کنند
آنها در مقابل ظلم به مردم، جبهه می گیرند
دشمن مردم هرچقدر هم که قوی باشد، آنها بدون هیچ ترسی در مقابل شان می ایستند
اگرحتی به قیمت جان شان باشد
آنها مردم را دوست دارند

ازکمونیست ها متنفرم
آنها به جنگ"نــه" می گویند و مخالف هرگونه دخالت نظامی در کشورها هستند
آنها دشمن سرسخت امپریالیسم هستند
آنها می گویند جنگ را سرمایه داران به راه می اندازند
ولی در جنگ ثروتمندان، مردم فقیر و زحمتکش جانشان را از دست می دهند
آنها به جنگ “نــه” می گویند چون درجنگ سرمایه داران، کودکان قتل عام می شوند
آنها خواهان یک دمکراسی واقعی، صلح در جهان، دوستی و آشتی مردم دنیا و یک زندگی انسانی برای تمام مردم دنیا هستند

ازکمونیست ها متنفرم
آنها برای تبدیل حهنمی که سرمایه داران برای مردم کارگر و زحمتکش درست کرده اند به بهشتی انسانی می جنگند
آن ها می گویند ثروتمندان با استثمار مردم زحمتکش، دنیا را بر مردم جهنم کرده اند
و با حاصل دستمزد مردم جهان برای خود بهشت ساخته اند
آنها می خواهند دنیا برای همه ی انسان ها بهشت باشد

از کمونستها متنفرم
آنها می گویند همه ی ما برابریم
بیایید متحد شویم
آنها می گویند بیایید همه باهم دنیایی نوین بپا کنیم
آنها می گویند آینده ای عاری از گرسنگان و ستمکشان داشته باشیم
آنها می گویند جهانی بسازیم که زنان بخاطر سیر کردن شکم شان مجبور به تن فروشی نباشند
آنها می گویند حکومت خدمتگذارمردم باشد
و دولت خود مردم باشند
آنها می گویند مردم باید برای آینده شان تصمیم بگیرند
آنها می گویند زن و مرد باید برابر باشند

از کمونیست ها متنفرم
برخی می گویند سوسیالیست ها وطن فروشند

از کمونیست ها متنفرم
آنها می گویند اگرخواستن کار،نان،آزادی و برابری برای مردم وطن فروشی است،مـا خائـنـیـن وطـنـیـم!

1 ❤️

2964
2018-05-26 17:52:33 +0430 +0430
Mehrdad.7

هر کشوری که دزد کمتری در سطوح بالای سیاسی و اقتصادی نظام اون کشور باشه موفقتره .و هر چی شفاف سازی برای عموم بیشتر باشه اون دولت محبوب تره .تو ایران هیچکدوم نیست و فساد نهادینه شده و شفاف سازی غیر ممکن چون همه نظام الودس و با اصلاحات درست شدنی نیست فقط تغییر کلی میتونه ایران رو نجات بده .

1 ❤️

2965
2018-05-26 17:58:05 +0430 +0430
Sepehrsss

آری

1 ❤️

2966
2018-05-26 23:33:44 +0430 +0430
behnam.....

خیلی ساده ای اگر فکر کنی به این راحتی دست از سر ایران و ایرانی بر میدارند اونها طوری زمین ات میزنند که دیگه کمر راست نکنی در بهترین حالت میشیم افغانستان که هر تیکه اش دست یکیه پس بهترین حالت اصلاح ادمیزادی شدن هست نه تغیر رژیم

0 ❤️

2968
2018-05-27 10:09:43 +0430 +0430
DarkWeb

یا مهدی ادرکنی! (biggrin)

چه بحثی راه انداختی :|

2 ❤️

2970
2018-05-27 10:37:55 +0430 +0430
Deadlover4

عمو حاژ مصطفی گل…

اینا بیخودی و بی دلیل با من بحث میکنن!منم با استدلال به راه چپ هدایتشون میکنم!تازشم،کسی جز من اینجا نیست که بخواد از مانیفیست حزب حمایت کنه!مجبورم مقاله بنویسم و به جزىیات اشاره کنم!وگرنه من خسته تر از این حرفام!..ولی بازم برای ادای احترام به تمام چپ هایی که در راه ازادی کشته شدن:

بگ بگ چاه!

بگ بگ ابریکا!

0 ❤️

2971
2018-05-27 10:48:14 +0430 +0430
Deadlover4

عجیبه که حسام پشتم در نیومد!:(:(:(

در نبود عمو ایرج کمبود کمونیست در شهوانی احساس میشه!من میتی،اولین از نام خود،به فاک دهنده نقشه های دژمنان،اسکلت از خاندان حشری رو به خاطر فعالیت بالا و ازادی خواهی و دلیری و علاقش به فسفر سوزاندن به عنوان سپتون اعظم،نه ببخشید،کمونیست اعظم سایت منصوب میکنم!باشد که رستگار شویم!^-^

0 ❤️

2973
2018-05-27 15:02:10 +0430 +0430
Ali._farrokh

آری

0 ❤️

3042
2018-06-01 21:09:08 +0430 +0430
komeil1374

اگر یک شبه این نظام تغییر هم بکنه ! افکار پوسیده این ملت با فرهنگی که الان دارن بیشتر از 100 سال زمان میبره تا درست شه
به نظر من مشکل اصلی همین مردم (خودمون) هستن
نظام هم سو استفاده میکنه از ما و فرهنگ ما و زندگی ما

0 ❤️

3046
2018-06-01 22:16:18 +0430 +0430
Sepehr_2000

هرچند احتمالش هست که یه مشت دزد و قاتل نظامی و کمونیست بدتر بیان سرکار ولی خب ما که دیگه گشاد شدیم چیزی حس نمیکنیم

0 ❤️

3100
2018-06-06 18:39:24 +0430 +0430
سیژدها

یعنی من اومدم تو این سایت در مورد کون دادن این و کس دادن اون بخونم در شرایطی که از حشر کف کردم به تغییر رژیم فک میکردم؟ شما ها چی میزنین جدا؟ بدین مام بزنیم!

0 ❤️

3227
2018-06-19 21:52:08 +0430 +0430
shiraz1002

خیر

0 ❤️

3244
2018-06-22 18:11:01 +0430 +0430
NA
NA

صدرصد بهتر میشود.باید به این امر توجه داشته باشید که نظام های قبل از عصر ایران اسلامی همگی و به خصوص عصر مشروطه تا کنون همگی شرایطی مانند ترکیب دین و مذهب هستند و مذهب کشور به اجبار تحریم به مردم ایران است.اما اپوزوسیونی که رضاپهلوی مستحکم ترین شخص برای ادامه رژیم سلطنتی ایران است اعلام کرده تنها با شرایط آرای مردمی و رژیم پارلمانی و حکومتی سکولار به سلطنت رو می اورد

0 ❤️

3381
2018-07-06 11:43:28 +0430 +0430
anitasadr

امیدوارم که وضعیت کشور بهتر بشه
اما تا بخواد سر و سامان بگیره خیلی زمان میبره سخته واقعا
بهتره روشن بین باشیم

0 ❤️

9985
2021-09-30 00:46:39 +0330 +0330
yashar1949

تا جهل هست همینه

0 ❤️