دین کثیف اسلام و ماه زورگوی رمضان

1395/03/06

ایران در اسارت دین کثیف اسلام…

همانطور که میدانیم روزه در دین کثیف اسلام وجود داره و آزادی خوردن و نوشیدن مردم در ماه رمضان میتواند باعث پیگرد قضایی آنان شود. پیروان دین کثیف اسلام در ایران سالهاست که با زورگویی در جامعه عقاید کثیف خود را تحمیل میکنن و علنا از آزادی خوردن و نوشیدن مردم ایران در ماه رمضان جلوگیری میکنن. چرا؟ جواب ساده ش اینه به خاطر کثیف بودن دین اسلام که همچین فرهنگی در بین پیروانش ایجاد کرده. پیروان منش آزادی خواهان هیچگاه با روزه گرفتن کسی مشکلی ندارند ولی آیا در اسلام اینگونه هست؟ آیا کسی که خواستار خوردن و نوشیدن چیزی هست پیروان دین کثیف اسلام این اجازه رو به آنها میدهند؟ پس اگر اینطور هست که آزادی خوردن و نوشیدن من توسط دین اسلام از بین میره پس لعنت به این دین کثیف و پیروانش. دوستان به این پیروان کثیف اجازه ندید آزادی شما رو بگیرن.

3165 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-05-25 23:51:25 +0430 +0430

دوست عزیز سوالی برام پیش اومده که البته شاید بی ربط به موضوع باشه و اونم اینه که آیا شما سکس در مکان های عمومی مثل مترو ،پیاده رو،پارک و.... رو جلوی انظار عمومی مجاز و مصداق بارز آزادی میدونید؟ یعنی با منع این موضوع در کشور های غربی و ملل پیشرفته شرقی مثل کره و ژاپن مشکل جدی دارید؟

0 ❤️

2016-05-26 00:54:09 +0430 +0430
نقل از: angry_boy
نقل از: charlatan1375

دوست عزیز سوالی برام پیش اومده که البته شاید بی ربط به موضوع باشه و اونم اینه که آیا شما سکس در مکان های عمومی مثل مترو ،پیاده رو،پارک و.... رو جلوی انظار عمومی مجاز و مصداق بارز آزادی میدونید؟ یعنی با منع این موضوع در کشور های غربی و ملل پیشرفته شرقی مثل کره و ژاپن مشکل جدی دارید؟

چون میدونم هدفت از طرح این سوال چیه

عزیزم چرا کونو ربط میدی به شقیقه؟! سکس در اماکن عموی یه کار غیر اخلاقیه ؛ ولی اینکه دیگران بخوان در ماه رمضان غذا بخورن چی؟! حالا خودشون سعی میکنن نخورن(مث خود من) ولی دیگه این زور و اجبارا واس چیه؟!


و بزار که منم سه تا سوال از شما بپرسم که خیلی وقته هنم رو مشغول کرده. اینکه جنابعالی اصلا چقد در مورد دینت تحقیق کردی؟! اصلا نظرات مخالف رو هم جرات کردی بشنوی و در موردشون فکر کنی اونم بدون تعصب؟!

و اینکه که شما که انقد سنگ اسلام رو به سینه میزنی و تو هر تاپیک ضد اسلامی که ایجاد میشه تاپیک رو به رگبار حدیث و ... میکنی؛ اصولا تو این سایت چه غلطی میکنی و رپ چرا گوش میدی؟ الآن شاید بگی به توچه ولی باس بگم که اومدن تو این سایت و تاپیک زدن توش و از طرفی دفاع از اسلام تو همین سایت، مث اینه که بخوای عسل و خربزه رو با هم بخوری که نمیشه! پس یا اینوری و یا اونوری

مسئله دیگه هم اینکه جناب عالم و دانشمند بزرگ! شما که ادعای دینداری و تحقیقت میشه چرا تو تاپیکایی که ایراد از معجزات علمی قرآن میگیرن ،و من خودمم تا جایی که دلت بخواد ایراد فاحش علمی هم از قرآن و هم از احادیث میتونم بگیرم که تا حالا هیچ احد الناسی هم نتونسته بهشون جواب بده، پیدات نیست؟!

اول اینکه عرض شود من سنگ اسلام رو به سینه نمیزنم و هنوز تو مرحله تحقیق هستم ولی خب مغلطه هایی که دوستان میکنن کلا بی انصافیه.حالا اگه اسلام هزار تا ایرادم داشته باشه همون هزار تا رو بگو چرا هزار تا ایراد جعلی دیگه هم به وجود میاری.
بعدش من میدونم از سوالم چه برداشتی میکنی ولی مطمئن باش اونی که فکر میکنی نیست و ابدا من نمیخوام روزه خواری رو به سکس در انظار عمومی یکی بگیرم.

0 ❤️

2016-05-26 04:50:27 +0430 +0430

یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

2 ❤️

2016-05-26 18:49:32 +0430 +0430

اولا توهین نکن امثال شما دم از دموکراسی میزنند ولی هنوز نمیدونند دموکراسی چیه دموکراسی احترام به عقاید دیگرانه احترام به عقاید اکثریت ملت ایران اونوقت شما توهین میکنی خود شما بویی از دموکراسی نبردی. واما جوابتو فقط به این دلیل میدم که کسانی که آگاهی کافی ندارند دچار اشتباه نشوند. اولا خوردن وآشامیدن موجب پیگرد قانونی نمیشه خوردن وآشامیدن در مکان عمومی در جلوی چشمان مردم روزه دار جلوی چشمان مردم شهر وکشور روزه دار منع قانونی داره اون هم به این دلیل که امثال شما میان اینکارو میکنن(خوردن وآشامیدن درمکان های عمومی)تا افراد روزه دار رو آزار بدن به همین دلیل منع قانونی داره وگرنه شما بشین توی خونه خودت تا جاداره بخور تابترکی اگر کسی متعرضت شد اونوقت بیا دوتایی فحش میدیم به اسلام ونظام وهرکسی که تو بخواهی.

0 ❤️

2016-05-26 18:53:35 +0430 +0430
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

0 ❤️

2016-05-26 19:10:13 +0430 +0430

سلام دوستان. متاسفانه ما از دین و شریعت های مختلف اگاهی کافی نداریم و فقط به ظواهرش اشنا هستیم و میشینیم و ایرادات عمقی و اساسی از ادیان میگیریم.در جواب همه دوستان باید عرض کنم انتخاب اصول دین اجباری نیس و هر کسی میتونه با اراده و تعقل نسبت به انتخاب ایین خودش اقدام کنه.از طرفی هم تو هر قشری ی تعداد نافرمان و سرپیچ از قوانین شرعی یا عرفی هستن و نباید با دیدن تعدادی نادان جامعه ای رو نادان محسوب کرد.دین اسلام زیباییها و محاسن زیادی هم داره که هر کسی میتونه با مطالعه متوجه این مهم باشه.همیشه شاد و مسرور باشین

0 ❤️

2016-05-26 19:12:48 +0430 +0430
نقل از: charlatan1375

دوست عزیز سوالی برام پیش اومده که البته شاید بی ربط به موضوع باشه و اونم اینه که آیا شما سکس در مکان های عمومی مثل مترو ،پیاده رو،پارک و.... رو جلوی انظار عمومی مجاز و مصداق بارز آزادی میدونید؟ یعنی با منع این موضوع در کشور های غربی و ملل پیشرفته شرقی مثل کره و ژاپن مشکل جدی دارید؟

حالا دوستی پاسخ شما رو دادن ولی از این قسمت که اشاره میکنی که این سوال مرتبط با موضوع تاپیک نیست من نظر خودم رو به سوالت میدم.
اول اینو باید بدونید که نباید مثل احمدی نژاد برای ذهنت منطق کنی که چون در همه جای دنیا مشکل هست پس طبیعیه که در ایران هم مشکل وجود داشته باشه. این کاملا تفکر غلطی هست که ما رو از رسیدن به آزادی بازمیداره.
اصولا در مورد آزادی همانطور که در اعلامیه حقوق بشر آورده شده 4 نوع آزادی بالاترین آرزوی انسان امروزی هست. آزادی بیان - آزادی عقیده و رهایی از هر نوع ترس و فقر. این 4 آزادی همواره از سوی حاکمان دیکتاتوری سرکوب میشه. همانطور که این اعلامیه مینویسه:
((از آنجا که بازشناسی حرمت ذاتی آدمی و حقوق برابر و سلب ناپذیر تمامی اعضای خانوادهٔ بشری بنیان آزادی، عدالت و صلح در جهان است،
از آنجا که بی اعتنایی و تحقیر حقوق انسان به انجام کارهای وحشیانه انجامیده به طوری که وجدان آدمی را در رنج افکنده است، و پدید آمدن جهانی که در آن تمامی ابناء بشر از آزادی بیان و عقیده برخوردار باشند و به رهایی از هراس و نیازمندی رسند، به مثابه عالیترین آرزوی همگی انسانها اعلام شده است،
از آنجا که بایسته است تا آدمی، به عنوان آخرین راهکار، ناگزیر از شوریدن علیه بیدادگری و ستمکاری نباشد، به پاسداری حقوق بشر از راه حاکمیت قانون همت گمارد…))

حال ما در ایران این 4 نوع آزادی رو نداریم و صحبت از درست نبودن روش کشور ژاپن و کره جنوبی در یک مساله جزیی (البته نه در ایران بلکه در مفهوم آزادی) مثل سکس در انظار عمومی میزنیم.

حال به نظر من قانون در زیر پرچم حقوق بشر نسبت به سکس در انظار عمومی بیتفاوت نخواهد بود. اگر دو فرد در جایی این کار رو انجام میدن در این کار آزادن ولی ولی ولی اگر این کار باعث لطمه خوردن به آزادی یک شخص دیگه میشه مثل ایجاد ترافیک مثل ناراحتی روانی یک شخص که شکایت از اون وضعیت داره پلیس رو در جریان میزاره و حتما قانون عکس العمل نشان خواهد داد ولی نه به اون صورت که مانع آزادی آن افراد بشه. برای اینکار جاهایی مثل bar وجود داره که به اونجا منتقل داده میشن. اگر آنها فکر کرده اند که با این کار پلیس به آزادیشون در مورد سکس در انظار عمومی لطمه خورده میتونن برای رسیدن به آزادیشون حزب تشکیل بدن رسانه آزاد داشته باشن تا اگر توانستن نظر اکثریت مردم در مورد آزاد بودن سکس در انظار عمومی رو به دست بیارن بهش برسن… این بهترین سازوکاریه که انسان امروزی در طول تاریخ به آن دست یافته البته بنده خیلی خلاصه وار توضیح دادم.

0 ❤️

2016-05-26 19:17:01 +0430 +0430
نقل از: ali.anm اولا توهین نکن امثال شما دم از دموکراسی میزنند ولی هنوز نمیدونند دموکراسی چیه دموکراسی احترام به عقاید دیگرانه احترام به عقاید اکثریت ملت ایران اونوقت شما توهین میکنی خود شما بویی از دموکراسی نبردی. واما جوابتو فقط به این دلیل میدم که کسانی که آگاهی کافی ندارند دچار اشتباه نشوند. اولا خوردن وآشامیدن موجب پیگرد قانونی نمیشه خوردن وآشامیدن در مکان عمومی در جلوی چشمان مردم روزه دار جلوی چشمان مردم شهر وکشور روزه دار منع قانونی داره اون هم به این دلیل که امثال شما میان اینکارو میکنن(خوردن وآشامیدن درمکان های عمومی)تا افراد روزه دار رو آزار بدن به همین دلیل منع قانونی داره وگرنه شما بشین توی خونه خودت تا جاداره بخور تابترکی اگر کسی متعرضت شد اونوقت بیا دوتایی فحش میدیم به اسلام ونظام وهرکسی که تو بخواهی.

همين پارسال تو شيراز يه جوون رو به اتهام روزه خواري تازيانه زدن.به چه حقي اينكارو كردن؟؟؟؟؟؟برده داريه.اسلام در ايران برده داري ميكنه.گله داري ميكنه…تويه احمق بسيجي كه باز دفاع از اسلام كه هيچ داري از رژيم كثافت و دزد و نجس جمهوري اسلامي و خايه مني هم حمايت ميكني بعد مياي تو يه سايت پورن از اعتقاداتت دفاع ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟ريدم به اون ديني كه تو مقلدشي…البته از شما مسلموناي شاسكول بيشتر از اينم انتظار نميره.يكم سواد داشتي 4 تا كتاب ميخوندي باهات بحث ميكردم ولي تو ذهنت كوچيكتر از اين حرفهاست…بعدشم دليل نميشه ما به هر عقيده اي بايد احترام بذاريم الان نژادپرستي و سياه پوست كشي نوعي عقيدست…ايا بايد بهش احترام گذاشت؟؟؟؟اسلام دين خطرناكيه.با عقايد اهريمني و خطرناكي مثل اموزه هاي اسلام بايد جنگيد نه اين كه بهش احترام گذاشت.

0 ❤️

2016-05-26 19:22:13 +0430 +0430

تمام اغذیه فـ.ـروشیها رو مجبور میکنن مغازه رو ببندند… مثل حجاب اجباری… پورسینا دانشمند ایرانی ماه رمضان رو ماه مرضان نامیده و گفته بیشترین بیماریها در این ماه اتفاق میافته… مسلمان…تو اگه خیلی مسلمان هستی…در ماه رمضان از کولر و یخچال ساخت کفار استفاده نکن… ببینم روزه چقدر برای سلامتیت مفیده…!!!
در ضمن…سکس در مکان عمومی در هیچ جای دنیا آزاد نیست…مگر اون محلات و پارکهای مخصوصی که از قبل مشخص شده… مثل محله فولسوم در سانفراسیسکو کالیفرنیا…تاپیک آخرم رو ببینید راجع به آزادی سکس در ملاء عام نوشتم
مجاب کردن یک مسلمان مانند این است که بخواهی به بزغاله جدولضرب بیاموزی…!

1 ❤️

2016-05-26 19:22:18 +0430 +0430
نقل از: ali.anm اولا توهین نکن امثال شما دم از دموکراسی میزنند ولی هنوز نمیدونند دموکراسی چیه دموکراسی احترام به عقاید دیگرانه احترام به عقاید اکثریت ملت ایران اونوقت شما توهین میکنی خود شما بویی از دموکراسی نبردی. واما جوابتو فقط به این دلیل میدم که کسانی که آگاهی کافی ندارند دچار اشتباه نشوند. اولا خوردن وآشامیدن موجب پیگرد قانونی نمیشه خوردن وآشامیدن در مکان عمومی در جلوی چشمان مردم روزه دار جلوی چشمان مردم شهر وکشور روزه دار منع قانونی داره اون هم به این دلیل که امثال شما میان اینکارو میکنن(خوردن وآشامیدن درمکان های عمومی)تا افراد روزه دار رو آزار بدن به همین دلیل منع قانونی داره وگرنه شما بشین توی خونه خودت تا جاداره بخور تابترکی اگر کسی متعرضت شد اونوقت بیا دوتایی فحش میدیم به اسلام ونظام وهرکسی که تو بخواهی.

بهتره پست بالایی منو بخونی تا اون مغزت درک کنی دموکراسی یعنی چی… شما برو قانون اساسیت رو درست کن که سراپا توهین به اعتقادات یک ملته. مردک توی ایران یه رسانه آزاد وجود نداره یه حزب آزاد وجود نداره اونوقت توی نوعی به من میگی احترام بزارم؟ لعنت به اون دین کثیف اسلام که پیروانش همچین قوانین ضد بشری رو تدوین کردن.

1 ❤️

2016-05-26 19:26:17 +0430 +0430
نقل از: مهسا90 سلام دوستان. متاسفانه ما از دین و شریعت های مختلف اگاهی کافی نداریم و فقط به ظواهرش اشنا هستیم و میشینیم و ایرادات عمقی و اساسی از ادیان میگیریم.در جواب همه دوستان باید عرض کنم انتخاب اصول دین اجباری نیس و هر کسی میتونه با اراده و تعقل نسبت به انتخاب ایین خودش اقدام کنه.از طرفی هم تو هر قشری ی تعداد نافرمان و سرپیچ از قوانین شرعی یا عرفی هستن و نباید با دیدن تعدادی نادان جامعه ای رو نادان محسوب کرد.دین اسلام زیباییها و محاسن زیادی هم داره که هر کسی میتونه با مطالعه متوجه این مهم باشه.همیشه شاد و مسرور باشین

خانم كوچولو اينقدر به خزعبلات اخوندا و اين روش عن فكران ديني مثل ممد خاتمي و علي شريعتي گوش نده.اينا ماله كشاني هستن كه اب به گنداب دين ميريزن تا نقص و بدبختي هاي دين رو توجييه كنن و با گول زدن افراد ساده لوح و پوكي مثل تو به غارت و چپاول و كاسبي خودشون ادامه بدن…از كوزه همان تراود كه در اوست.وضعيت الان كشورهاي مسلمان و وضعيت فلاكت بار مسلمونها به اندازه ي كافي گوياي حقيقت اسلام هست پس جوك نگو…واقعا اسلام دين صلح و ارامش و ازاديه كه دستور خونريزي تمامي مخالفينش رو ميده و برده داري رو بلامانع ميدونه و دختر شيرخواره رو اماده ي سكس ميدونه و زن رو به چشم يك متاع و كالا ميبينه و حكم كسي كه دينش رو از اسلام عوض كنه رو ارتداد ميدونه و اون الله جاكشش فقط صبح تا شب يا در ماهيتابه سرخ ميكنه بعد تو روغن جوش ميندازه و بعد دوباره زنده ميكنه در اتيش ميندازه و…واقعا اسلام زيباييها و محاسن زيادي داره. ? ? ? ?





















0 ❤️

2016-05-26 19:27:28 +0430 +0430
نقل از: ali.anm
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

کدوم اکثریت؟؟خدا شفات بده

0 ❤️

2016-05-26 19:32:54 +0430 +0430

قوانین عقب افتاده اسلامی.هیچ سندعلمی هم نداره.مگه ادم شتره که نیمه شب یک وعده غذا بخوره.تا سرشب روز بعد.نخوردن اب درهوای گرم چقدر ضرر داره.خیلی ها مریض میشن.اما دراون لحظه که نمیفهمن.چندسال بعد مشخص میشه.
حالا این جرم حد برای روزه خواری که یک قانون خلاف بشری هست به کنار

0 ❤️

2016-05-27 15:09:57 +0430 +0430

روزه گرفتن و نخوردن آب در طول روز خصوصا در ماه های خرداد و تیر و مرداد که روزها طولانی و به شدت گرم به شدت به بدن آسیب میزنه و نه تنها هیچ سودی نداره بلکه روزه دار بی حال و بی رمق و سست میشه و توانایی هیچ فعالیتی نداره…به خاطر اینه بازدهی فعالیت ها در ماه رمضان پایین میاد…این دین و دستوراتش کلا از مغز مالیخولیایی و پریشان یه عرب ناشی شده و مسلمونا دستوراتشو زیاد جدی نگیرن خواهشا

1 ❤️

2016-05-27 15:15:06 +0430 +0430
نقل از: تبهکار
نقل از: ali.anm
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

کدوم اکثریت؟؟خدا شفات بده

مطمئنی ساکن ایرانی؟

0 ❤️

2016-05-27 15:35:00 +0430 +0430
نقل از: ali.anm
نقل از: تبهکار
نقل از: ali.anm
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

کدوم اکثریت؟؟خدا شفات بده

مطمئنی ساکن ایرانی؟

ماه عسل کمتر نگا کن برا اخرتت هم بهتره

1 ❤️

2016-05-27 15:44:22 +0430 +0430
نقل از: ali.anm
نقل از: تبهکار
نقل از: ali.anm
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

کدوم اکثریت؟؟خدا شفات بده

مطمئنی ساکن ایرانی؟

تو مطمئني كسخل نيستي بسيجي خايه مال؟؟؟؟؟؟؟جواب تمامي كسشرات و عر و گوزهاتو و زر زدن هاتو تو تاپيكهاي قبلي دادم ولي تويه نفله ي بوگندو فقط حاشا ميكني…ببين احمق جون تو با اومدن به اين سايت ريدي به هيكل اسلام پس اسنجا زر نزن و از بيضه ي اسلام حمايت نكن كه كسيخلي بيش نيستي.

1 ❤️

2016-05-27 15:57:21 +0430 +0430

من یک چیزو یادم رفت بگم.دهن ادم های روزه دار بوی لاشه حیوان مرده رو میده.نمیشه نزدیکشون شد.

0 ❤️

2016-05-27 16:14:56 +0430 +0430
نقل از: angry_boy
نقل از: charlatan1375

دوست عزیز سوالی برام پیش اومده که البته شاید بی ربط به موضوع باشه و اونم اینه که آیا شما سکس در مکان های عمومی مثل مترو ،پیاده رو،پارک و.... رو جلوی انظار عمومی مجاز و مصداق بارز آزادی میدونید؟ یعنی با منع این موضوع در کشور های غربی و ملل پیشرفته شرقی مثل کره و ژاپن مشکل جدی دارید؟

چون میدونم هدفت از طرح این سوال چیه

عزیزم چرا کونو ربط میدی به شقیقه؟! سکس در اماکن عموی یه کار غیر اخلاقیه ؛ ولی اینکه دیگران بخوان در ماه رمضان غذا بخورن چی؟! حالا خودشون سعی میکنن نخورن(مث خود من) ولی دیگه این زور و اجبارا واس چیه؟!


و بزار که منم سه تا سوال از شما بپرسم که خیلی وقته هنم رو مشغول کرده. اینکه جنابعالی اصلا چقد در مورد دینت تحقیق کردی؟! اصلا نظرات مخالف رو هم جرات کردی بشنوی و در موردشون فکر کنی اونم بدون تعصب؟!

و اینکه که شما که انقد سنگ اسلام رو به سینه میزنی و تو هر تاپیک ضد اسلامی که ایجاد میشه تاپیک رو به رگبار حدیث و ... میکنی؛ اصولا تو این سایت چه غلطی میکنی و رپ چرا گوش میدی؟ الآن شاید بگی به توچه ولی باس بگم که اومدن تو این سایت و تاپیک زدن توش و از طرفی دفاع از اسلام تو همین سایت، مث اینه که بخوای عسل و خربزه رو با هم بخوری که نمیشه! پس یا اینوری و یا اونوری

مسئله دیگه هم اینکه جناب عالم و دانشمند بزرگ! شما که ادعای دینداری و تحقیقت میشه چرا تو تاپیکایی که ایراد از معجزات علمی قرآن میگیرن ،و من خودمم تا جایی که دلت بخواد ایراد فاحش علمی هم از قرآن و هم از احادیث میتونم بگیرم که تا حالا هیچ احد الناسی هم نتونسته بهشون جواب بده، پیدات نیست؟!

شما با این حرفاتون نشون میدین که از مسلمانان بدتون میاد و مسلمون نیستید.
پس درواقع خودتونو آدم خوبی میدونین که میاین در باره ی اونها بد میگید…
پس خودتون توی این سایت چه کار میکنید؟

0 ❤️

2016-05-27 18:37:10 +0430 +0430
نقل از: Julia
نقل از: ali.anm
نقل از: تبهکار
نقل از: ali.anm
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

کدوم اکثریت؟؟خدا شفات بده

مطمئنی ساکن ایرانی؟

تو مطمئني كسخل نيستي بسيجي خايه مال؟؟؟؟؟؟؟جواب تمامي كسشرات و عر و گوزهاتو و زر زدن هاتو تو تاپيكهاي قبلي دادم ولي تويه نفله ي بوگندو فقط حاشا ميكني…ببين احمق جون تو با اومدن به اين سايت ريدي به هيكل اسلام پس اسنجا زر نزن و از بيضه ي اسلام حمايت نكن كه كسيخلي بيش نيستي.

خوشبختانه از نعمت عقل محرومی کافیه یه سرچ کنی ومتوجه بشی اکثریت تابع چه دینی هستن بهت توهین نمیکنم چون لیاقت توهین نداری

0 ❤️

2016-05-27 18:41:38 +0430 +0430

من که کیرمم نیست.روزه کیلو چنده؟

0 ❤️

2016-05-27 18:45:43 +0430 +0430
نقل از: payam9 من که کیرمم نیست.روزه کیلو چنده؟

دمت گرم حداقل میگی نمیخای روزه بگیره ودین نداری ولی مثل برخی خزعبل سر هم نمیکنی هیچکدوم منبع معتبر ارائه نمیدن یکیشون ورمیداره ویدیو برامن میزاره اسمشو میزاره مدرک اون یکی منو رفرنس میده به یه کتاب16جلدی میگه برو تواین نوشته (dash)

0 ❤️

2016-05-27 18:50:38 +0430 +0430
نقل از: ali.anm
نقل از: Julia
نقل از: ali.anm
نقل از: تبهکار
نقل از: ali.anm
نقل از: jimbo33 یه روز تو ماه رمضون رفتم یکی از شهرهای خوزستان تو این شهر یک میلیون نفری دریغ از یک اغذ. یه فرو. شی یا فلافلی که بخورم از گرسنگی غش نکنم اونم تو گرمای 50درجه!! مشکل فقط خوردن نیست مشکل بستن تمام اغذ. یه فر. وشی هاست نمیگن شاید یه مادر مرده ای مسافر باشه بخواد هم اصلا نتونه روزه بگیره آخرش یه آب معدنی با یه کلوچه گرفتم مثل گربه خزیدم یه گوشه خوردم

وقتی خود صاحب مغازه روزه است اکثریت مردم شهر روزه هستند بیاد مغازه اش رو باز کنه برای پدر خدابیامرزش ساندویچ بپیچه؟؟؟؟بیا صبح تا شب در مغازه بایسته که شااااااااید یه مسافر رد شه گرسنه اش باشه؟؟؟؟؟شما به عقلت رجوع کن خودت باشی همچین کاری میکنی؟

کدوم اکثریت؟؟خدا شفات بده

مطمئنی ساکن ایرانی؟

تو مطمئني كسخل نيستي بسيجي خايه مال؟؟؟؟؟؟؟جواب تمامي كسشرات و عر و گوزهاتو و زر زدن هاتو تو تاپيكهاي قبلي دادم ولي تويه نفله ي بوگندو فقط حاشا ميكني…ببين احمق جون تو با اومدن به اين سايت ريدي به هيكل اسلام پس اسنجا زر نزن و از بيضه ي اسلام حمايت نكن كه كسيخلي بيش نيستي.

خوشبختانه از نعمت عقل محرومی کافیه یه سرچ کنی ومتوجه بشی اکثریت تابع چه دینی هستن بهت توهین نمیکنم چون لیاقت توهین نداری

ببين بسيجي جان منگول كه نميدونم بي اجازه ي اغات واسه چي اومدي شهواني.الكي اينجا هارت و پورت نكن…ميتونم به صراحت بگم كه بالاي 75 درصد از مسلمانان جهان هيچكدومش به اسلام اعتقادات قلبي ندارن و از زور و شناسنامه اي مسلمونن و ميترسن كه به خاطر مسلمون نبودن به بهشت نرن و جهنمي بشن و يا خونشون توسط حاكمان كفتار اسلامي ريخته بشه.پس اين يه دليل بر كسشر بودن اسلام كه پيروانش اينجوري ازش هراسونن و ميترسن كه توسط باورمندان وحشي لجنش مثل تو و اربابات خونشون ريخته بشه.بعدشم تو كه تو كلت هيچي نيست.جواب درست و حسابي هم كه نداري بدي فقط كسشرات اخوندا رو تكرار ميكني.درواقع اين تو هستي كه پهن در كلته و بدون فكر كردن و تحليل كردن و استفاده از خرد اين دستورات رو چشم بسته قبول ميكني.پس بحث كردن با تو كار احمقانه ايه چون تو اصلا دليلي براي حرفا نمياري پس نتيجه ميگيريم كه بايد بري به اخوندا كون بدي ? ? ? ?

0 ❤️

2016-05-27 18:59:06 +0430 +0430

در پاسخ به julia:
آهان تو تعیین میکنی کی اعتقاد قلبی داره یانداره؟چنتا مثال بزنم که مردم چقدشون طرفدار دین وحکومتشونن؟شرکت خیل عظیم مردم توی راهپیمایی وانتخابات چیه؟تودهنی مردم به فتنه سال88رو ندیدی؟چنتا دیگه مثال میخای؟؟تو تودل کی هسی که میگی اعتقاد قلبی نداره؟؟ها؟وقتی از جهنم رفتن ترس داره این معنای اعتقاد نیست؟پس به چه معناست؟شما که جز توهین هیچ جواب منطقی ندارید خواهش میکنم ساکت باشید خودتون رو بیش از این رسوا نکنید

0 ❤️

2016-05-27 18:59:25 +0430 +0430
نقل از: ali.anm
نقل از: payam9 من که کیرمم نیست.روزه کیلو چنده؟

دمت گرم حداقل میگی نمیخای روزه بگیره ودین نداری ولی مثل برخی خزعبل سر هم نمیکنی هیچکدوم منبع معتبر ارائه نمیدن یکیشون ورمیداره ویدیو برامن میزاره اسمشو میزاره مدرک اون یکی منو رفرنس میده به یه کتاب16جلدی میگه برو تواین نوشته (dash)

والا اصلا دین کیلو چنده؟
من تو رمضان این عربا صبحانه نهار شاممو که میخورم هیچ مشروبمو هم میخورم کس هم میکنم (erection)

0 ❤️

2016-05-27 19:15:15 +0430 +0430
نقل از: payam9
نقل از: ali.anm
نقل از: payam9 من که کیرمم نیست.روزه کیلو چنده؟

دمت گرم حداقل میگی نمیخای روزه بگیره ودین نداری ولی مثل برخی خزعبل سر هم نمیکنی هیچکدوم منبع معتبر ارائه نمیدن یکیشون ورمیداره ویدیو برامن میزاره اسمشو میزاره مدرک اون یکی منو رفرنس میده به یه کتاب16جلدی میگه برو تواین نوشته (dash)

والا اصلا دین کیلو چنده؟
من تو رمضان این عربا صبحانه نهار شاممو که میخورم هیچ مشروبمو هم میخورم کس هم میکنم (erection)

خیر ببینی برادر خوش باشی ?

0 ❤️

2016-05-27 19:16:39 +0430 +0430
نقل از: ali.anm در پاسخ به julia: آهان تو تعیین میکنی کی اعتقاد قلبی داره یانداره؟چنتا مثال بزنم که مردم چقدشون طرفدار دین وحکومتشونن؟شرکت خیل عظیم مردم توی راهپیمایی وانتخابات چیه؟تودهنی مردم به فتنه سال88رو ندیدی؟چنتا دیگه مثال میخای؟؟تو تودل کی هسی که میگی اعتقاد قلبی نداره؟؟ها؟وقتی از جهنم رفتن ترس داره این معنای اعتقاد نیست؟پس به چه معناست؟شما که جز توهین هیچ جواب منطقی ندارید خواهش میکنم ساکت باشید خودتون رو بیش از این رسوا نکنید

پس ديگه ثابت كردي كه يه بسيجي طرفدار خايه مني هستي ? ? ? ? ديگه استفاده از عبارات اخونديسمي مثل خيل عظيم مردم تو راهپيمايي ها و فتنه 88!!!پس تو يه اصولگرايي كس مخ هستي كه فرق گوز با نوشابه رو نميفهمه.من فر ميكردم تو حداقل با حكومت مخالفي پس بزار در حد سوادت باهات حرف بزنم…كيرم تو دهن موسوي و كروبي ولي باز دمشون گرم كه تو سال 88 ننه ي شما بسيجيا و خايه مني روگاييدن كه هنوز دارين از درد زوزه ميكشين و مثل سگ هار پارس ميكنين ولي مثل وحشي هاي زنجير پاره كرده افتادين به جون مردم و جووناي مردمو قتل عام كردين…اون روز مضحك و مسخره ي 9 دي شما كه معروفه به حماسه ي كيك و سانديس بسيجي ها هيچ تاثيري تو ذهن مردم نداشت و مردم نميدونن 9 دي چي ست وگرنه هيچوقت روحاني 92 رييس جمهور نميشد و باند اكبر كوسه هم اينجوري به جون خامنه اي نمي افتاد كه كونشو پاره كنه…جرئت دارين يه رفراندوم بگيرين تا مردم با گوه يكسانتون كنن و بهتون بگن كه كيرشون نيستين.اسم رفراندوم كه مياد شما بسيجياي كون نشور بوگندو و اون اخونداي مستراح بر سر ميرينين تو شلوارتون چ.ن كه نتيجش رو ميدونين…همين الان ملت به خونتون تشنن و مثل باروتن…اره واقعا چه جمعيتي تو راهپيمايي ها ميان.يه مشت خايه مال احمق مثل تو و يه مشت بچه مدرسه اي و يه مشت كارمنداي دولتي كه به زور اومدن و يه مشت دختر و پسر علاف كه براي شماره دادن و شماره گرفتن و مسخره بازي اومدن از نظر تو ميشن ملت!!! ? ? ? ? من فكر ميكردم تو حداقل با اين حكومت دزد كثيف لاشخور ادمكش فاسد كه همه ي مسئولانش خانوادگي غارت و چپاول ميكنن رو قبول نداري ولي الان گفتي كه طرفدار حكومتي كه اين ديگه اوج كس مغز و خنگ بودنته…37 ساله دارين پول مردمو ميخورين و امار فقر و فساد و فحشا و فساد رو بالا بردين و جوونا رو بيكار كردين و وادار به خودكشي كردين.منطقه رو نا امن كردين و هزاران جنايت ديگه…پس كيرم تو اون يسواد و طرز فكرت بياد كه مياي تو اين سايت و از جمهوري اسهالي حمايت ميكني.اونايي كه تو اين سايت مدافع اسلامن مخالف شديد حكومتن ولي تو يه گاي كه نظيرشو نديدم.

0 ❤️

2016-05-27 19:29:03 +0430 +0430
نقل از: charlatan1375

دوست عزیز سوالی برام پیش اومده که البته شاید بی ربط به موضوع باشه و اونم اینه که آیا شما سکس در مکان های عمومی مثل مترو ،پیاده رو،پارک و.... رو جلوی انظار عمومی مجاز و مصداق بارز آزادی میدونید؟ یعنی با منع این موضوع در کشور های غربی و ملل پیشرفته شرقی مثل کره و ژاپن مشکل جدی دارید؟

دوست گرامی کشورهایی مث کره و ژاپن مردم اونقد ب این سطح فرهنگ رسیدن ک بدونن هرچی جای خودش رو داره …از اونور این دوتا کشور کشورایی هستن ک از نظر ساعات کاری مفید تو دنیا حتی آمریکا رو پشت سر گذاشتن و جزو کشورهای پیشرو هستن

از اونور از لحاظ آزادی های فردی و حتی جنسی خیلی ریلکسن ولی ن مث تایلند و فیلیپین

کلوپای شبانه ,بار و از این حرفا

مشکل مردم ما اینه فکرشون تو کسه کیرشون تو کار

0 ❤️

2016-05-27 19:40:49 +0430 +0430

درپاسخ به julia:
دوستان قضاوت کنند کسانی که بویی از شعور وفرهنگ نبردند داعی حقوق بشر ودموکراسی وآزادی بیان هستند شما نتونستید جواب من رو بدید وبه فحش وناسزا روی آوردید تاهمیجام تلاش کردی در راستای وظیفت وحقوقی که برای اینکار میگیری من فکر میکردم توهم یکی از هموطنانی ولی ظاهرا نیستی ? به قول همون آخوندا سعیکم مقبولا 🙄

0 ❤️

2016-05-27 19:45:37 +0430 +0430
نقل از: webcamsx
نقل از: charlatan1375

دوست عزیز سوالی برام پیش اومده که البته شاید بی ربط به موضوع باشه و اونم اینه که آیا شما سکس در مکان های عمومی مثل مترو ،پیاده رو،پارک و.... رو جلوی انظار عمومی مجاز و مصداق بارز آزادی میدونید؟ یعنی با منع این موضوع در کشور های غربی و ملل پیشرفته شرقی مثل کره و ژاپن مشکل جدی دارید؟

حالا دوستی پاسخ شما رو دادن ولی از این قسمت که اشاره میکنی که این سوال مرتبط با موضوع تاپیک نیست من نظر خودم رو به سوالت میدم.
اول اینو باید بدونید که نباید مثل احمدی نژاد برای ذهنت منطق کنی که چون در همه جای دنیا مشکل هست پس طبیعیه که در ایران هم مشکل وجود داشته باشه. این کاملا تفکر غلطی هست که ما رو از رسیدن به آزادی بازمیداره.
اصولا در مورد آزادی همانطور که در اعلامیه حقوق بشر آورده شده 4 نوع آزادی بالاترین آرزوی انسان امروزی هست. آزادی بیان - آزادی عقیده و رهایی از هر نوع ترس و فقر. این 4 آزادی همواره از سوی حاکمان دیکتاتوری سرکوب میشه. همانطور که این اعلامیه مینویسه:
((از آنجا که بازشناسی حرمت ذاتی آدمی و حقوق برابر و سلب ناپذیر تمامی اعضای خانوادهٔ بشری بنیان آزادی، عدالت و صلح در جهان است،
از آنجا که بی اعتنایی و تحقیر حقوق انسان به انجام کارهای وحشیانه انجامیده به طوری که وجدان آدمی را در رنج افکنده است، و پدید آمدن جهانی که در آن تمامی ابناء بشر از آزادی بیان و عقیده برخوردار باشند و به رهایی از هراس و نیازمندی رسند، به مثابه عالیترین آرزوی همگی انسانها اعلام شده است،
از آنجا که بایسته است تا آدمی، به عنوان آخرین راهکار، ناگزیر از شوریدن علیه بیدادگری و ستمکاری نباشد، به پاسداری حقوق بشر از راه حاکمیت قانون همت گمارد…))

حال ما در ایران این 4 نوع آزادی رو نداریم و صحبت از درست نبودن روش کشور ژاپن و کره جنوبی در یک مساله جزیی (البته نه در ایران بلکه در مفهوم آزادی) مثل سکس در انظار عمومی میزنیم.

حال به نظر من قانون در زیر پرچم حقوق بشر نسبت به سکس در انظار عمومی بیتفاوت نخواهد بود. اگر دو فرد در جایی این کار رو انجام میدن در این کار آزادن ولی ولی ولی اگر این کار باعث لطمه خوردن به آزادی یک شخص دیگه میشه مثل ایجاد ترافیک مثل ناراحتی روانی یک شخص که شکایت از اون وضعیت داره پلیس رو در جریان میزاره و حتما قانون عکس العمل نشان خواهد داد ولی نه به اون صورت که مانع آزادی آن افراد بشه. برای اینکار جاهایی مثل bar وجود داره که به اونجا منتقل داده میشن. اگر آنها فکر کرده اند که با این کار پلیس به آزادیشون در مورد سکس در انظار عمومی لطمه خورده میتونن برای رسیدن به آزادیشون حزب تشکیل بدن رسانه آزاد داشته باشن تا اگر توانستن نظر اکثریت مردم در مورد آزاد بودن سکس در انظار عمومی رو به دست بیارن بهش برسن… این بهترین سازوکاریه که انسان امروزی در طول تاریخ به آن دست یافته البته بنده خیلی خلاصه وار توضیح دادم.

دقیقا عین این مطلب درباره سکس در انظار عمومی هم صدق میکنه.روزه خواری هم ممکنه باعث ناراحتی روانی یک فرد مسلمان بشه که اون فرد میتونه جریان رو به پلیس اطلاع بشه اما این نمیتونه باعث سلب آزادی فرد بشه بلکه اون فرد میتونه تو مکان هایی مثل خونه خودش ،مغازه خودش یا هر مکان دیگه ای که باعث رنجش روانی افراد دیگه نمیشه از این آزادی بهره ببره. همچنین موافقم که این افراد برای رسیدن به آزادی حق تشکیل حزب یا اجتماع مسالمت آمیز رو دارن و تا وقتی نتونستن نظر اکثریت مردم رو برای روزه خواری در انظار عمومی به دست بیارن حق انجام چنین کاری از اون ها سلب میشه. ماده 12(اعلامیه جهانی حقوق بشر): احدی در زندگی خصوصی، امور خانوادگی، اقامتگاه یا مکاتبات خود نباید مورد مداخله‌های خود سرانه واقع شود و شرافت و اسمـ و رسمش نباید مورد حمله قرار گیرد. هر کس حق دارد که در مقابل این گونه مداخلـات و حملـات، مورد حمایت قانون قرار گیرد.(توجه کنید که در زندگی خصوصی) ماده 22(اعلامیه جهانی حقوق بشر): هر کس به عنوان عضو اجتماع، حق امنیت اجتماعی دارد و مجاز است به وسیله مساعی ملی و همکاری بین المللی، حقوق اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود را که لـازمه مقامـ و نمو آزادانه شخصیت اوست با رعایت تشکیلـات و منابع هر کشور به دست آورد.(پس هرکس فکر میکنه موضوعی مانع آزادیش میشه میتونه با تاسیس تشکیلات برای به دست آوردن اون آزادی مورد نظر تلاش کنه)(هرچند ممکنه همچین چیزی تو ایران رعایت نشه ولی ارتباطی به اصل موضوع که روزه خواری در ملا عام هست پیدا نمیکنه و مشکل جای دیگس) پس تا وقتی افکار عمومی رو نتونستین مجاب کنید نمیتونین بر مبنای اعلامیه حقوق بشر به روزه خواری در ملا عام خرده بگیرید بلکه زمانی میتونید اینکارو انجام بدید که قانونا این آزادی رو به دست آورده باشید.

و وجود قانون علیه روزه خواری در ملا عام هیچ منافاتی با اعلامیه حقوق بشر نداره. همچنین هر شخصی تمامی مفاد این اعلامیه رو مطالعه کرده باشه میدونه که تو بند آخر این اعلامیه اومده که:ماده ۳۰) هیچ‌یک از مفاد این اعلامیه نباید به گونه‌ای تفسیر شود که برای دولت، گروه یا شخصی حقی قائل شود که به‌موجب آن بتواند به اقدامی در جهت پایمال کردن هریک از حقوق و آزادی‌های مورد اشاره در این اعلامیه دست یازد. و بار ها و بار ها شاهد این بودم که افرادی آزادی هایی رو برای خودشون قائل میشن که به هیچ وجه تو متن اعلامیه جهانی نیومده.

0 ❤️

2016-05-27 19:47:22 +0430 +0430
نقل از: ali.anm درپاسخ به julia: دوستان قضاوت کنند کسانی که بویی از شعور وفرهنگ نبردند داعی حقوق بشر ودموکراسی وآزادی بیان هستند شما نتونستید جواب من رو بدید وبه فحش وناسزا روی آوردید تاهمیجام تلاش کردی در راستای وظیفت وحقوقی که برای اینکار میگیری من فکر میکردم توهم یکی از هموطنانی ولی ظاهرا نیستی ? به قول همون آخوندا سعیکم مقبولا 🙄

اصلا خودت فهميدي چي زر زدي؟؟؟؟؟؟؟چي ميگي عموجون؟؟؟؟؟؟عربا يعني اينجوري ريدن به مغزت كه حتي فارسي هم نتوني صحبت نكني؟؟؟؟؟؟البته هيچ اميدي به شما شاسكولها نيست كه بخوايد حرف منو قبول كنين.من كه تو هر پست و تاپيك كه دارم جوابتو ميدم و هيكلتو به نجاست ميكشم ولي تو فقط كسشر ميگي…ببين تو كسخلي كه به عنوان يه بسيجي سانديسي خايه مال و حمال جمهوري اسهالي مياي تو يه سايت سكسي و از اسلام حمايت ميكني ? ? ? (erection) (erection) (erection) (wanking) (wanking) (erection) (erection) درضمن من ايراني ام و عرب پرستان خايه مال وطن فروش رو كه به خاطر پول به دشمنان ايران خرسواري ميدن رو كير خودم حساب نميكنم و تا ميتونم ميبوندمشون به فحش تا كونشون بسوزه ? ?

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «