دائره المعارف سکسی همراه با عکس پوزیشنها

1395/01/11

امیدوارم که مطالب این تاپیک ذره ای بتونن برای رسیدن به سکسی دلچسب تر کمکتون کنن.

کلیه مطالب این تاپیک کپی پیست میباشند.

کاربرای دیگه هم اگه مربوط به این موضوع مطلبی داشته باشن ممنون میشم کمک کنن.

یه خواهشی هم از کاربران عزیز دارم، لطفا اینجا رو تبدیل به نمایشگاه عکس آلات مبارکتان ، محل انجام جنگهای تن به تن و محل آگهی های بازرگانی دوست یابی نفرمایین.

ممنون

12 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-03-30 18:58:31 +0430 +0430

پروفسور وان بیرنت رئیس بخش مردم شناسی دانشگاه تکزاس اظهار می دارد که: اولین بوسه عاشقانه برمی گردد به ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح در کشور هند.

پیش از این زمان هیچ مدرک دیگری دال بر وجود بوسه های عاشقانه وجود نداشت. کلیه این نتایج از روی لوح های گلی، نقاشی روی دیواره های غارها و یا نوشته های روی پوست حیوانات بدست آمده است.

بوسه ای که امروزه به این شکل رواج پیدا کرده، برای اولین بار در میان رومی ها شهرت پیدا کرد. رومی ها در هنگام سلام کردن یکدیگر را می بوسیدند، انگشتر و حلقه ای که بر دست رهبران قومشان بوده را می بوسیدند و مجسمه های خدایان خود را نیز می بوسیدند و با این کار مطیع بودن و حس احترام خود را به طرف مقابل انتقال می دادند.

تاثیرات بوسه :

۱- تاثیر بوسه بر جسم آدمی به اندازه دوی صد متر است . وقتی کسی را می بوسیم ۲۹ عضله فعال می شود.

۲- همچنین بوسه ایمنی بدن را افزایش می دهد.

۳- بوسه تپش قلب را به ۱۵۰ ضربه در دقیقه و فشار خون را به ۱۸۰ میلیمتر جیوه افزایش می دهد.

۴- چشیدن و مکیدن از نیازهای پایه ای آدمی است ، بوسه مانند سیگار کشیدن یا خوردن و آشامیدن این دو نیاز را ارضا می کند.


2016-03-30 19:53:46 +0430 +0430

۵- روانشناسان معتقدند زوج هایی که پس از چندین سال زناشویی هنوز یکدیگر را با عشق می بوسند رابطه ای پایدار و سالم دارند.

۶- بوسه بر طول عمر می افزاید و وقتی که دو نفر به لب های هم بوسه می زنند در آن لحظه کاملا با هم برابرند . احتمالا به همین دلیل بوسه نه تنها میل به هم آغوشی را افزایش می دهد بلکه در آن لحظه آدمی احساس می کند جهان امن است و تنها نیست و زندگی معنی پیدا می کند، بوسه در این مفهوم یک سنت چندین هزار ساله است.

۷- بوسه یک عمل کاملاً دو طرفه بوده؛ تا ندهید نمی توانید بگیرید و بالعکس.

۸- با بوسیدن احساس خوبی به ما دست می دهد و دانشمندان معتقدند که ماهیت وجودی انسان به گونه ای است که در صورت تجربه یک بوسه منتظر بوسه ی بعدی خواهد بود. زمانیکه در وضعیت بوسیدن قرار می گیرد، غدد موجود در داخل دهان و جداره لب ها ماده شیمیایی را ترشح می کنند که همین ماده سبب ایجاد تمایل فرد به ادامه بوسیدن می شود.

6 ❤️

2016-03-30 20:16:54 +0430 +0430

۹- در تحقیقی که در سال ۱۹۹۷ در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه اش را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکان های تاریک و کم نور لذت بیشتری می برند.

۱۰- پزشکان و روانپزشکان آلمانی در پی پژوهش های گسترده خود در این باره به این نتیجه رسیده اند که افرادی که هر روز صبح قبل از ترک کردن خانه، همسر خود را میبوسند کمتر دچار بیماری می شوند.

۱۱- همچنین افرادی که پس از بوسیدن خانه را ترک می کنند، کمتر احتمال وقوع تصادف دارند، ۲۰ تا ۳۰ درصد درآمد بیشتری نسبت به سایرین دارند و به طور متوسط ۵ سال بیش از هم سن و سال های خود عمر می کنند.

۱۲- دکتر آرتور سازبو یکی از افرادی که در این تحقیقات نقش فعالی داشته معتقد است یکی از دلایل اصلی موفقیت تعداد بسیار زیادی از افراد این است که روز خود را با یک نگرش مثبت و دلچسب شروع میکنند و چه چیز می تواند مانند یک بوسه در انسان یک نگرش مثبت ایجاد کند.


2016-03-30 21:00:19 +0430 +0430

۱۳- محافظت از دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی :

دکتر پیتر گوردن رئیس اتحادیه دندانپزشکان انگستان اظهار می دارد: “پس از غذا خوردن، دهان پر از مواد شیرین شده و بزاق دهان حالت اسیدی پیدا می کند، این امر باعث بوجود آمدن پلاک بر روی دندان ها می شود. بوسیدن یک فرایند پاک کننده طبیعی است که به حفظ سلامت دندان ها کمک می کند، جریان بزاق دهان را افزایش بخشیده، و درصد ایجاد پلاک بر روی دندان ها را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.” من خودم این سوال ر از دندانپزشکم پرسیدم، او در ابتدا قدری خجالت کشید، اما نهایتاً صحت گفته های مرا تایید کرد.

۱۴- از بین بردن استرس :

یک بوسه عاشقانه، بهترین روش برای ریلکس شدن و از بین بردن استرس محسوب می شود. مایکل کی مکناب، مشاور روانی معتقد است: “زمانیکه لب ها در حالت بوسیدن قرار می گیرند، تقریباً دهان حالت لبخند زدن را به خود می گیرد، و از آنجایی که احساسات و حرکات بدنی انسان با هم ارتباط نزدیکی دارند، تقریباً غیر ممکن است که یک نفر هم لبخند بزند و هم استرس داشته باشد. در عین حال باید به این نکته هم توجه داشت که تنفس در زمان بوسیدن عمیق تر می شود، عضلات چشم شل شده و در راحت ترین حالت خود قرار می گیرند. این امر بهترین تکنیک برای قطع ارتباط با دنیای پر هیاهوی بیرونی و ریلکس شدن است.

۱۵- کاهش وزن :

چه مدت می توانید این کار را انجام دهید؟ برای اینکه تنها نیم کیلو وزن کم کنید باید ۳۰۰۰ کالری بسوزانید، یعنی چیزی در حدود ۳۰۰۰۰دقیقه یا همان ۵۰۰ ساعت. یک بوسه عمیق و طولانی به شدت متابولیسم بدن را افزایش می دهد و سبب می شود تا مواد قندی با سرعت بیشتری در بدن سوزانده شوند. میزان کالری مصرفی، به شدت بوسه بستگی دارد، اما به طور متوسط می توان گفت که در هر ۱۰ دقیقه ۱۰ کالری مصرف می شود.

4 ❤️

2016-03-30 21:39:44 +0430 +0430

۱۶- تاخیر در فرایند پیری

این مورد یکی از مهم ترین مزایای بوسیدن به شمار می رود. بوسیدن به شما کمک میکند تا قدرت ماهیچه های فک و چانه همچنان حفظ شود، به همین دلیل میزان ایجاد چین و چروک در آنها پایین کاهش پیدا می کند

۱۷- ایجاد و افزایش تناسب اندام

خوب بهانه ای خوبی برای ورزش نکردن دستتان دادیم! در حین بوسیدن، قلب تند تر می تپد و ضربان آن افزایش پیدا می کند، در این زمان آدرنالین بیشتری آزاد شده و خون با سرعت بیشتری به تمام نقاط بدن پمپاژ می شود. می توان اظهار داشت که بوسیدن از جمله بهترین تمرین های قلبی – عروقی است

۱۸- تکلیفتان را با طرف مقابل روشن می کند

در حین بوسیدن می توانید نیازهای جنسی همسرتان را ارزیابی کنید و ببینید تمایلی به ادامه ارتباط دارد یا خیر. روانشناسان معتقدند که اولین بوسه این امکان را برای شما فراهم می آورد که ببینید آیا با طرف مقابل همخوانی دارید یا نه. به نظر می رسد که “بو” تاثیر به یاد ماندنی در ضمیرناخودآگاه انسان ها بر جای می گذارد، بنابراین با تجربه اولین بوسه می توانید تشخیص دهید که فریون شما با شخص مقابل هماهنگی دارد یا خیر و اگر اینچنین نبود در همان آغاز می توانید ارتباط خود را با او خاتمه بخشید.

۱۹- افزایش اعتماد به نفس

البته اول مطمئن شوید که دندان هایتان ارتودنسی ندارند چون امکان آسیب رسیدن به دندان های خودتان و دهان طرف مقابل وجود دارد. به هر حال یک بوسه عاشقانه می تواند حس خوبی را در شما ایجاد کند. به صورت تئوری می توان این موضوع را اینچنین توضیح داد که در زمان بوسیدن، خوشحال هستید، و وقتی هم که خوشحال باشید احساس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد و این امر سبب افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس شما می شود

4 ❤️

2016-03-31 18:08:42 +0430 +0430

حرف بزنید

دکتر برمن می‌گوید، «مردها واقعاً به فیدبک شما نیاز دارند. وقتی حرکتی را حین رابطه‌جنسی خوب انجام می‌دهد حتماً حس خوبتان را به صورت کلامی یا فریاد کشیدن نشان دهید.»

5 ❤️

2016-03-31 18:33:56 +0430 +0430

نقاط حساس را تحریک کنید

شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌ جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. مثلاً زن روی همسرش قرار گیرد تا بالای ناحیه کلیتوریس او بر روی استخوان ناحیه تناسلی مرد برخورد کند. یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید.

5 ❤️

2016-03-31 19:26:25 +0430 +0430
نقل از: bzZz اطلاعاتت جالب بود ممنون بابت زحماتت.

خواهش

امیدوارم مفید واقع بشن

0 ❤️

2016-03-31 20:23:12 +0430 +0430

اول خودتان یاد بگیرید

وقتی ندانید که چه چیزی تحریکتان می‌کند نمی‌توانید احساستان را با طرف‌مقابل در میان بگذارید. برای اینکه بدنتان را به ارگاسم شدن عادت دهید، باید نقاط حساس بدن خود را بشناسید و از آناتومی جنسی اندامتان از طریق مراجعه به مقالات علمی اطلاع کسب کنید.

3 ❤️

2016-03-31 20:59:59 +0430 +0430

عضلات ارگاسم‌تان را تمرین دهید

تمرینات کیگل، تمرین سنتی برای زنانی است که می‌خواهند ارگاسم‌های ضعیف خود را تقویت کنند. باید بتوانید این عضلات را در کف لگن خاصره خود پیدا کرده و مانند حالت متوقف کردن ادرار این عضلات را سفت کنید. این تمرینات را هر روز چند مرتبه تکرار کنید و در زمان فشردن عضلات تنفس را فراموش نکنید.

3 ❤️

2016-03-31 21:31:59 +0430 +0430

کارهای جدید و هیجان انگیز انجام دهید

تحقیقات نشان می‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زن و شوهر در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما را از نظر جنسی نیز تحریک می‌کند.

3 ❤️

2016-03-31 22:53:19 +0430 +0430

نقل از:Arrow11 در تحقیقی که در سال ۱۹۹۷ در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه اش را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکان های تاریک و کم نور لذت بیشتری می برند

مغز بنده چنین سلول های عصبی رو نداره برای همین ممکنه در تاریکی به جاب لب، چانه ی دافیان باکره رو بلیسم ?

البت به جاش یک سری سلول ها ی عصبی در مغزم دارم که می تونم پاکت سیگار رو در تاریکی مطلق نیز بیابم ?

اشتباه نکنید، شیخ سیگاری نیستا! منظور، سیگار همون دافیان باکره ای بود که احتمالا شب رو موندگار شدند 🙄

1 ❤️

2016-04-01 00:10:54 +0430 +0430
نقل از: Arrow11 **عضلات ارگاسم‌تان را تمرین دهید**

تمرینات کیگل، تمرین سنتی برای زنانی است که می‌خواهند ارگاسم‌های ضعیف خود را تقویت کنند. باید بتوانید این عضلات را در کف لگن خاصره خود پیدا کرده و مانند حالت متوقف کردن ادرار این عضلات را سفت کنید. این تمرینات را هر روز چند مرتبه تکرار کنید و در زمان فشردن عضلات تنفس را فراموش نکنید.

_

این تمرین فک کنم واس مردا هم برا «جلوگیری از انزال زودرس» کارامده. همون ناحیه عضله بین بیضه و کون رو باس سفت و شل کرد. در انوا و اقسام حالتای نشسنکی (حتی تو ماشین، پشت چراغ قرمز) فرصت خوبیه واسش که با تمرینای پی در پی بشه روند انزال رو کنترل-شده کرد.

0 ❤️

2016-04-04 19:01:53 +0430 +0430
نقل از: SHAAPOUR

نقل از:Arrow11 در تحقیقی که در سال ۱۹۹۷ در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه اش را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکان های تاریک و کم نور لذت بیشتری می برند

مغز بنده چنین سلول های عصبی رو نداره برای همین ممکنه در تاریکی به جاب لب، چانه ی دافیان باکره رو بلیسم ?

البت به جاش یک سری سلول ها ی عصبی در مغزم دارم که می تونم پاکت سیگار رو در تاریکی مطلق نیز بیابم ?

اشتباه نکنید، شیخ سیگاری نیستا! منظور، سیگار همون دافیان باکره ای بود که احتمالا شب رو موندگار شدند 🙄

چونه رو بگیری که باز شانس آوردی شیخ

نه که مغز مستقیم این دستور رو به عصبهای لب میده من نگران اینم که تو تاریکی زبونم لال عوض پاکت سیگار دافیان نوار بهداشتی مستعملشون نصیب لبهای غنچه شده شیخ بشه.

فلذا به شیخ توصیه میشود که جهت حفظ شئونات شناورش کلا دور اینجور ژانگولر بازیا خط کشیده شود.

باز از قدیم گفتن صلاح ملک خویش شیخان دانند !!!

6 ❤️

2016-04-04 19:20:55 +0430 +0430

اوج لذت را به تاخیر بیاندازید

هرچه تحریک دیرتر اتفاق بیفتد، انفجار شدیدتر خواهد بود. خودتان را به ارگاسم نزدیک کرده و بعد کُند کنید. این کار را قبل از رسیدن به اوج چند مرتبه تکرار کنید.

1 ❤️

2016-04-04 19:44:35 +0430 +0430

روی تنفستان متمرکز شوید

رابطه جنسی تانتریک بسیار جدید و مدرن به نظر می‌رسد اما مهمترین امتیاز آن — که بر تنفس متمرکز است–لذت جنسی شما را تقویت می‌کند. شما می‌توانید ار نفستان برای نقل‌ و انتقال انرژی جنسی خود استفاده کنید. زوج‌هایی که تنفس منظم دارند، رسیدن به ارگاسم را دیرتر کرده و ارگاسم بهتر و قوی‌تری خواهند داشت

2 ❤️

2016-04-05 09:29:20 +0430 +0430



"دهان" قادر است یک مکش و ساکشن قوی ایجاد کنه که "واژن" چنین قابلیتی (به این شدت) ندارد.

به همین دلیل است که اکثر مردان از اورال سکس [suck/blowjob] لذت بیشتری میبرند.

{دکتر شهرزاد پورعبدلله / سکسولوژیست}

1 ❤️

2016-04-05 09:53:58 +0430 +0430



ترشحات واژن برای مرطوب و سالم نگاه داشتن این عضو حساس، ضروری هستند.

این ترشحات همچنین در خارج کردن میکروب‌های وارد شده به واژن، مانند یک ف‌ش تانک عمل می‌کنند و چون مقداری باکتری بی‌ضرر در خود دارند، در مقابل عفونت‌ها بدن را حفظ می‌‌نمایند. همین ترشحات هستند که در هنگام برقراری رابطه‌ی جنسی محیط واژن را مرطوب می‌کنند تا عمل دخول به آسانی صورت پذیرد.

لذا علت آن که خانم‌ها به واژن خشک و سوزش و درد حین سکس دچار می‌شوند. کمبود این ترشحات است. بهتر است قبل از سکس معاشقه صورت گیرد تا واژن به قدر کافی مرطوب شود.

{همون}

3 ❤️

2016-04-05 10:13:48 +0430 +0430

خیلی خوبو مفیدو آموزنده مرسی دست گلت درد نکنه .. فرصت شد منم همراهیتون میکنم

0 ❤️

2016-04-05 11:16:22 +0430 +0430



نخست عرض شود که این نوع سکس بواسه خطراتش به هیچ عنوان توصیه نمیشود، لاکن اگه اصرار به انجامش دارید و خیال دارید از همه سوراخ سمبه‌های زن باس بهره برد، حدقل این نکات رو جدی بگیرید

__

  • رابطه جنسی مقعدی را تنها به دلیل خواست پارتنرتان انجام ندهید!

این واضح است که مانند تمام اعمال جنسی نباید هیچ فشاری در انجام رابطه جنسی به طرفین وارد شود چون این کار میتواند سلامت روان زوجین را تحت تاثیر قرار دهد.

.

  • ️رابطه جنسی مقعدی خشک ناراحت کننده است.

رابطه جنسی مقعدی خشک ناراحت کننده است و میتواند ایجاد درد و ناراحتی کند. بهتر است از یک سیلیکونی که برپایه آب است، استفاده کنید تا لذت بیشتری ایجاد کند.

.

  • هنگام رابطه مقعدی حتما از کاندوم استفاده شود!

در رابطه جنسی مقعدی فکر نکنید چون باردار نمی‌شوید نباید کاندوم داشته باشید
چربیهایی که روی پوست ناحیه مقعد وجود دارد میتواند باعث انتقال هر نوع بیماری مقاربتی جنسی که پارتنرتان به آن مبتلاست، میشود زیرا دسترسی مستقیم به جریان خون دارد. حتی اگر هیچ نوع بیماری مقاربتی وجود نداشته باشد باید از کاندوم استفاده کنید.

.

  • در رابطه مقعدی و واژنی باید از دو کاندوم استفاده شود!

اگر می‌خواهید هم رابطه جنسی واژنی و هم مقعدی همزمان داشته باشید نباید از یک کاندوم استفاده کنید. در صورتی که بخواهید رابطه جنسی مقعدی را تبدیل به رابطه جنسی واژنی کنید باید حتما کاندوم را عوض کنید. زنان در صورتی که باکتری‌های این ناحیه داخل واژن شوید زود دچار عفونت می‌شوند.

.

  • در رابطه جنسی مقعدی از داروهای شل کننده عضلات استفاده نکنید

برخی افراد از داروهایی مانند نیترات آمیل استفاده میکنند تا ارتباط جنسی مقعدی راحتتر و ساده تری داشته باشند. در حالی که هیچ مدرک پزشکی در حمایت از این داروها در جهت کمک به رابطه جنسی مقعدی به دست نیامده است. علاوه بر این داروی شل کننده عضلات بسیاری قوی بوده و عوارض جانبی جدی مانند فشار خون بالا ایجاد میکند.

.

  • اگر از کاندوم استفاده نمیشود، حتما بین مقعد و واژن شسته شود

اگر پارتنرتان از کاندوم برای برقراری ارتباط جنسی استفاده نمیکند از آنجا که واژن مستعد ابتلا به عفونت است بهتر است حتما این ناحیه را بعد از نزدیکی بشویید.

.

  • فکر نکنید مقعد تب خال نمیگیرد

خیلی ساده است اما درست است که تب خال به همان اندازه که در رابطه جنسی واژینال قابل سرایت است در رابطه جنسی مقعدی نیز میتواند باعث ابتلا شود.

.

  • از لیدوکائین یا هر نوع کرم بی حس کننده استفاده نشود

به منظور کاهش درد در طول رابطه جنسی مقعدی به هیچ عنوان از بی حس کننده استفاده نکنید. هنگامی که پوست مقعد بی حس باشد ممکن است آسیب قابل توجهی در اثر فعالیت شدید به مقعد وارد شود.
.

اگر هموروئید دارید رابطه جنسی مقعدی نداشته باشید
اگر مبتلا به هموروئید هستید باید بدانید که رابطه جنسی مقعدی آن را بدتر میکند و باعث خونریزی میشود.


{خودِ ناکِسِش}

3 ❤️

2016-04-05 18:24:33 +0430 +0430
نقل از: icy_girl

خیلی خوبو مفیدو آموزنده مرسی دست گلت درد نکنه .. فرصت شد منم همراهیتون میکنم

خواهش

خوشحال میشیم

0 ❤️

2016-04-05 18:32:04 +0430 +0430
نقل از: cumshot94 مطلب جالبی بود با تشکر از شما اگر در ضمینه های دیگه هم قرار بدید بنده استقبال میکنم

مثلا ؟

0 ❤️

2016-04-05 19:08:12 +0430 +0430

در کنار هم فیلم‌های آموزشی تماشا کنید

فیلمهای علمی و تایید شده که روابط جنسی صحیح را آموزش می دهند و یادگیری تکنیکهای صحیح زناشویی میتواند شما را در رسیدن ارگاسم یاری دهند.

2 ❤️

2016-04-05 19:41:19 +0430 +0430

پیش‌نوازی‌های خلاقانه را امتحان کنید

اگر گرم کردن همسرتان زمان بیشتری می‌برد، با دادن ایمیل‌ها یا پیامک‌ها تحریک‌کننده به همدیگر شروع کنید.

1 ❤️

2016-04-05 19:58:38 +0430 +0430

حالا کی موقع کار اینا یادش میمونه؟! ?

0 ❤️

2016-04-05 20:28:57 +0430 +0430

زود کمک بگیرید

زنان بسیار بیشتر از مردان از داروهای ضدافسردگی که زندگی جنسی افراد را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، استفاده می‌کنند. اگر مشکل دارید، درمورد داروهای مصرفی‌تان با پزشک خود صحبت کنید.

اگر برای رسیدن به ارگاسم مشکل دارید، توصیه‌های متخصصین می‌تواند برایتان کارساز باشد. تخریب عصبی یا پایین بودن میزان تستوسترون می‌تواند علت مشکل باشد. پزشکتان می‌تواند معاینه پزشکی را انجام داده و عوامل ارتباطی شما را بررسی کند.

1 ❤️

2016-04-06 18:31:55 +0430 +0430

استرس ممنوع

در یک تحقیق جدید که بر روی بیشتر از ۵۰ زن انجام گرفت، بیش از ۷۰ درصد از آنها استرس‌های کاری را در زندگی جنسی خود تاثیر‌گذار دانستند. مشخص است که کم بودن میل جنسی احتمال رسیدن به ارگاسم را پایین می‌آورد. بنابراین بهتر است مشکلات زندگی را پشت در اتاق خوابتان جا بگذارید.

2 ❤️

2016-04-06 19:28:37 +0430 +0430

۱. استرس:

ممکن است شما از آن افرادی باشید که تحت شرایط استرس بسیاری از کارها را به خوبی انجام می‌دهند. اما تمایل جنسی مانند کارهای دیگر نیست. استرس کاری، مشکلات مالی، مراقبت از یک عضو بیمار خانواده و سایر عوامل استرس‌زا می‌تواند میل جنسی را کاهش دهد. برای اینکه میزان استرس خود را تحت کنترل داشته باشید،‌ شیوه‌های مهار استرس را بیاموزید یا از توصیه‌های یک مشاور یا پزشک استفاده کنید.

2 ❤️

2016-04-07 10:12:26 +0430 +0430

2. مشکل در روابط:

مشکلات حل‌نشده در رابطه زن و شوهر یکی از شایع‌ترین کشنده‌های میل جنسی هستند. برای زنان به خصوص نزدیکی عاطفی یک جزء اصلی در میل جنسی است.

اختلاف پنهانی و نارضایتی بیان‌نشده

اشکال در ارتباط برقرار کردن

خیانت کردن به اعتماد همسر

و سایر موانع رابطه صمیمی می‌تواند میل جنسی را از بین ببرد.

1 ❤️

2016-04-07 10:41:39 +0430 +0430

3. الکل و مواد مخدر:

الکل می‌تواند باعث خاموش شدن میل جنسی شود و حتی اگر میل جنسی شما از بین نرود، دائم‌الخمر بودن می‌تواند میل جنسی همسر شما را از بین ببرد. در مورد مصرف مواد مخدر و محرک نیز این قضیه صادق است.

1 ❤️

2016-04-07 11:26:30 +0430 +0430

4. کم‌خوابی:

اگر میل جنسی‌تان را از دست‌داده‌اید، شاید خیلی زود از خواب برمی‌خیزید یا خیلی دیر به خواب می‌روید. یا شاید دچار بی‌خوابی یا قطع تنفس حین خواب هستید. این مشکلات خواب می‌توانند میل جنسی را مختل کنند. کم خوابیدن به خستگی و فرسودگی منجر می‌شود و خستگی میل جنسی را از بین می‌برد.

2 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «